Venäläiste ja virolaisten ilmais koulutus loppuu
lapualla.Porvari hallitus saa jotakin hyvääkin
aikaan
Koulutus
18
1114
Vastaukset
- myöös
jotain faktaa?
- ????????
Lue tämän päivän ilkka
- tuleee
???????? kirjoitti:
Lue tämän päivän ilkka
kaikille vai?
- herttintähäre
kun nua venälääset vainuaa. Eikö niistä ikinä pääse erohon?
- tähän mennessä
No eihön venäläisten ja virolaisten ruokailuun, majoittamiseen ja koulutukseen HAMI:ssa olekkaan tähän menessä palanut kuin 1,8 miljoonaa euroa. Eihän toi oo kun 11 vanhaa miljoonaa, pikku juttu!
Kertokaa mulle, missä vieraassa maassa minä saan ilmaisen koulutuksen, asumisen ja ylläpidon? Vastaan itse: en piru missään. Kokeile edes kerran miettiä omilla aivoilla, äläkä usko mediaa. Koska muistat liittojen viimeksi vaatineen korotuksia, joilla olisi jotain merkitystä ja OIKEASTI nostaisivat ostovoimaa. Kiitä porvareita siitä. Mikäli sossut olisi päässy valtaan, olisi liitot taas ollu nöyrinä ja vaatineet sitä "inflaatiokorotusta". Liittojen toiminta sossujen hallituksessa olonaikana on ollu lähinnä muodollista ja pitkästä aikaa kun liittojen poliittinen siipi ei ole vallassa, voidaan taas hoitaa työläisten palkkoja.
- kuluja
Ei niitä kuluja ole Hami maksanut, valtion rahaa, opettajat on saanut töitä, eikä kenenkään suomalaisen opiskelupaikka ole mennyt. Suomi tarvitsee metallimiehiä, sitä osoittaa se että työministeriöstä voi tulla koulutuksen rahoittaja.
- vastausta orotan
kuluja kirjoitti:
Ei niitä kuluja ole Hami maksanut, valtion rahaa, opettajat on saanut töitä, eikä kenenkään suomalaisen opiskelupaikka ole mennyt. Suomi tarvitsee metallimiehiä, sitä osoittaa se että työministeriöstä voi tulla koulutuksen rahoittaja.
kuluttaa aikaansa maantiellä talsien työtön kun on.On myös hitsari oikein koulutus,eikä panna töihin.Työpaikkoja kilometrin säteellä niihin ohjataan venäläisiä.Onko tässä järkeä?Vastatkoon työvoimatoimiston väki,me kyläläiset ihmettelemme.Työtön lihoo ja lihoo ressin takia,kohta on varmaan työkyvytön.Että se siitä ns.työvoimapulasta.
- myös osata
vastausta orotan kirjoitti:
kuluttaa aikaansa maantiellä talsien työtön kun on.On myös hitsari oikein koulutus,eikä panna töihin.Työpaikkoja kilometrin säteellä niihin ohjataan venäläisiä.Onko tässä järkeä?Vastatkoon työvoimatoimiston väki,me kyläläiset ihmettelemme.Työtön lihoo ja lihoo ressin takia,kohta on varmaan työkyvytön.Että se siitä ns.työvoimapulasta.
Työnantaja päättää ketä ottaa, ja myös ratkaisee onko hakijan taso riittävä. Työvoimatoimisto ei sitä
päätä. Näin on aina ollut.
Radio kertoo, halutaan Kiinasta työvoimaa. - Syrjintääkö
myös osata kirjoitti:
Työnantaja päättää ketä ottaa, ja myös ratkaisee onko hakijan taso riittävä. Työvoimatoimisto ei sitä
päätä. Näin on aina ollut.
Radio kertoo, halutaan Kiinasta työvoimaa.kouluttaas oman kylän työttömiä.On se niin hullunkurista,mihinkäs ne hitsaustaidot ym. on hävinneet jos sillätyöllä on elättänyt itsensä vuosikausia ennemmin ja nyt käynyt kaikenmaailman kurssit päälle.Tietääkseni ei ole mikään alkoholiongelmainenkaan.Töihin ei vaan oteta.
- muita työpaikkoja
Syrjintääkö kirjoitti:
kouluttaas oman kylän työttömiä.On se niin hullunkurista,mihinkäs ne hitsaustaidot ym. on hävinneet jos sillätyöllä on elättänyt itsensä vuosikausia ennemmin ja nyt käynyt kaikenmaailman kurssit päälle.Tietääkseni ei ole mikään alkoholiongelmainenkaan.Töihin ei vaan oteta.
Oma kylän työpaikka ei ole mahdollisuus.
- ihmettelijäX
muita työpaikkoja kirjoitti:
Miksi minun pitää osallistua veroeuroillani ulkomaalaisten koulutukseen, jos yritykset ovat niin kranttuja, etteivät alueen omat asukkaat kelpaa töihin?
- yritys antaa
ihmettelijäX kirjoitti:
Miksi minun pitää osallistua veroeuroillani ulkomaalaisten koulutukseen, jos yritykset ovat niin kranttuja, etteivät alueen omat asukkaat kelpaa töihin?
Koska yritykset antaa töitä lapualaisille, maksaa veroja kotikuntaansa. Myivät ulkomaille tavaraansa, työntekijän osaaminen ratkaisee.
- Jussi L.
ihmettelijäX kirjoitti:
ja jos on ollut tarpeeksipitkään työtön,eihän se maksa yritykselle mitään.Aivan ilmaista työvoimaa.Kyllä tukityöllistetty siinä hommat oppii ehkä paremmin kuin kielitaidoton venäläinenkin.Mitähän hullutusta tämä oikein on.Kuinka monta työnhakijaa on kortistossa tälläkin hetkellä??Ei haluta työllistää ja saada veronmaksajia,toisaalla vanhuksia kirutetaan sairaalan käytäväpaikolla vedoten rahapulaan.
- Haalarit naulas
muita työpaikkoja kirjoitti:
Autoa tuskin kukaan työtön pystyy piremmän päälle pitämään.Kyllä ilmainen työntekijä pitäis sekaan mahtua eres kahvinkeittäjäksi.Pysyis työttömällä edes jonkinmoinen rytmi elämässä.Tukityöllisyysaikanahan on mahdollisuus näyttää oppimis-ja työntekohalunsa.
- kysyn minä
kuluja kirjoitti:
hoitajien palkkoihin,kun ulkolaisille sitä noin riittää???
- ja mun etu
kysyn minä kirjoitti:
hoitajien palkkoihin,kun ulkolaisille sitä noin riittää???
Maakunta, Suomi, ja sinä ja minä hyödymme kun firmat saa osaavia työntekijöitä. Jos he jäävät tänne niin
he maksavat kotikuntaansa veroja. Joku toinen maa on kasvattanut heidät täysi-ikäisiksi, sehän on edullista meille kun saamme siitä aloittaa. - Kenen etu
ja mun etu kirjoitti:
Maakunta, Suomi, ja sinä ja minä hyödymme kun firmat saa osaavia työntekijöitä. Jos he jäävät tänne niin
he maksavat kotikuntaansa veroja. Joku toinen maa on kasvattanut heidät täysi-ikäisiksi, sehän on edullista meille kun saamme siitä aloittaa.Hiljattain uutisoitiin että Suomessa on 100.000 19-25 vuotiasta nuorta työttömänä. Eikö nämä pitäisi työllistää ensin ennen ulkomaanelävien hamuamista?
Turha väittää, että nuo kaikki 100.000 nuorta on juoppoja ja normaalista elämästä vieraantuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983266
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2152666
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382259- 321589
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241436- 101304
- 131279
- 221261