Gallup: ryhmässä, mutta miten?

Unelmaseksiä

Kiinnostaisi tietää, millaista olisi unelmaseksi sinulle? Oletan, että kaikille vastaajille ryhmäseksiä kun tällä palstalla ollaan ;-)

1. Oma rakas mukana (jos elämässäsi sellainen on) vai mieluummin kokonaan vieraiden kanssa?
2. Mieluisin kokoonpano?
3. Ainutlaatuinen yhden kerran juttu vai uusintoja?
4. Missä ja miten? (paikkaan ja aikaan liittyviä tietoja.)
5. Mitä ainakin haluat unelmassasi kokea?
6. Mikä olis aivan paras huippukokemus kaikessa tässä ihanassa?
7. Oletko saanut jo tällaista kokea?
8. Kuinka todennäköistä on, että pääset unelmasi toteuttamaan?

Kiitos! :-)

10

6553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja

      Yli 150 kertaa luettu, mutta kukaan ei vastaa??
      Miksette vastaa?

      Ihmettelee aloittaja

    • ... - - - ...

      1) Mieluiten itsekseen. Rouvaa ei kimppailu oikein sytytä

      2) Mieluisin kokoonpano vois olla 2 2

      3) Yhden kerran, vaikkapa viikonlopun kestävä

      4) Aloittelu ja kiusaaminen jossain julkisella paikalla, sitten rauhallisempiin ympyröihin, hotelli, mökki tmv.

      5)Nain takaapäin samalla kun nainen nuolee toista naista.

      6) Nähdä tyydytettyjä kasvoja ja raukeita vartaloita

      7) En

      8) Hyvin epätodennäköistä. Jäänee siis unelmaksi, nyyh :(

    • Vaimo 36

      1. Oma rakas mukana (jos elämässäsi sellainen on) vai mieluummin kokonaan vieraiden kanssa? Oma mies mukana.
      2. Mieluisin kokoonpano? 2 - 4 paria, eli tasaparit.
      3. Ainutlaatuinen yhden kerran juttu vai uusintoja? Jos luistaa niin miksei uudelleenkin.
      4. Missä ja miten? (paikkaan ja aikaan liittyviä tietoja.)Neutraali rauhallinen paikka, saunomista , viinilasillinen musiikin siivittämänä, ehkä jokin eroottinen elokuva tunnelmaa virittämässä.
      5. Mitä ainakin haluat unelmassasi kokea? Kuulla, ehkä nähdäkkin parien rakastelua. Tuntea eri miesten..
      6. Mikä olis aivan paras huippukokemus kaikessa tässä ihanassa? Raukeus tyydytetty olo, ehkä useamman siemennestet sisässä.
      7. Oletko saanut jo tällaista kokea? Nuorempana kahden miehen kanssa sängyssä.
      8. Kuinka todennäköistä on, että pääset unelmasi toteuttamaan? Toivossa on hyvä elää !!

    • jos vielä joskus...

      1. vieraiden kanssa
      2. minä (N) ja 2 miestä
      3. miksei uusintoja, jos muutenkin synkkaa
      4. kunhan on iso sänky ja paikka, missä ei tule häirityksi
      5. toinen mies panee minua ja toinen nuolee
      6. koko juttu
      7. kyllä, kerran, mutta olin kännissä. Se harmittaa, olisin nauttinut enemmän selvin päin.
      8. Olen nyt vapaa, mutta enpä tiedä...silloinkin oli ihan suunnittelematon juttu jatkoilla.

      • Jussi_003

    • Unelmaseksiä

      Aloittajan vastaukset tulee tässä:

      1. Oma rakas mukana (jos elämässäsi sellainen on) vai mieluummin kokonaan vieraiden kanssa?
      Oma mukana. Olen tällaisesta aina haaveillut, ja vihdoin löytänyt sellaisen miehen, jonka oma ykkösfantasia tämä myös on!

      2. Mieluisin kokoonpano?
      Minä ja useampi mies :-) Vielä ainakaan mua ei yhtään kiinnosta naiset, eikä miehenikään kaipaa enempää naisia sänkymme. Mutta kuka tietää, mikä on tilanteeni joittenkin vuosien kuluttua? Ehkä sitten jo kiinnostaa, ainakin kokeilla?

