Pyöreä vatsa

Laiheliini

teen joka päivä yli 50 vatsalihas liikettä ja punnerran, mutta vatsastani ei kasva kaunista pyöreää vatsaa niin kuin joillakin miehillä on. Teenkö jotain väärin?

11

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun kohtalos. Koitas siirtää se harjoitus tohon käsivarren koukistajalihakseen ja alat nosteleen mäyriksen verran kaljaa huulille ja sitä kautta pötsiin ni etköhän onnistu tavoitteessas.

      • Laiheliini

        uppoaa varmaan aika lailla rahaa, mutta kauniin ulkomuodon vuoksi on kait tehtävä uhrauksia. Osaatko sanoa kokemuksesta miten pitkän harjoittelun jälkeen alkaa tulokset näykyä?


      • Laiheliini kirjoitti:

        uppoaa varmaan aika lailla rahaa, mutta kauniin ulkomuodon vuoksi on kait tehtävä uhrauksia. Osaatko sanoa kokemuksesta miten pitkän harjoittelun jälkeen alkaa tulokset näykyä?

        juo olutta muuta kuin joskus seuraksi ja sillonkin vaan finkerporillisen mutta esim. kaverillani AimBäädillä meni tollaset reilu pual vuatta kun se alko tosissaan reenaan.

        Vyötärönmitta kohos 80 sentistä 130:een. Ei huano suaritus sohvalla maaten.


      • Laiheliini
        AnaLyyzi kirjoitti:

        juo olutta muuta kuin joskus seuraksi ja sillonkin vaan finkerporillisen mutta esim. kaverillani AimBäädillä meni tollaset reilu pual vuatta kun se alko tosissaan reenaan.

        Vyötärönmitta kohos 80 sentistä 130:een. Ei huano suaritus sohvalla maaten.

        että niinkin lyhyessä ajassa saa hyviä tuloksia aikaan. Tietysti lepäämine suoritusten jälkeen on tärkeää.


      • Bello Bellino
        Laiheliini kirjoitti:

        että niinkin lyhyessä ajassa saa hyviä tuloksia aikaan. Tietysti lepäämine suoritusten jälkeen on tärkeää.

        riittävästi suolaa myös, jotta ei tule paha olo. Juomalla mäyriksen eli 4 litraa voit saada
        4000*0.045*6 kcal=1080 kcal energiaa ja siitä voi tulla 10800/9=120 g rasvaa.

        Olettamalla 50% hyötysuhde voit saada 60 g lisää massaa per päivä, jos muu ravinnon saanti on taattu. Eli 100 vuorokaudessa saat 6 kiloa.


      • Bello Bellino kirjoitti:

        riittävästi suolaa myös, jotta ei tule paha olo. Juomalla mäyriksen eli 4 litraa voit saada
        4000*0.045*6 kcal=1080 kcal energiaa ja siitä voi tulla 10800/9=120 g rasvaa.

        Olettamalla 50% hyötysuhde voit saada 60 g lisää massaa per päivä, jos muu ravinnon saanti on taattu. Eli 100 vuorokaudessa saat 6 kiloa.

        Bäädiki veteli vähintään joka toinen päivä noutopizzaa ja joka toinen lihapiirakkaa. Jätskiä ja sipsejä se veteli iltapalaks.

        Mut sunnuntaisin se lepäs. Sillon se kävi äitees tykönä syämäs.


      • olla totta..
        AnaLyyzi kirjoitti:

        Bäädiki veteli vähintään joka toinen päivä noutopizzaa ja joka toinen lihapiirakkaa. Jätskiä ja sipsejä se veteli iltapalaks.

        Mut sunnuntaisin se lepäs. Sillon se kävi äitees tykönä syämäs.

        et yhdessä pitsassa on noin 30 perunan verran energiaa, !!!riippuen tietenkin täytteistä?? hurjaa


      • olla totta.. kirjoitti:

        et yhdessä pitsassa on noin 30 perunan verran energiaa, !!!riippuen tietenkin täytteistä?? hurjaa

        Kyl se näin on. 100 g:ssa kinkku-ananas-homejuusto-pizzaa on 218 kcal. Keitetyssä perunassa vastaavasti 63 eli pizzassa on melkein neljä kertaa enemmä karoleita kuin potussa.

        Painonnostoon oiva tuote tuo pizza.


      • Seco de Lirium
        Laiheliini kirjoitti:

        että niinkin lyhyessä ajassa saa hyviä tuloksia aikaan. Tietysti lepäämine suoritusten jälkeen on tärkeää.

        treenin lähtemällä leirille Müncheniin, kun siellä on Oktoberfesit menossa. Saat hyvän startin ja näet kuinka ekspertit näyttää mallia. Tosin kannattaa muistaa, että ne kaverit on treenanneet jo vuosi tolkulla.


      • olla totta..
        AnaLyyzi kirjoitti:

        Kyl se näin on. 100 g:ssa kinkku-ananas-homejuusto-pizzaa on 218 kcal. Keitetyssä perunassa vastaavasti 63 eli pizzassa on melkein neljä kertaa enemmä karoleita kuin potussa.

        Painonnostoon oiva tuote tuo pizza.

        jos jokapäivä söis ison rasvaa tirisevän pitsan tuplajuustolla ja neljällä täytteellä niin......olis meikäläinen aika punkero kohtapuoliin....mutta hyvää se aina joskus on.


      • Paul Aner
        Seco de Lirium kirjoitti:

        treenin lähtemällä leirille Müncheniin, kun siellä on Oktoberfesit menossa. Saat hyvän startin ja näet kuinka ekspertit näyttää mallia. Tosin kannattaa muistaa, että ne kaverit on treenanneet jo vuosi tolkulla.

        suosittee Oktoberfestiä vasta-alkajalle, mutta vuoden treenauksen jälkeen voit mennä sinne ja näyttää kykysi paikallisille. Pahimmassa tapauksessa alat vain voimaan pahoin ja oksennat arvokkaan energiapitoisen oluen ulos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe