Janita Jääskeläinen (unohdettu)

Muistan sinut

Luuli olevansa niin kaunis ja parempi, että sai kiusata ja tehdä elämästäni helvettiä ala-asteella. Inhottava tyyppi kaikenkaikkiaan ja lapsena kauniimpi kuin nykyisin. Enpä viitsi kadehtia moista luuskaa. Minulla on asiat hyvin, mutta Janitalla ei. Mulla on lapsiakin. Ja mä näytän edelleen nuorelta. Hähhähhää. Mutta en mä unohda. Koulukiusaus vaikuttaa lapsen tulevaisuuteen syvästi. Jos luet tätä Janina niin tiedoksi vaan, että olet ikävä tyyppi.

24

9895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      se on sinun elämästäsi helvettiä tehnyt? Ja nyt kiusaat samalla tavalla haukkumalla netissä.

      • hah

        takasi se tulee mitä muille antaa.

        Mietinpä vaan, että kaduttaakos edes?


      • ilkimys

        Olenhan minä ilkeä, mutta olen yhä vihainen. Janita oli yksi ilkeimmistä tytöistä meidän luokallamme.


      • :o0
        ilkimys kirjoitti:

        Olenhan minä ilkeä, mutta olen yhä vihainen. Janita oli yksi ilkeimmistä tytöistä meidän luokallamme.

        jos ala-asteelta asti traumat jäänyt? Voiko ihminen olla samanlainen kuin pienenä. Ja kuka on Janita Jääskeläinen?


    • samaa mieltä todella

      Onhan se ihan pässi ämmä. Kusettaa kaikkia ja luulee olevansa parempi. En mä tiedä onko sillä edes kavereita. Kukaan normaali ei jaksa sellaista kattoo. Et varmasti se narkkarijätkien kanssa vaan elämää jakaa.

      • nita"

        varmasti tunnet mut "todella hyvin"!!!tää on aika jännää et mun tutut tai ne jotka "tuntee"mut kirjoittelee täällä kaikkea musta,millainen olen ja niin edelleen,mut se on hiukan outoa,että mä en tunne teitä,joten miten kummassa te voitte TUNTEA mut????!!!! tottakai jokaisella on oikeus mielipiteisiin,mut ei voi muuta sanoa kuin huhhuh!!!!terkkuja kaikille mut "tunteville" =) Janita


      • nita"

        toi sun kirjoitus,et mä pyörin narkkarijätkien kanssa paljasti sen,ettet sä todellakaan tunne mua!!!olen onnellisesti kihloissa,et siinä sun narkkarijäbäs!!!!!!!


    • Nita"

      satuin lukemaan kirjoituksesi ja halusin vastata ja kirjoittaa.aluksi: en muista kuka olet,en muista,että olisin ala-asteella ketään kiussannut,toki myönnän asian jos näin on!ja olen erittäin pahoillani,että sinulle on jäänyt traumoja...ala-asteesta on aikaa noin 15 v.mietin tässä väkisin,että miksi olisin kiusannut,kun minä tulin viidennellä luokalla vasta kyseiseen kouluun ja minua kiusattiin alusta alkaen,joka päivä sain kuulla huutoja:luuta,lauta jne.olisi kiva jos kertoisit kuka olet???huomaatko,että nyt sinä tavallaan "kiusaat"minua,kerroit että sulla on kaikki ok ja lapsikin,satuitko tietämään,että sain kesäkuussa neljännen keskenmenon,me ollaan aikuisia nyt,joten.....ja tuohon kauneuteen,en ole ikinä pitänyt itseäni kauniina ja parempi niin,koska en todella haluaisi olla itseäni täynnä!!!

      • olenko mä nyt tyhmä?

        kuhee valehtelemaan,ei noita juttuja voi uskoa! Siis ainut on varmaan J itse joka juttujaan uskoo? En oo ikinä kuullut tästä henkilöstä MITÄÄN hyvää. Entiset kaverit haukkuu kokoajan. Kuinka se on nappikaupallaan kietonut jätkät pikkurillinsä ympärille. Paskapuhetta mut mua ei kiinnosta narkkaako joku vielä vai onko lopettanut. Mutta monelle tämä henkilö on pelkkä kusettaja. Ei halua olla itseään täynnä? Noh,miten sen nyt vois olettaa. Jos muija osallistuu kauneuskilpailuihin niin eikö sillon itseään pidetä kauniina? Ainiin,mut sehän hakee aina sääliä. En vaan käsitä miksi MONELLA on aivan sama käsitys koko ihmisestä. Ja aivan itse on soppansa keittänyt. Muiden vika aina omat virheet. Vai mistä porukka keksii näitä samoja juttuja susta NITA?


      • hölmöilynaloittaja

        Olet oikeassa. Toimin täysin raukkamaisesti aloittaessani tälläisen keskustelun. En tiennyt keskenmenosta ja olen todella pahoillani. Kyllä sinä nätein tyttö olitkin meidän luokalla, se on ihan totta. Typerää, että muistelin vanhoja juttuja. En ole ollut sinun pääsi sisällä, enkä tiedä, miten sinä koit juuri vissiin sen viidennen ja kuudennen luokan.

        Mutta oli meillä ihan kaamee opettajakin, siitä ollaan varmaan yhtä mieltä;-)

        Anna anteeksi Janita. En edes tajunnut olevani näin inhottava, mitä olin. Minä olin se luokan pienin tyttö, eikä minusta kyllä kukaan muukaan juuri pitänyt, joten oli törkeää syyttää kiusauksesta juuri sinua. Toivon, etten olisi kirjoittanut sinusta mitään tälläistä. Anteeksi. Hävettää.


      • jooko
        olenko mä nyt tyhmä? kirjoitti:

        kuhee valehtelemaan,ei noita juttuja voi uskoa! Siis ainut on varmaan J itse joka juttujaan uskoo? En oo ikinä kuullut tästä henkilöstä MITÄÄN hyvää. Entiset kaverit haukkuu kokoajan. Kuinka se on nappikaupallaan kietonut jätkät pikkurillinsä ympärille. Paskapuhetta mut mua ei kiinnosta narkkaako joku vielä vai onko lopettanut. Mutta monelle tämä henkilö on pelkkä kusettaja. Ei halua olla itseään täynnä? Noh,miten sen nyt vois olettaa. Jos muija osallistuu kauneuskilpailuihin niin eikö sillon itseään pidetä kauniina? Ainiin,mut sehän hakee aina sääliä. En vaan käsitä miksi MONELLA on aivan sama käsitys koko ihmisestä. Ja aivan itse on soppansa keittänyt. Muiden vika aina omat virheet. Vai mistä porukka keksii näitä samoja juttuja susta NITA?

        En voikkaan seisoa aloituksen takana enää. ei varsinkaan kuulopuheiden perusteella sanota mitään. Minä en oikeasti tiennyt, että Janitaa kiusattiin koulussa. Mutta meidän koulussa niitä asioita ei hoidettu lainkaan tai tosi huonosti, joten metä vissiin kiusattiin ihan kaikkia. Etenkin meidän luokalla asia taisi olla niin.


      • ihmeissään!!!!
        hölmöilynaloittaja kirjoitti:

        Olet oikeassa. Toimin täysin raukkamaisesti aloittaessani tälläisen keskustelun. En tiennyt keskenmenosta ja olen todella pahoillani. Kyllä sinä nätein tyttö olitkin meidän luokalla, se on ihan totta. Typerää, että muistelin vanhoja juttuja. En ole ollut sinun pääsi sisällä, enkä tiedä, miten sinä koit juuri vissiin sen viidennen ja kuudennen luokan.

        Mutta oli meillä ihan kaamee opettajakin, siitä ollaan varmaan yhtä mieltä;-)

        Anna anteeksi Janita. En edes tajunnut olevani näin inhottava, mitä olin. Minä olin se luokan pienin tyttö, eikä minusta kyllä kukaan muukaan juuri pitänyt, joten oli törkeää syyttää kiusauksesta juuri sinua. Toivon, etten olisi kirjoittanut sinusta mitään tälläistä. Anteeksi. Hävettää.

