Olen 40 v. ja ollut parinkymmen suomalaisnaisen kanssa ja parinkymmenen ulkomaalaisen. Kaikilla suomalaisilla on ollut suhteellisen isot pillut. Ei tunnu miltään, kun joskus pitää päättää kumpaa laitaa jynssää.
Aasialaisilla taas on todella tiukat pillut. Tuntuu ihan erilaiselta. Ennen kuin on kokeillut aasialaista, ei tiedä mitä on naida pillua.
Suomalaisnaisilla isot pillut
27
7726
Vastaukset
- nbjmlkn
Ois kyl kiva tietää onko itelläki iso pimpero?
Mistä senkin sais selville?
Pitäs varmaan käydä jollakin puolueettomalla tyypillä testauttamassa,kun oma ukko ei ainakaan sitä myönnä.
Pimperokin on ni hankala elin mittautella,ku se venyy ja seksin aikana muutenkin muuttaa muotoaan..Hyvää seksiä->tilava pimpero :)- Lortto
Sullon vaan pieni muna
- Aasialainen huora
Lortto kirjoitti:
Sullon vaan pieni muna
Alpo nussi minua thaimaassa tosi pieni muna
- aasialaisia
pikkupillu naisia?
- asderd
Miksi naiset eivät sitten aina nussi mustien miehien kanssa?
Sillähän asia ratkeaisi eikä tarvitsis valittaa suomalaismiesten kalujen koosta!
Ainakin pääkaupunkiseudulla löytyy mustaa munaa jopa 60-vuotiaille naisille!
- mies*
kerro ensi kerralla kun rupeat naimaan isopillusita vaimoasi että: "sinulla on kyllä iso pillu eikä se tunnu miltään mutta nainpahan vain nyt, pahimpaan puutteeseen..."
- kari.
Kuinka paljon sitten vaikuttaa se, että suomalaiset naiset aloittavat jopa 13-14 vuotiaana sexi hommat. Kun ikää alkaa olla 25v voi tuohon mennessä olla jopa reippaasti yli 100 miehen suhteita. Ei ihme jos paikat venyy. Olen usein nuorten naisten itse kertomana kuullut. Ja kyllä viitettä näistä löysistä pilluista on.
- isoaukko
te miehet puhutte vain pilluista ja nussimisesta! minä ainakin rakastelen ja sellaisen kanssa jota rakastan!ja jos ei ole rakasta käytän käsiäni! olen 41vee ja paljonko minulla laskuoppisi mukaan pitäisi olla kumppaneita takana?
rakastelu ei löysennä paikkoja vaan päin vastoin! se on äärettömän hyvää jumppaa lantionpohjan lihaksille!joskin niitä pitää treenata muutenkin!
2 reilusti yli 4kiloista lasta synnyttäneenä tiedän mikä paikkani venytti!
rakastelun nautinto lähtee aivoista ja parisuhteessa erittäin hyvää esileikkiä on auttaa naista kotitöissä....
- huomattavasti
kun vaihdoin puolisoa "tiukempaan", tosin kotimaiseen. Meinaan, olin jo ehtiny tottua hehtaaripilluun. Kyllä ny passaa!
- Kaikki tietää
Eikö kaikilla, myös Aasialaislla, lapset tehdä pillun kautta.
Kyllä sen väkisin on annettava periksi melkoisesti.
Minulla on ollut melkoisesti miehiä.
Voin sanoa aivan vilpittömästi että munissa on erittäin suuria eroja.
Jos on hyvät lantionpohjan lihakset pystyy säätelemään pilluaan kulloisenkin kalun mukaan. Tykkään isokaluisista miehistä.
Heillä ei ole ongelmia mulkustaan.
Pienikaluiset haikailevat jotain aasialaisia että tuntisivat itsensä kelvollisiksi.
Silti seksistä voi nauttia vaikka miten pienikaluisen kanssa.
- Minulla
Olen nainut ainakin 70:n suomalaisnaisen kanssa ja tässä siitä pieni kokemustiivistys:
Todella tiukkapimpsaisia noin 5 (liian tiukkoja)
Sopivan tiukkoja noin 60
Väljiä 5
Oman kikkelini koosta en sano mitään. - rrrahti rrrane
onhan koolla tietysti eroja,naisissa,kuin miehissäkin. varsinkin synnyttäneillä naisilla,jotka ovat laiminlyöneet treenauksen,niin ymmärrettäväähän se on. mutta pääsääntöisesti,ei varmaankaan "elimellisiä" eroja kuitenkaan ole, sen nyt ymmärtää jokainen. jos joku kuitenkin on itse verrattain pienin eväin liikkeellä,niin apu on yllättävän helppo. työnnät vain kaljapullon hanuriin ja lyöt puukengällä tiukkaan,niin että varmasti pysyy,alkaa jo reunatkin löytyä... näin yksinkertaista ja helppoa!!!
- tarkoitit
että kaljapullo kiilataan sen löysästä valittavan jannun hanuriin. Silloin alkaa takuulla laidat löytyä..
Juu, jatka samaan malliin.
- Jalluvaari
En ole koskaan vierasmaalaista saanut, mutta kotimaisia sitäkin enemmän. Hyvin treenattu pimpsa on tiukka ja "ottaa" ihanasti kalun imuunsa. Eikä se ole iästä tai synnytyksistä aina kiinni, ehei! Paras nainen mitä ikinä on mulla ollut, oli 40-kymppinen, vähän rehevä ja 3 lapsen äiti. Siitä ei mirri enää parane, ihan mahdoton kiimapillu ja tosi tiukka! Ja sittn taas toisaalta mulla oli vähän yli parikymppinen prinsessa ja sillä laiheliinilla oli ihan veltto ja väljäntuntuinen pimppa. Joten se jumppa on tässä avainsana. Ihanat naiset pitää huolta tavarastaan. Ihan turha kuvitella, että se kunnossa pysyy jos ei mitään tee. Nuorellakin on ne samat lihakset, mut niitä on osattava käyttää!
Enkä ole ainut, jolla on tämänsuuntaisia kokemuksia, kavereilla kanssa!- make.
Kyllä se on todella naisesta kiinni kuinka hän osaa liikehtiä sängyssä. Muutama vuosi sitten sain sellaista naista jolla oli neljä lasta. Vaikka vähän isompi pimppi mutta hän osasi todella lihaksiaan puristella niin hyvin, että olsi luullut teinitytöksi.
- väitän
että myös pilluissa on ihan samalla tavoin synnynnäisiä kokoeroja, kuten munissakin. Eli toisella vain yksinkertaisesti on (vähän) isompi ja eri mallinen kuin toisella, vaikka miten olisi lantionpohjan lihakset kunnossa.
Ymmärrän tietysti, että toisin kuin miehet, naiset pystyy säätelemään kokoa (tiukkuutta) pitämällä lihakset hyvässä kunnossa, eivätkä anna paikkojen päästä veltostumaan. Mutta kaikki eivät tosi tiukkaa ole omanneet koskaan, eivätkä tule sellaista koskaan saamaankaan (ainakaan ilman kirurgisia toimenpiteitä), vaikka kuinka treenaisivat. Siihen on vain tyydyttävä.
Treenaus pitää paikat parhaassa mahdollisessa kunnossa, ja lihaskunto tuntuu sitten sekä itselle että miehelle nautinnossa. Jos miehellä on kovin pieni muna, ja naisella jo lähtökohtaisesti / rakenteellisesti isompi pillu, niin treenaus ei _välttämättä_ tilannetta paljonkaan paranna. Ja jos mies on aiemmin saanut tiukkaa, niin vertailuilta ei tietenkään voi välttyä.. - mullakin
No onhan ne aasialaiset pienempiä (hoikempia ja lyhempiä) Mutta mun mielestä suurin ero on siinä että puristavat koko kullin mittaa, kun taas suomalaisten pimsat ovat vain suulta tiukkoja (jos ovat ;) Joten tuntuma on mielyttävämpi.
- hippivenus
Suomipimppaan sopii suomisalami, ei siis mitään rasismia, mutta pohjoismaalaisilla on aasialaisia isommat härväkät. Mustilla on meitä isommat jne. Jos koet että aasialaispimppa on sulle sopiva, kertoo se vaan siitä että pikkuveljesi on liian pieni pohjoisen isoille naisille. joku ihmetteli miten tietää onko itsellä liian iso pimppa. Herttinen, siitä sen tietää, kun panee jonkun kanssa ja jos ei tunnu!!
Oon törmänny elämässäni kahteen pienimunaseen mieheen, niin ettei tuntunu oikeen miltään, toinen oli thaimaalainen.
Sun pitää hra. vauvanpili vaan hankkia kokoistas seuraa. Kyllä mä oon ainakin ollu tyytyväinen mun panoihini, ja monesti vielä olen törmänny salameihin jotka sattuu jos ei ensin ole ihan märkä. - RemonttiRane
kokemusta varmaan parista sadasta suomalaisrouvasta, saneerraushommissa on se hyvä puoli että aina meikälle lohkee piirasta ja siksipä voinkin sanoa että kun olen kymmentuumaisellani köyrinyt talon emäntää niin aina on tiukaa ja piukkaa lihaa ollut kynnettävänä
Aasialaisia en ole kokeillut kun kotimaista tupsua riitää, hyvä kuitenkin että varoitit, sellainen ritsapilluhan voisi kuoria kyrvästäni nahat pois kuin perunakuorimakone- ramppa
lähtee vain et saa pillua mistään.
- pillu/lantiolihaksia..
istuu vaan sohvalla vaikka samalla niitä lihaksia voisi bodata monella tavalla.
monessa muussa kulttuurissa tiedetään kuinka tyydytetään täydellisesti. - Roniina
pikku munaset ukot taas tuntojaan tilittää...säälittävää...toisaalta ymmärrettävää...
- kun ajattelin
Pienimunaiset suomalaismiehet hakevat vaiman aasiasta.
Heille syntyy jo vähän isompipilluisia tyttöjä koska he saavat isänsä puolelta suomalaisia geenejä.
Poikaraukat ne vasta kovilla ovat.
He perivät isältään pienimunaisuuden, aasialaisilla on jo geeneissä pienimunaisuuta.
Todella huvittavia nuo yleistykset. - 19/16ympärys
oon kyntäny 50 suomipilluu ja kaksi on ollu perältäkin asti tiukkoja. yhtä vietkongiakin oon koittannu mut sekin oli sieltä reiältä tiukka mut loppu pillu oli ns. suomikamaa. eli mitä opimmme 4% suomi pilluista oon hyvää. muut sistä sun tätä.
- Tonavan hohto
19/16ympärys kirjoitti:
oon kyntäny 50 suomipilluu ja kaksi on ollu perältäkin asti tiukkoja. yhtä vietkongiakin oon koittannu mut sekin oli sieltä reiältä tiukka mut loppu pillu oli ns. suomikamaa. eli mitä opimmme 4% suomi pilluista oon hyvää. muut sistä sun tätä.
onkos teillä kaaleilla kaikilla tollaiset paksut mörssärit?
Entäs sitten kaaleen likkojen pillut? Onko mutterit suhteessa ruuveihin, eli isoja?
Itsellä on olisi ollut muutama sanssi koittaa mutta kun en ole pettävää sorttia niin on asia jäänyt kysymysmerkiksi...
- kbhiuhfuy
kun asia on kuitenkin niin että kyllä ensin tulee se nainen ja sitten vasta se pillu.
Ei sietämättömän ihmisen kanssa jaksa hengailla vaikka olisi kuinka kireä vittu allansa.- minäkin!
Tosin miehistä, tälleen naisen näkökulmasta. Ei auta vaikka kuinka hyvän kokoinen olisi, jos ei muuten suju yhdessä. Kun toinen on kertakaikkiaan sietämätön, niin ei kyllä pelkän kalun ja naimisen takia jaksa itseään kiduttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691