rupesi mennä aika villiksi tuo keskustelu edellisellä palstalla!
täällä
31
1291
Vastaukset
- sama n
olla täällä niiltä piilossa ja rauhassa.
- likasuu
muuta sano. Rupesi nuo äskeiset viestit tuntumaan sellaiselta, että arvasin heti jotta sinä et ole niitä kirjoittanut.
- sama n
likasuu kirjoitti:
muuta sano. Rupesi nuo äskeiset viestit tuntumaan sellaiselta, että arvasin heti jotta sinä et ole niitä kirjoittanut.
minut saivat hämilleen ensin.
- likasuu
sama n kirjoitti:
minut saivat hämilleen ensin.
Et heti uskonut, että minä olisin kirjoittanut tuollaisia viestejä. En koskaan haluaisi loukata sinua.
- sama n
vietät viikonloppuja ja iltojasi? Ja mitä sinä harrastat?
- likasuu
viikonloput menevät yleensä töiden parissa. Nyt minulla on pitkästäaikaan vapaa lauantai kun meillä ei ole mitään toimintaa. Sunnuntaina on taas työpäivä. Illat menee lueskellessa ja telkkaa katsellessa. Olen myös innokas kokkaaja joten laittelen itselleni erilaisisia ruokia töiden jälkeen. On hauska kokeilla kaikenlaisia uusia reseptejä. Kalastelen myös aina kun minulla on siihen mahdollisuus.
- sama n
likasuu kirjoitti:
viikonloput menevät yleensä töiden parissa. Nyt minulla on pitkästäaikaan vapaa lauantai kun meillä ei ole mitään toimintaa. Sunnuntaina on taas työpäivä. Illat menee lueskellessa ja telkkaa katsellessa. Olen myös innokas kokkaaja joten laittelen itselleni erilaisisia ruokia töiden jälkeen. On hauska kokeilla kaikenlaisia uusia reseptejä. Kalastelen myös aina kun minulla on siihen mahdollisuus.
on hienoja harrastuksia.
- sama n
likasuu kirjoitti:
asutko vanhempiesi kanssa? ja kun sanot asuvasi maaseudulla, niin asutko omakotitalossa vai kerrostalossa?
- likasuu
sama n kirjoitti:
on hienoja harrastuksia.
Olen aina viihtynyt luonnossa ja nuorempana kalastus oli ykkös harrastukseni, nyt se vain on jäänyt vähemmälle kun ei ole kaveria kenen kanssa harrastaisi sitä. Ruokaakin on kiva tehdä, mutta olisi mukavaa jos löytyisi joku, jonka kanssa voisi maistella ja nauttia siitä.
- sama n
likasuu kirjoitti:
Olen aina viihtynyt luonnossa ja nuorempana kalastus oli ykkös harrastukseni, nyt se vain on jäänyt vähemmälle kun ei ole kaveria kenen kanssa harrastaisi sitä. Ruokaakin on kiva tehdä, mutta olisi mukavaa jos löytyisi joku, jonka kanssa voisi maistella ja nauttia siitä.
pitkä aika kun olet seurustellut naisenkanssa?
- likasuu
sama n kirjoitti:
asutko vanhempiesi kanssa? ja kun sanot asuvasi maaseudulla, niin asutko omakotitalossa vai kerrostalossa?
Täällä työpaikkakunnassani juuri ostamassani rivitalo-osakkeessa. Minulla on noin 70:n kilometrin päässä, äitinini kotitila joka on ollut nimissäni viitisen vuotta. Siellä harrastan maanviljelyä aina kun palkkatyöltäni kerkiän.
- sama n
likasuu kirjoitti:
Täällä työpaikkakunnassani juuri ostamassani rivitalo-osakkeessa. Minulla on noin 70:n kilometrin päässä, äitinini kotitila joka on ollut nimissäni viitisen vuotta. Siellä harrastan maanviljelyä aina kun palkkatyöltäni kerkiän.
tule ainankaan vapaajan ongelmia kesäisin.