        Turhaan häpeät! Et siis todellakaan tiedä minkälainen ihminen hän on. Moni yhtyy kanssasi samaan mielipiteeseen,että inhottava Janita. Se on kuules monen elämän sekoittanut paskapuheillaan. Ja sitä se jatkaa täälläkin jutuillaan. Kommentoiko kukaan mu näillä keskustelupalstoilla itseään. Puolustukset heti kehiin kun jää kiinni.


      • aloittaja
        ihmeissään!!!! kirjoitti:

        Turhaan häpeät! Et siis todellakaan tiedä minkälainen ihminen hän on. Moni yhtyy kanssasi samaan mielipiteeseen,että inhottava Janita. Se on kuules monen elämän sekoittanut paskapuheillaan. Ja sitä se jatkaa täälläkin jutuillaan. Kommentoiko kukaan mu näillä keskustelupalstoilla itseään. Puolustukset heti kehiin kun jää kiinni.

        Minä en tunne nykyistä Janitaa. Tämän keskustelun perusteella minulla ei ole syytä sanoa hänestä mitään pahaa. En saanut unta. Miten mä saatoin aloittaa jotain näin tyhmää. Mä en voi uskoa, että olen tälläinen. :-(


    • Jasper-Kasper

      Menneisyydestä en osaa sanoa mutta Janita on JÄRJETTÖMÄN HYVÄNNÄKÖINEN nainen. Terkkuja vaan Janitan miehelle, olen aidosti kateellinen!

      • Jasper-Kasper

      • tavallinen tallaaja

      • DIVINE77
        tavallinen tallaaja kirjoitti:

        Tuollaisiahan kävelee kokoajan vastaan. Aikas outo naamasta. Kauhea väkisin virnistetty hymy. Ei mielestäni kaunis.

        Jos kirjoittaa toisista voisi käyttää omaa nimeä. vaikka on ns julkkis antaisitte jo olla ihminen voi muuttua. ulkonäkö on muutenkin tois-sijanen asia. Tuo Nimimimerkki Tunteva voisi kanssa kertoa nimensä en sitä halua itse tässä kaikille kertoa mutta nimi on tiedossa&osoite. JumalaJalava


      • tääl vaivaa
        tavallinen tallaaja kirjoitti:

        Tuollaisiahan kävelee kokoajan vastaan. Aikas outo naamasta. Kauhea väkisin virnistetty hymy. Ei mielestäni kaunis.

        teitä naisia?????joka viestistä nousee kateus esiin,miksette voi vaan hyväksyä jos joku sattuu olemaan kaunis?en ymmärrä!ei me miehet tollatavoin ajtella!Janitalle terveisiä!t.lapsuuden kaveri(jesu)


      • parempia kuvia

    • DIVINE77

      Minä olen kuitenkin ditä mieltä että Janita on nykyään kauniimpi kuin koskaan. paha sanoa mitä se sulle paskapillulle on tehnyt mutta kyllä mulle kelpais paremmin ku nää sieluttomat nyky missit. Rakkain terveisin Jumalasi Mikko The Divine Jalava

    • Divine-77

      Lopeta toi paska osoite on tiedossa

      • JakajaLeena

        Tää on ilmeisesti mulle osoitettu viesti! Jos koitat vihjailla, että mä oon täällä selitelly jotain Janitasta niin oot kyl hakoteillä! Mitähän se Janita on taas kehitelly siinä kauniissa pikku päässään jos sellasta on sulle sepittäny...

        Ja tervetuloo vaan tohon oven taa, jos jotain asiaa on, ja ota ihmees se Janitaki mukaan! Tulis ite sanoo päin naamaa jos musta tollasta epäilee eikä laittas jotain toista asialle, ja viel netin välityksellä! (itehän se sitä niin täällä itkee ku ei tulla sanoo päin naamaa!)


    • 2017vasta

      Janita on mun faijan exä, vasta niitten eron jälkeen sain tietää kaiken tän siitä. Onhan siitä jo pari vuotta.

    • Anonyymi

      Oli myös minun luokallani

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe