joka asiassa, jokaisessa ja joka paikassa. Minä yksin tiedän joka asiasta kaiken ja minun pitää saada se sanoa, muuten tyhmät lapualaiset eivät ymmärrä omaa etuaan, enkä minä saa päteä omilla tee-se-itse-diagnooseillani. Olen narsisti, enkä pysty ottamaan vastaan negatiivista palutetta kommenteistani vaan minun pitää kommentoida myös itse omia kommenttejani.
Joskus kommentoin jopa omia kommenttejani, mutta minulle pitää se sallia, olenhan mave, maakunnan pelastaja, vääryyden korjaaja, ajatusten tonava, karpaattien partaveitsi.
Koska olen yleisnero, kaikentietäjä, on asiani myös kouluttaa muita netin käytöstä, varsinkin mielestäni väärästä netin käytöstä. Vain minulle se on sallittua, teille tyhmille ei. Te ette ymmärrä omaa etuanne kun olen alentunut jalustaltani opastamaan teitä tyhmiä kohti valoa, kirkkautta, jonka aina antaja olen minä.
Minä, minä itse ja minä, siinä pyhä kolmiyhteys, palvokaa alamaiset!
Lapualla vikaa
7
737
Vastaukset
- elämääsi
Minkä kiihkoisen johtajan joku uskonlahko tai ääriryhmittymä sinussa menettääkään. Tuollaisia ihmisiä on syytä varoa, sillä heidän lähellään ei heikomman ole hyvä olla. Askel vielä väärään suuntaan, ja tiedätkö enää itsekään, mihin olet matkalla.
- kauhavalaanen
olevansa Kauhavalta!
- naisissa Kauhavalla
kauhavalaanen kirjoitti:
olevansa Kauhavalta!
Juhannuksena, kentältä lähärettihin, kyllä siinä kaikki asialliset temput tehtiin. Oli sillä puukkoo,
alatoopia leikkas. Yritin kerran uurestaan, mutta syksymmällä oli jo toinen sulhanen. Meinas lyörä.
- ronski akka 117kg
poistaa heti tekstejään,jos vähänkin hänestä vihjaillaan,että mahakas,peräkamarinpoika yms.
En ole yhtään sellaista viestiä poistanut enkä ole poistanut itse kuin sen kerran, kun poistinkin paljon:D kyllä voit katsoa syyllistä jostain muualta.
- valivaliwali
Aina voi ilmoittaa ylläpidolle asiattomasta profiilista ja teksteistä. Jos kaikki viitsisi ketä potuttaa .... muttei ne viitti ku ne lapualaiset on sen verran viisahia ettei ne sairaan kans rupia!
Mä oon nyt tyytyväinen, kun mulla on oma fani. Ikävää, ettei hänelle voi mitään järkevästi perustella, kun hän kuuluu siihen kahteen prosenttiin miehistä Ja vinkkinä annan, ettei ole se kaksi prosenttia, jotka voisivat saada Nobel-palkinnon.:D Voistiko muuten laajentaa pikkuisen tota aluetta, kun mä oon jo lipsahtanu maakunnna ulkopuolellekin? Pliis! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863182
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413133- 2132628
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362245- 311579
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231433- 101294
- 131279
- 221251