      3. Ainutlaatuinen yhden kerran juttu vai uusintoja?
      Luulisimpa, että ei jäisi yhteen kertaan! ;-) Pikemminkin luulen, että jos löytyy sopiva kolmas pyörä, otetaan säännöllisesti uusiksi :-)

      4. Missä ja miten? (paikkaan ja aikaan liittyviä tietoja.)
      Aikaa ainakin täytyy olla, mielellään esim viikonloppu. Ehkäpä hotellissa... jossain kivassa kohteessa, jossa voidaan käydä hyvin syömässä panojen välillä.

      5. Mitä ainakin haluat unelmassasi kokea?
      No ainakin se, että imen toista ja toinen panee takaa. Sen että kaksi suuta mua hyväilee ja 4 kättä. Myös sämpylä kiinnostaa..., mutten ole varma, olenko siihen vielä valmis. Ehkä en, olen vasta aloittanut peppuseksin muutenkaan.

      6. Mikä olis aivan paras huippukokemus kaikessa tässä ihanassa?
      Että kaikki sais samaan aikaan :-) Must olis mahtavan kiihottavaa nähdä miesten nauttivan myös toisistaan, ainakin suuseksiä.. Vot pojat! Tästä en tosin ole varma suostuuko toi mun miekko, mutta ei ole sanonut ihan ehdotonta eitäkään... Häntä kiinnostaa kaikenlainen kokeilu seksissä :-)

      7. Oletko saanut jo tällaista kokea?
      No en ole, mutta olen haaveillut tästä yli 10 vuotta!!

      8. Kuinka todennäköistä on, että pääset unelmasi toteuttamaan?
      Näillä näkymin on hyvinkin todennäköistä! Mies on jo ihan valmis, ja pari ehdokasta kolmanneksikin jo on. Kyse on oikeastaan siitä, milloin MÄ otan sen viimeisen ratkaisevan askeleen ja olen fantasiani myös valmis toteuttamaan... !


      Kiitos vielä muille vastaajille!

      • panohullu mies

        Moi.

        Tässä teille 34 v kiimainen ja estoton mies leikkikaluksi...

        Mulle saa ehdottaa mitä tahansa suht.normaalia seksiä, kimppakokemusta on, se on todella upeaa...

        vastaa os: [email protected]


    • mies46vhki

      1. Oma rakas mukana (jos elämässäsi sellainen on) vai mieluummin kokonaan vieraiden kanssa?

      Mukana tietysti. Ja ne toisetkin sais olla tuttuja ja turvallisia hyviä ystäviä

      2. Mieluisin kokoonpano?

      Ah... Haave olisi 2 paria yhdessä kaikilla variaatioilla, mutta tähän astisissa varovaisissa kokeiluissa on aina käynyt niin että 3:lle 4:stä asia olisi ollut kivaa mutta neljännelle ei. Ja kun on ystävistä kyse niin siihenhän se jää.

      3. Ainutlaatuinen yhden kerran juttu vai uusintoja?

      Uusintoja. Eka kerta on kummiskin sähläystä. Estot poistuu tottumalla nauttimaan siitä mitä tietää tapahtuvan kun viimeeksikin tapahtui...

      4. Missä ja miten? (paikkaan ja aikaan liittyviä tietoja.)

      No, ei väliä. Kotona tai mökillä tai toisen parin kotona, mutta parhaiten niin ettei ole kiire ja voidaan olla kaikki yhdessä yötä ja aamulla kiireettä jutella ja pussailla, hellitellä...
      Paikan pitää olla rauhallinen. Meillä kotona olisi aika hyvä kun on tilaa, 2 saunaa, kotidisko ja sen vieressä avattava vuodesohva.

