NOOH.....EI 200E KUUSSA MILJONÄÄRIÄ TEE,MUTTA PIRISTÄÄ KUMMASTI KUITENKIN!!!!!!!!!!
Internet on täynnä erilaisia tapoja tienata. Tiesitkö, että voit tienata rahaa internetyhteydelläsi, klikkailemalla linkkejä?
Olen koonnut tähän listan parhaista PTC(paid to click)-sivuista. Jos rekisteröidyt näistä jokaiseen, saat jopa 200 euroa kuussa. Sinun täytyy vain klikkailla linkkejä joka päivä....itsellä menee siihen about20-30min/päivä.... Mitä sivuja itse käytät? Tänne saa laittaa ehdotuksia, jos sinä tiedät hyviä sivuja. Jos rekisteröidytte linkeistä tulette minun referaalikseni, mutta joudutte pakosti jonkun referaaliksi, minun tai jonkun muun.
ja minulta saa kysyä neuvoja sun muuta....neuvon kyllä mielelläni...senkin takia että hyödyn itse että muutkin osaa...;)
mutta olen minäkin ollut aloittelija....kuukausi sitten!
Rahan saa siirrettyä PayPal tai E-Gold tilille, josta sen voi siirtää omalle tililleen. Eli jompaan kumpaan noista pitää tehdä accountti. Itse käytän PayPal accounttia,jonka luominen$ ihan vaan netissä on helppoa ja luotettavaa,eikä sen luominen maksa mitään.
tämä on sivujen parhaimmistoa!!!!liity ehdottomasti!!!!!!!
>>>>>>>>>>>trafficbux
HALUATKO OLLA
3
1088
Vastaukset
- kyssäritosta
Miten luotettava on tuo paypal? näyttäs tulevan rahat dollareina, miten vaikuttaa summaan kun sen muuttaa euroiksi?
Toiseksi, miten paljon näillä on "luvallista" ansaita ennenkuin verottaja vainuaa? Elämmehän sentään Suomessa. Sait minut kokeilemaan tätä, ja huomasin noita sivuja selatessani, että monet tarjoavat oikeasti huikeita summia. Miten lie niiden laillisuus...- googlatkin tietoja
paypalista niin huomaat että harva valittaa.se on luotettava ja turvallinen kyllä.
ja ne rahat näkyy paypalilla sekä euroina että dollareina ja tietystihän jos ne siirtää omalle pankkitilille sieltä tai maksaa netis paypalin kautta vaikka jotain ostoksia niin kuitenkaan paypalin kautta ei kukaan pääse käsiksi suuriin summiin sillä ns.oikealla pankkitilillä.siks jotkut tekee niin että siirtää pienemmän summan paypalille ja sitten maksaa netissä sillä.varmuuden vuoksi.
ja tarkkaa tietoa en muista mikä oli dollari eurona...mut ei huonompi esim....1dollari oli yli euron..olisko ollu 1,5e....en muista nyt...
en usko että kovin äkkiä niin suuria tienaa että verotettais....mutta kyllähän homma laillista on kuitenkin yleisesti.ja kyllä sivuilla sanotaan jos verotajalle pitää ilmoittaa.
- Memb
Osa kopioitu suoraan alkuperäisestä topicistani.
En suosittele liittymään näistä linkeistä.
Alkuperäinen topic:
http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=12487
-Memb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019