- likasuu
sama n kirjoitti:
pitkä aika kun olet seurustellut naisenkanssa?
suhteeni loppui noin reilu kolme vuotta sitten. Sen jälkeen en ole pystynyt oikein luottammaan naisiin. Suhteemme loppui valheeseen ja petokseen, hänen puoleltaan. Nyt olen pikkuhiljaan toipunut ja haluaisin tutustua ja jopa rakastua uudelleen. Minä kun olen luonteeltani tällainen ikuinen romantikko. Enkä halua kenellekkään mitään pahaa. Päinvastoin toivon, että ihmiset voisivat rakastaa toisiaan.
- likasuu
sama n kirjoitti:
tule ainankaan vapaajan ongelmia kesäisin.
ainakaan tähän asti ollut ongelmia, miten vapaa-ajan viettäisi.
- sama n
likasuu kirjoitti:
ainakaan tähän asti ollut ongelmia, miten vapaa-ajan viettäisi.
jos menisimme nukkumaan jo?
- likasuu
sama n kirjoitti:
jos menisimme nukkumaan jo?
tässä pikkuhiljaan alkaa väsyttämään, joten toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia. Sekä siunausta! Toivottavasti voidaan taas pian jatkaa mielenkiintoista keskustelua? Ps. Sinun kanssa keskustelu ei todellakaan väsytä vaan tämä myöhäinen ajankohta. Hyvät yöt toivottaa:Tapsa!
- sama n
likasuu kirjoitti:
tässä pikkuhiljaan alkaa väsyttämään, joten toivotan sinulle hyvää yötä ja kauniita unia. Sekä siunausta! Toivottavasti voidaan taas pian jatkaa mielenkiintoista keskustelua? Ps. Sinun kanssa keskustelu ei todellakaan väsytä vaan tämä myöhäinen ajankohta. Hyvät yöt toivottaa:Tapsa!
ja minulle tulee ihan kyyneleet silmiin, kun toivotat minulle kauniita unia ja siunausta,, Ja myös sinulle siunausta ja lämpimiä unikuvia:)Ja arvaa kuka nukahti tänne tietsikkapöytää vasten. Jutustellaan taas pian:)
- likasuu
sama n kirjoitti:
ja minulle tulee ihan kyyneleet silmiin, kun toivotat minulle kauniita unia ja siunausta,, Ja myös sinulle siunausta ja lämpimiä unikuvia:)Ja arvaa kuka nukahti tänne tietsikkapöytää vasten. Jutustellaan taas pian:)
huomenta tai oikeastaan hyvää päivää! Nukuitko hyvin ja näitkö kauniita unia? Kyllä tuo viime yö vierähti tosi nopeasti olin oikein hämmästynyt miten paljon kello oli kun lopetimme keskustelun. Hyvässä seurassa aika lentää kuin siivillä. Selvittele sitä sähköposti asiaa niin olisi mukava keskustella kanssasi, niin että ei sivulliset pääsisi sotkemaan väliin ja aiheuttamaan ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Terveisin Tapsa.
- sama n
likasuu kirjoitti:
huomenta tai oikeastaan hyvää päivää! Nukuitko hyvin ja näitkö kauniita unia? Kyllä tuo viime yö vierähti tosi nopeasti olin oikein hämmästynyt miten paljon kello oli kun lopetimme keskustelun. Hyvässä seurassa aika lentää kuin siivillä. Selvittele sitä sähköposti asiaa niin olisi mukava keskustella kanssasi, niin että ei sivulliset pääsisi sotkemaan väliin ja aiheuttamaan ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Terveisin Tapsa.
hyvää iltaa tai hyvää yötä sinulle kun tulin vasta nyt koneelle:) ja minusta tuntuu että olin kokopäivän kuin unissa kulkia:)No vähemmästäkin valvomisesta. Ja minun hyvästä seurasta en mene niinkään takuseen, mutta sinun kanssa oli ihan mukava jutella:)Tänään oli niin paljon menoja, etten ehtinyt edes ajatella koko postiosoite asiaa. Mahtaisitko jaksaa valvoa vielä hetken Tapsa?
- likasuu
sama n kirjoitti:
hyvää iltaa tai hyvää yötä sinulle kun tulin vasta nyt koneelle:) ja minusta tuntuu että olin kokopäivän kuin unissa kulkia:)No vähemmästäkin valvomisesta. Ja minun hyvästä seurasta en mene niinkään takuseen, mutta sinun kanssa oli ihan mukava jutella:)Tänään oli niin paljon menoja, etten ehtinyt edes ajatella koko postiosoite asiaa. Mahtaisitko jaksaa valvoa vielä hetken Tapsa?
olen täällä viellä. Otin pienet päiväunet ja nyt tuntuu, etten saa unta.
- sama n
likasuu kirjoitti:
olen täällä viellä. Otin pienet päiväunet ja nyt tuntuu, etten saa unta.
Ja olisi ne törkut tehnyt minullekin todella hyvää:)Olen täällä nyt Tapsa!
- likasuu
sama n kirjoitti:
Ja olisi ne törkut tehnyt minullekin todella hyvää:)Olen täällä nyt Tapsa!
Ihanaa kuulla sinusta.
- sama n
likasuu kirjoitti:
Ihanaa kuulla sinusta.
Sinullekin:)
- likasuu
sama n kirjoitti:
Sinullekin:)
päiväsi on mennyt? Vieläkö olet pökerryksissä viime yöstä?
- sama n
likasuu kirjoitti:
Ihanaa kuulla sinusta.
Lähdetäänkö shoppaileman muualle taas?? Sillä nämä viestit tulevat liian hitaasti, mitä mieltä olet ja ehdota jotain paikka, joka olisi hyvä?
- sama n
likasuu kirjoitti:
päiväsi on mennyt? Vieläkö olet pökerryksissä viime yöstä?
liimalla kulmakarvoihin kiinni, että pysyvät auki. Ja onhan tämä olo muutenkin vähän hutera. Niin sinähän nukuitkin ne päikkärit, ettei sinulla mitään huolta olekaan:( Mokoma:)
- likasuu
sama n kirjoitti:
Lähdetäänkö shoppaileman muualle taas?? Sillä nämä viestit tulevat liian hitaasti, mitä mieltä olet ja ehdota jotain paikka, joka olisi hyvä?
Ikäryhmät.
Kirjeystävät-aikuiset
avaan keskustelun sinne! - sama n
likasuu kirjoitti:
Ikäryhmät.
Kirjeystävät-aikuiset
avaan keskustelun sinne!mistä sen löydän?! ja onko se samanlainen kuin tuo eilinen?! Odotan täällä niin kauan kunnes vastaat.
- likasuu
sama n kirjoitti:
mistä sen löydän?! ja onko se samanlainen kuin tuo eilinen?! Odotan täällä niin kauan kunnes vastaat.
päävalikosta Ikäryhmät
sieltä ala otsikko kirjeystävät-aikuiset: - likasuu
sama n kirjoitti:
mistä sen löydän?! ja onko se samanlainen kuin tuo eilinen?! Odotan täällä niin kauan kunnes vastaat.
sinä taas nukahdit sinne tietsikkapöydän ääreen? Jos et löydä ehdottamaani sivua, niin avataan tänne uusi keskustelu uudella nimimerkillä.
- sama n
likasuu kirjoitti:
Ikäryhmät.
Kirjeystävät-aikuiset
avaan keskustelun sinne!Johan minä ihmettelin että mihin sinä jäit, minä ehdin laittaa sinulle jo kaksi viestiäkin sinne, tule nyt pian:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019