kakkoskausi

pirre

jess .. alkoi sitten toinenkausi... ihan hyvä
.. suosittelen..

4

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähä

      ehkä on paras! katoin sen ekan jakson, voitti kyllä kaikki muut sarjat. ihan paras.

      • katsottu...

        enkä voi suositella kenellekään. Näyttelijävalinnat huonoja, epärealistinen ja kliseinen. Ensimmäiset neljä jaksoa olivat todella hyviä, sitten lässähti. Harmi.


      • 40-vuotias nainen
        katsottu... kirjoitti:

        enkä voi suositella kenellekään. Näyttelijävalinnat huonoja, epärealistinen ja kliseinen. Ensimmäiset neljä jaksoa olivat todella hyviä, sitten lässähti. Harmi.

        Tosiaan jännää miten eri sarjat vetoavat eri ihmisiin. Itse olen 40-vuotias nainen, mieheni on myös 40, ja molemmille Heroes on yksi viikon kohokohdista. Ykköskausi nähtiin jo aikaa sitten (asumme maassa jossa se näytettiin kaksi jaksoa kerrallaan, joten meni kolmessa kuukaudessa), nyt katsotaan kakkoskautta USA:n tahtiin. Lisäksi katsotaan vielä ykköstä kerran viikossa kun se tulee BBC:ltä, ja toisenkin kerran nähtynä jaksot ovat ihan yhtä hyviä. :-D

        Meistä Heroes on kiinnostava, hauska, kiinni nappaava (aina tekee mieli tietää mitä seuraavaksi tapahtuu) ja hyvin tehty. Ja suurin osa näyttelijöistäkin on ihan ok.

        Lisäksi tunnen esim. erään kolmikymppisen naisen joka on sarjaan aivan hulluna. :-)

        Olisi kiva kuulla esim. sinun mielipiteitäsi siit mistä sarjoista olet tykännyt? Voisi vähän verrata makuja ja niiden eroavaisuuksia.

        Itselleni kelpaavat erityisen hyvin juuri nyt menevistä (ei misään erityisessä järjestyksesä):

        - 24
        - Lost
        - Cold Case
        - Without a Trace
        - Desperate Housewives
        - The Simpsons

        Jo päättyneistä sarjoista kaikkien aikojen suosikkejani ovat mm.

        - Buffy the Vampire Slayer
        - Angel
        - Queer as Folk

        Joitain suosikkeja jää varmaan mainitsematta, kun ei nyt tule kaikkea mieleen.


      • mielenkiintoista...
        40-vuotias nainen kirjoitti:

        Tosiaan jännää miten eri sarjat vetoavat eri ihmisiin. Itse olen 40-vuotias nainen, mieheni on myös 40, ja molemmille Heroes on yksi viikon kohokohdista. Ykköskausi nähtiin jo aikaa sitten (asumme maassa jossa se näytettiin kaksi jaksoa kerrallaan, joten meni kolmessa kuukaudessa), nyt katsotaan kakkoskautta USA:n tahtiin. Lisäksi katsotaan vielä ykköstä kerran viikossa kun se tulee BBC:ltä, ja toisenkin kerran nähtynä jaksot ovat ihan yhtä hyviä. :-D

        Meistä Heroes on kiinnostava, hauska, kiinni nappaava (aina tekee mieli tietää mitä seuraavaksi tapahtuu) ja hyvin tehty. Ja suurin osa näyttelijöistäkin on ihan ok.

        Lisäksi tunnen esim. erään kolmikymppisen naisen joka on sarjaan aivan hulluna. :-)

        Olisi kiva kuulla esim. sinun mielipiteitäsi siit mistä sarjoista olet tykännyt? Voisi vähän verrata makuja ja niiden eroavaisuuksia.

        Itselleni kelpaavat erityisen hyvin juuri nyt menevistä (ei misään erityisessä järjestyksesä):

        - 24
        - Lost
        - Cold Case
        - Without a Trace
        - Desperate Housewives
        - The Simpsons

        Jo päättyneistä sarjoista kaikkien aikojen suosikkejani ovat mm.

        - Buffy the Vampire Slayer
        - Angel
        - Queer as Folk

        Joitain suosikkeja jää varmaan mainitsematta, kun ei nyt tule kaikkea mieleen.

        Itse pidän kaikista eniten Lostista, siinä on selvästi parhaimmat näyttelijät. 3. kauden viimeiset jaksot oli käsittämättömän mukaansatempaavia ja Terry O'Quinnin (John Locke) ja Josh Hollowayn(James Ford aka Sawyer) suoritukset oli käsittämättömän hyviä, ei verrattavissa epäkypsän Haydenin turkkitakit-päällä-ja-ipodit-taskussa tyyliseen toimintaan. Heroesissa en myöskään pidä siitä miten siinä tehdään 100% varmaksi että katsoja on tajunnut jonkun juonenkäänteen tai muun asian. Itse tykkään salaperäisyydestä ja siitä että päätösten tekeminen jää katsojan harteille. Tällainen katsojan miettimään pistäminen on juuri se asia miksi Lostia katson ja siitä pidän. Lukuisat viittaukset historiaan, kirjallisuuteen, uskontoihin & mystiikkaan, tiede & usko väittely yms yms. ovat asioita joita Lostissa arvostan.
        Rakastan myös erilaisten keskustelufoorumeiden lukua, jossa pähkäillään mitä sarjassa esiintynyt kohtaus voisi kuvastaa ja muutenkin analysoidaan jaksoa.

        Lostin lisäksi pidän Dexteristä, hieman erityylinen sarja, mutta tykästyin heti. Moraalisesti kieroutunut, mutta omalaatuinen ja jännittävä sarja ainakin ensimmäisten jaksojen perusteella.
        24:ääkin olen seurannut ensimmäiset 5. tuotantokautta. Neloskauteen asti ko. sarja oli mitä mahtavinta, sitä täytyi suorastaan ahmia jakso toisensa perään. Jännistystäkin piisasi. Sen jälkeen kiinnostus on laskenut kuin lehmän häntä. Katsoin 6. tk:sta joku 10 jaksoa jonka jälkeen ei vaan jaksanut kiinnostaa, tiedä sitten johtuiko näistä jokainen-islaminuskoinen-on-terroristi jutuista. 6. tk vaan oli niin käsittämätön, juonenkäänteitä yksi toisensa jälkeen - aivan liikaa.

        Prisonbreakia olen myös seurannut. 1. tk oli jännä, samoin 2. ainakin puoleen väliin. 3:tta seurailen lähinnä kun muut sarjat ovat tauolla. Olisivat saaneet lopettaa tämänkin sarjan jo 1. tai 2:sen kauden jälkeen, alkaa mennä väkisin vääntämiseksi.

        Nämä ovat siis minun mielipiteitä, en siis haluaisi nähdä "Lost on ihan paska" tyylisiä viestejä, pistäkää nyt edes perusteita. Ymmärrän myös miten Sinä tykkään Heroesista, joillekin se sopii joillekin ei. Onneksi meitä on moneen junaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe