Kohta nelikymppinen ja mitään en ole saanut aikaan. Koulu, ammattikoulu, armeija, töitä. Asuntolaina kohta maksettu mutta suurin osa elämästä mennyt töissä. Olisinpa nuorempana tehnyt jotain...edes jotain ja älkää nuoremmat tehkö samaa virhettä...eläkää.
Eläkää
2
776
Vastaukset
- ^.. ^
Kohta nelikymppinen? Jos ei vakavampia sairauksia ole, niin sinullahan on puolet elämästäsi vielä elämättä! Nyt mietit mitä oikeasti elämältäsi haluat, ja sitten mietit miten voit sen toteuttaa. Enkä tarkoita (välttämättä) avioeroa, talon myyntiä, muuttoa espanjaan ja viinitilan perustamista, vaan esim. uutta harrastusta (ja uusia ihmisiä elämään sitä kautta), lapin matkaa, koiran hankkimista, hierojalla käyntiä(suosittelen intialaista päähierontaa;)). Tee hyvä ihminen jotain mistä saattaisit nauttia, sitten jaksat paremmin tavallista arkeakin. Tsemppiä:)
- Rankkuri
Syntymä,koulu,työ,kuolema.
Semmoista se elämä on, suurin piirtein jokaisen ihmisen elämä on semmoista, eikä niitä näytä edes haittaavan asia.
Menin peruskoulun kun oli pakko, menin ammattikoulun kun muut pakotti, armeijasta luistin pois, töitä välttelen parastaiakaa, mutta joudun jonneen kun pakotetaan.
En ole tehnyt mitään enkä yritä tehdä mitään, koska mitään on turha tehdä.
Pistän yksinkertaiseksi niin kun herään, istun ja odotan että aika kuluu ja menen nukkumaan, jne.
Elämä on pelkkää ajankuluttamista kuolemaan asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724