Kassajonossani oli yrmyn näköinen mies ja ostoksissansa ilta-sanomien tv-liite, jossa lukee selvällä suomella: "Myydään yhdessä ilta-sanomien kanssa".
Kerroin tämän ja vastauksena oli että ostin eilen ja vaimo suuttui kun ei ostanut myös tv-liitettä. Kerroin että säännöt olivat nämä kun olivat ja että kuitin pitäisi nyt ainakin löytyä että uskoisin. Eipä ollut äijällä kuittia, mutta en antanut periksi, otti jo niin paljon päähän.
Mies sitten alkoi sättiä ja huutaa sekä vaati esimiestä paikalle. Kerroin että lähin vastaava paikalla olin minä itse (kauppias ei paikalla).
Eipä se paljon auttanut ja huuto jatkui siihen suuntaan että sinusta ei tolla menolla tule ikinä hyvää asiakaspalvelijaa, EI IKINÄ! Hän kyllä soittaa ja valittaa tällaisesta asiakaspalvelusta!
Siinä vaiheessa tärisin jo kiukusta, onneksi pääsin kotiin siitä heti puolen tunnin päästä. Onneksi kyseisen äijän takana oli tuttu asiakas, joka näytti ymmärtävän tilanteen.
Voi miksi, miksi se ei vaan voinut ostaa niitä ilta-sanomia? Luulisi että aikuinen mies tajuaisi tehdä oikein ilman tappelua! Mutku ei..
En myynyt
kassahenkilö
1
396
Vastaukset
- niuhottaa
Miksi et myynyt?! Nyt jäi firma ilman lisärahaa ja sinä ja asiakas saitte pahan mielen! Ei tarvitse noin nipo olla, ei se sinulta pois olisi ollut kuitenkaan vaan firmalle vain enemmän rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591