ADVENTSIMIN PÄÄLLIMMÄINEN OPPI LOPPUJEN LOPUKSI ON IHAN MAALLINEN
>>> Minä en mihinkään sielun kuolemattomusuoppeihin usko!"> (Minä uskon, että tuhannen vuoden kuluttua Uusi Jerusalem ja pelastetut laskeutuvat taivaasta, jumalattomat herätetään kuolleista, heidän tuomionsa pannaan täytäntöön.)
Sekä, että Jumala sen jälkeen uudistaa maan pelastettujen ikuiseksi kodiksi.
Aventismi on inkarnaatio-oppia
4
172
Vastaukset
- läpiä päähäsi
sinulla on näköjään pakonomainen tarve vääristellä muiden kirjoituksia ja syytellä perusteettomasti.
Voit lukea Raamatun kaksi viimeistä lukua. Siellä ollaan uudessa maassa. - ei ole inkarnaatio-oppia
puhut ihan höpöjä.
- aamulla herätä.
...
- miten samat sanonnat!
Onko Uskova 1 tekaissut linkin jonkun tuttavansa nimissä ja kirjoittaa nyt "Anttina?" Ilmankos Uskova 1.en kirjoituksia on niin harvoin enää palstalla! NÄINKÖ ON PÄÄSSYT KÄYMÄÄN?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671