Sitten Venäjälle

Hämäräbisneksillä rikastuneille koittavat tuskaiset ajat: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200709246630484_ul.shtml

Saas nähdä löytyykö niitä, vai ovatko kaikki hoitaneet asiansa mallikkaasti? Täällähän ainakin jotkut ovat väittäneet Venäjän uusrikkaiden olevan laittomin keinoin rikastuneita ja jopa Putinin suojeluksessa. Eivätpä näyttäisi nyt olevan kenenkään suojeluksessa, joten siltäkin väitteeltä putosi pohja pois.

7

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahtari Ari

Verokarhun syyniin joutuvat erityisesti oligarkkien ja julkkisten raha-asiat.

Uutistoimisto RIA-Novostin mukaan Venäjälle perustetaan erityinen alueiden välinen verotarkastusvirasto, jonka tehtävänä on tutkia pohjamutia myöten ökyrikkaiden raha-asiat ja mahdollinen veronkierto.

Forbesin listan mukaan Venäjällä on 43 miljardööriä. Ökyrikkaat kontrolloivat siis merkittävää osaa taloudesta.

- Tämän verotarkastusviraston tarkoituksena on valvoa oligarkkeja, Venäjän verovalvontaviranomainen sanoi RIA-Novostille.

Osa Venäjän ökyrikkaista on pöyhkeillyt omaisuudellaan näkyvästi niin koti- kuin ulkomaillakin samaan aikaan kun keskipalkka Venäjällä on 500 dollarin luokkaa.

Uuden verovalvontaviraston hampaisiin joutuvat myös julkkikset, kuten popparit ja urheilijat.

Tähän mennessä Venäjällä on tuomittu vain yksi miljardööri, Jukos-yhtiöiden Mihail Hodorkovski veronkierrosta. Liberaalien mukaan politiikkaan sekaantunut Hodorkovski on nostettu syntipukiksi samaan aikaan kun muut rikkaat ovat saaneet olla rauhassa.

Hodorkovski kärsii tällä hetkellä kahdeksan vuoden vankeustuomiota Siperiassa petoksesta ja veronkierrosta.

IL

• asiallista toimintaa

Hienoa nähdä että Putin laittaa nuo oligarkit kuriin, koska täällä tehdään sama?

• Huomaava mies

Haha!

Putin on itse pahin Oligark.

Diktaattori, jolla on jättiomaisuus piilossa Sveitsin pankkitileillä.

• Tehdäänkö

tekaistuja syytteitä, kuten satlininkin aikaan.

• Tukawilli

Satlinia ei kyllä tarvinnut asentaa, sen hän osas itse. Leninin isoisä oli näiden porsaiden parhaimmistoa.

• Ei Stalin keksinyt.
        Tukawilli kirjoitti:

Satlinia ei kyllä tarvinnut asentaa, sen hän osas itse. Leninin isoisä oli näiden porsaiden parhaimmistoa.

"Satlinia ei kyllä tarvinnut asentaa" Asattaa, tarkoitit varmaan?

Koko kommunismin takanahan oli juutaloiset. Teoriasta käytäntöön: Marx, Engels, Lenin.

• Diktaatori.

Olgarikit ovat jo paeneet venäjältä rahoineen,nyt on vallassa silokivit ? jos joku näki tv.vähän aikaan sitten tulleen ohjelman,ja eikös niitä ole suomessakin näitä mantuja huviloita Ym.mihin nämä olgarikit ovat sijoitaneet paha periä veroja näistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3041
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2845
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2077
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1253
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe