Oltakoon Iranin presidentistä mitä mieltä hyvänsä, on hänen vierailullaan amerikkalaisella yliopistolla tullut esiin amerikkalaisten täydellinen tietämättömyys ja moukkamaisuus, sekä suoranainen riidanhaastaminen. Jälleen, valitettavasti.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2007/09/565129
Amerikkalaisten moukkamaisuus.
9
422
Vastaukset
- Bushin taholta
olisi saattanut johtaa välien parantumiseen ja neuvottelukosketuksen avautumiseen.
Diplomatia olisi tärkeää myös USA:lle. - ei moukka
Kyllä ihan hyvällä tunnolla voi Irania kritisoida! Vai antaisitko sinä hyvä "seurakunnan jäsen" (islam seurakunnan?) tälle pahalle miehelle vapaat kädet?
Ydinpommiahan se perkele tahtoo.- ironmikes..
Ketä ketä ketä Ketä?
Ketä?
Ketätä yksinäs! - Srk:n jäsen
Jos toisen maan presidentti tulee vierailulle, pitäisi jo peruskäytöstapojen olla kunniassa isäntämaassa.
Siis periaatteessa kaikilla valtioilla olisi oikeus rakentaa ydinase, tai sitten voitaisiin olla kaikki ilman..
Huonoin vaihtoehto on ehdottomasti se, että vain joillakin on ydinase..
- ovat moukkia.
Iran sivistyskansaa.
- naurattaa..
Ha ha Iran sivistyskansaa? Ainakin perjantai rukouksen jälkeen he saapuuvat moskeejoistaan mielenosotuksiin Amerikan lippuja poltellen ja allahia huutaen. Anna sitten niile ikioma ydin ase. Niin Iranilaiset pösilöt käyttäävät sitä varmasti. Iran on vielä kivikaudella. Koska uskonto on aivan liian hallitsevaa.
- Nimimerkki
naurattaa.. kirjoitti:
Ha ha Iran sivistyskansaa? Ainakin perjantai rukouksen jälkeen he saapuuvat moskeejoistaan mielenosotuksiin Amerikan lippuja poltellen ja allahia huutaen. Anna sitten niile ikioma ydin ase. Niin Iranilaiset pösilöt käyttäävät sitä varmasti. Iran on vielä kivikaudella. Koska uskonto on aivan liian hallitsevaa.
Jenkeissä uskonto ei ole hallitsevaa? Mikä maa on ainoa joka on käyttänyt ydin_asetta?
- Iran
Nimimerkki kirjoitti:
Jenkeissä uskonto ei ole hallitsevaa? Mikä maa on ainoa joka on käyttänyt ydin_asetta?
Jenkeissä laki kieltää kirkon ja valtion yhteistyöt. Ja koulussa uskonnon opetus on kieletty. Ja jokainen saa uskoa tai olla uskomatta aivan julkisesti. Myös muslimit saavat harjoitta rauhassa uskontoaan . Jenkeissä ei ateisteja kivitetä hengiltä niinkuin Iranissa. Ja mikä parasta Jenkit eivät usko pääsevänsä taivaaseen tappamalla vihollisia. Melkeepä päin vastoin. Mutta entä Islamin pyhä sota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740