Onko tää joku Mave palsta?
narsismi=(sairaalloinen) itsensäihailu, itseensä rakastuminen, itsekeskeisyys
Onko
15
723
Vastaukset
Ootko muuten Psykiatri vai ootko ihan opiskellu alaa saamiesi diagnoosiesi pohjalta??:D
- mave,
puuttuu pahoin, jos ette tajua mikä onni teillä on saada lukea ajatelmiani. Ette ole henkisesti kelvollisia ettekä nöyriä saamaan hitusiakaan hengentuotteistani. Ettekö ymmärrä, että mikäli olen alentunut teitä ohjaamaan, on minulla myös oikeus itse poistaa kommenttejani. Te matoset ette ole kyllin ylhäisiä kommenttejani arvostelemaan saati vaatia niitä poistamaan. kaikki valta on minulla ja vain yksin minulla. Te alamaiset saatte paljastaa nöyrästi päänne ja ottaa opiksenne nimeni nähdessäni, sillä se on ainoa oikea totuus. Totus ei pala tulessakaan mikäli itse en anna siihen lupaa. Valta on minun, yksin minun. Vaviskaa ja ylistäkää!!!
- mave,
mave kirjoitti:
Tuossa on jo yritystä:D
lapualaiset eivät ole kelvollisia levittämään tielleni lehviä saati punaista mattoa. Minä olen tie ja totuus, joka sitä ei ymmärrä ei ole kelvollinen valtakuntaani, jonne hyväksyn ainoastaan kanssani samoin ajattelevia. Kaltaiseni, teillä on avaimet. Muut hävetkööt ja tunnustakoot kurjuutensa ja toivokoot, että annan armon langeta myös heidän päällensä.
- uudempihan
on paljon hauskempi kuin vanha narsisti-tosikko-besserwisser, joka ei kestä kritiikkiä ja luulee olevansa ja tietävänsä kaikesta kaiken. Vanha pois ja uusi tilalle, uuden itseironiset jutut naurattavat oikeasti, vanhan vaan ärsyttävät.
Häivy vanha!!! Uusi jatka samaan malliin, kiitos!!!Mutta tämä on niin iso palsta, että me sovitaan tänne hienosti. Kuinka moni lapualainen voikaan kehua saaneensa opetuslapsen? Minä sentään voin kehuskella silläkin. On raskasta olla sensei ja konsultoida, mutta yritän jaksaa molemmat leipätyöni ohella.
- vittu pää
mave kirjoitti:
Mutta tämä on niin iso palsta, että me sovitaan tänne hienosti. Kuinka moni lapualainen voikaan kehua saaneensa opetuslapsen? Minä sentään voin kehuskella silläkin. On raskasta olla sensei ja konsultoida, mutta yritän jaksaa molemmat leipätyöni ohella.
Sulta mitään on kysynyt?
vittu pää kirjoitti:
Sulta mitään on kysynyt?
mut kyllä mä kantani sanon,jopa ilman sinun lupaasi:D
- se kiinnostaa
mave kirjoitti:
mut kyllä mä kantani sanon,jopa ilman sinun lupaasi:D
urbo
- vissihin
mave kirjoitti:
sinua:D
mulla vissihin persesilimäs joku mave magneetti. Täytyy käyrä lääkärillä.
Mutta tämähän vois olla maven ihan oma ketju johon se vois kirijootella mukavia juttujansa. Muut viestiketjut pysyisivät näin ollen siistimpinä . Mutta mutta .... eipä taida suutarin lapsella olla kenkiä vissihin kirjoitti:
mulla vissihin persesilimäs joku mave magneetti. Täytyy käyrä lääkärillä.
Mutta tämähän vois olla maven ihan oma ketju johon se vois kirijootella mukavia juttujansa. Muut viestiketjut pysyisivät näin ollen siistimpinä . Mutta mutta .... eipä taida suutarin lapsella olla kenkiäJa sano sille pojalle, joka sen sinne pani, ettei sinne saa esineitä jättää:D
- Meijeritien rehuuu-uraaakoo...
Noi kuvaukset viittais kovasti Paavolan Annaan. Olisko se sitte tuo Mave?
- Fiksuuuuuuuuuuu
TOSI FIKSUA ....
vaikka sulla on äö sama kuin kampamaneetilla , niin keskitä se ainoastaan päivittäisten asioiden hoitamiseen, äläkä viitsi aloittaa veikkauksia, jotka menee pieleen. Palkkaa ennemmin joku tekemään päätelmiä puolestasi, kun näköjään se ei ole sinun vahvinpuolesi tai voihan se olla, mut muut puolet on sitte todella heikkoja.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863182
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413133- 2132628
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362245- 311579
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231433- 101294
- 131279
- 221251