      5. Mitä ainakin haluat unelmassasi kokea?

      No, just nyt mun fantasia olisi jos eräs tietty kiva naapuripari innostuisi. Mun vaimo on hiukan bi ja sen toisen parin nainen tykkää pussailla naisia ja sen toisen parin kundi on naisten mielestä komea ja mun mielestä reilu kundi, joten siinä olisi hyvä yhdistelmä jos viimeinenkin neljännes päättäisi olla ujostelematta... Sellainen jokainen rakastelee jokaisen kanssa olisi aika hyvä tavoite :-)

      6. Mikä olis aivan paras huippukokemus kaikessa tässä ihanassa?

      Mä ennen kaikkea tykkäisin katsella kun mun hyvät kaverit sais mun vaimon kiihottumaan ja laukeamaan :-)

      7. Oletko saanut jo tällaista kokea?

      No en tuolla lailla... Mutta on me kolmisin mun yhden toisen hyvän kaverini kanssa oltu sillä lailla pari kertaa että mun vaimolla on 2 miestä. Sekin on ollu kovasti ihanaa, mutta oli sekin alkuun vaikeeta. Täytyy olla hyvin luotettava kaveri ettei tule mustasukkaisuuksia ja on tuossakin ollut sitä et vaikka mun kaverini on kovasti halunnu mun vaimoa, niin se et mä oon mukana oli aika kova paikka ja vaati paljon vakuutteluja et on on, on tää ok, naikaa nyt, mä tuun mukaan...

      8. Kuinka todennäköistä on, että pääset unelmasi toteuttamaan?

      Toivottavasti joskus. Kolmelle meistä tuo olisi kivaa ja neljäs pussailee ja flirttailee mut saa sitten morkkiksia. Ei tuota voi tehdä niin että jollekulle jää paha olo.

    • 1. Kyllä oma rakas pitää olla mukana.
      2. Ehkä 2 Naista 4 Miestä, siis kaksi ryhmää. Naisten ja Miesten lukumäärä pitää olla eri että ryhmä ajatus pysyy etusujalla.
      3. Ehdottomasti uusintoja, ryhmässä toimiminen vaatii uusintoja että jokainen saa ja oppii uutta.
      4. Kotona tai mökillä kaikessa rauhassa. Aamusta alkaen. Kaikki pirteinä ja levänneinä.
      5. Olla vaimoni kanssa 69:ssä kun toinen mies tai miehet tulee häneen takaa päin.
      6. Vaimoni kanssa perinteisessä lähetys-saarnaajassa ja toinen mies tulisi minuun takaa päin.
      7. Kohta 5 kyllä. kohta 6 suunnitteilla.
      8. Kyllä sen pitäisi toteutua kun kaikki ovat antaneet jo suostumuksensa.

    • Miekkonen40+

      1. Oma rakas mukana (jos elämässäsi sellainen on) vai mieluummin kokonaan vieraiden kanssa?

      Oma rakas (vaimo) ehdottomasti mukana, sillä se tuo meille molemmille ylimääräistä lisälatausta tilanteeseen.

      2. Mieluisin kokoonpano?

      Olennaisinta on että kokoonpano toimii. 2M N toimii meillä helpoiten, mutta 2M 2N toimiessaan mieluisin. Ehkä siinä voisi olla vielä yksi mies mukana...

      3. Ainutlaatuinen yhden kerran juttu vai uusintoja?

      Ainutlaatuisen ekan kerran jälkeen uusintoja, ehdottomasti.

      4. Missä ja miten? (paikkaan ja aikaan liittyviä tietoja.)

      Rauhallisessa paikassa, ajan kanssa esim koko viikonlopun.

      5. Mitä ainakin haluat unelmassasi kokea?

      Kaikenlaista on tullut jo koettua, mutta kyllä se toimiva parisuhde toisen parin kanssa olisi ykkösasia.

      6. Mikä olis aivan paras huippukokemus kaikessa tässä ihanassa?

      Kaikenkaikkinen totaalinen nautinto ja sitä seuraava raukeus... Välitön, avoin ja luottamuksellinen ilmapiiri.

      7. Oletko saanut jo tällaista kokea?

      Kertaluontoisesti kyllä, mutta ei ns vakiparin kanssa.

      8. Kuinka todennäköistä on, että pääset unelmasi toteuttamaan?

      Uskoa ja toivoa pitää, että näin tulee tapahtumaan ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe