Sarjasta pääsee irti...

jopa ilman tukiryhmää....

Elämä muuttuu helpommaksi ja nautittavammaksi, kun jättää katsomatta tätä naurettavaa sisäsiittoista farssia.

Vietä tämä puolituntinen (vai tunninko tämä kestää??) vaikka kävelyllä, valmistamalla ihana salaattiannos, hakemalla jäätelöä jälkiruuaksi...

Ihanaaa elää ilman tuollaisia vääristyneitä bimboiluja.

4

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei helvetti

      No jo on sullakin isot murheet! *nauraa* :D

    • Ritke & Rooke

      Se vasta ihanaa onkin, kun ei tarvitse tuhlahta aikaa huolehtimalla miten muut viettävät aikaansa, vaan voi käyttää tuonkin ajan tekemällä juuri sitä mistä itse nauttii, vaikka sitten katsomalla tuota sisäsiittoista farssia, jos siitä sattuu pitämään.

    • ruokariippuvainen

      Sinähän olet itse ihan koukussa ruokaan. Ei tuollaisia fantasioita ole, jos ruoka on ravintoa. Hanki itsellesi tukiryhmä.

    • Cecilia 35

      Millä oikeudella tulet sanomaan, mitä kenenkin pitäisi olla katsomatta.

      Kuule, minä tulen töistä, teen salaattia, otan jätskiä ja istahdan sohvalle puolituntiseksi, ja seuraan iki-ihanaa "Kauniit ja rohkeat" -SAIPPUASARJAA.

      Jos omaat aivot, niin tajuat, että sarja arvostellaan sen mukaan, mihin se luokitellaan.
      Ei kukaan Boldiksia katsokaan sillä silmällä, että tässä on mykistävä taide-elokuva.

      Sarja katsotaan saippuasarjana, ja siinä Boldikset on parhaita, mitä olla voi.

      Elä sinä ihan vapaasti, äläkä huolehdi muitten iloista ja stressin vapautumiskeinoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe