outo sana "lommo". mitä tarkoittaa?
suomen
27
647
Vastaukset
mopolla ajaa vaikka isoon kuoppaan ja sittemmin kaatuu mopoineen niin pensatakkiin voipi tulla lommo. Se on se lommo semmonen niiku kuoppa siinä pensatankin kyljessä ja sekös harmittaa varsinkin jos sattuu just maalattu pintakin mennä säröille. Ni siitä sit ajelet teboilille ostamaan spray-maalia taas.
Jos oikeen pahasti käy kaatuminen ni tulee kypäräänki lommo ainaki jos sattuu kypärä oleen päässä. Jos ei oo tulee ottaan kuhmu joka on sit aivan eri asia kun lommo.- ostaa
mopo ja kypara. mikä on mopo. sitten saan lommo.
ostaa kirjoitti:
mopo ja kypara. mikä on mopo. sitten saan lommo.
Laita peltiämpäri päähäs ja pyyrä kaveria potkaseen siihen. Sen jälkeen kun korvas on lakannu soimasta ota ämpäri pois päästäs ja kato minkälainen jälki siihen ämpäriin synty siit potkusta. Jos kaverillas vähänki voimaa potkussaan oli ni siin ämpärin kyljessä on lommo.
Pääset halvemmalla eikä tarvii siis ostaa mopoa eikä eres tiätää mikä se on.- viela
AnaLyyzi kirjoitti:
Laita peltiämpäri päähäs ja pyyrä kaveria potkaseen siihen. Sen jälkeen kun korvas on lakannu soimasta ota ämpäri pois päästäs ja kato minkälainen jälki siihen ämpäriin synty siit potkusta. Jos kaverillas vähänki voimaa potkussaan oli ni siin ämpärin kyljessä on lommo.
Pääset halvemmalla eikä tarvii siis ostaa mopoa eikä eres tiätää mikä se on.amperi osta joo. outo sana amperi. heh! ampera lommo mopo joo.=D
- ÄmpäriPää`
AnaLyyzi kirjoitti:
Laita peltiämpäri päähäs ja pyyrä kaveria potkaseen siihen. Sen jälkeen kun korvas on lakannu soimasta ota ämpäri pois päästäs ja kato minkälainen jälki siihen ämpäriin synty siit potkusta. Jos kaverillas vähänki voimaa potkussaan oli ni siin ämpärin kyljessä on lommo.
Pääset halvemmalla eikä tarvii siis ostaa mopoa eikä eres tiätää mikä se on.parempaa selitystä ei ole olemassakaan. :)))
- pässille
viela kirjoitti:
amperi osta joo. outo sana amperi. heh! ampera lommo mopo joo.=D
Osta lentokone (ilmlaev) SAS:lta ja kato sen laskutelinettä (alastulebratas). Siin se lommo omb.
- tuli
pässille kirjoitti:
Osta lentokone (ilmlaev) SAS:lta ja kato sen laskutelinettä (alastulebratas). Siin se lommo omb.
perille :)
- outo
pässille kirjoitti:
Osta lentokone (ilmlaev) SAS:lta ja kato sen laskutelinettä (alastulebratas). Siin se lommo omb.
on ja muusi liian lämmin..........
- hyvät hyssykät!
miksi päähän ei tule lommoa vaan kuhmu, analyysiä kiitos:)
- YKS vaan.
-selitettiin hyväksyttävästi.
-Tulipa mieleen sana: tykö, jonka taivutin muotoon tyköytyä. Ymmärtäisin sen tarkoittavan lähentymistä. Tuleeko jollekin muita taivutuksia sanasta mieleen?- ???
ei se kyl o mikään sana mut kun ei muuta syntyny
- taasen
olen oikeen jotain, niin kunnon rokkareilla on hiukset tuleluoksein tyylillä, joten voisko sen muuttaa helposti sanottavaks "tykötyyliks".
- muttamutta
aamulla se lähti tyköstä, enkä saanu edes tyköttää :((
- noinpa
muttamutta kirjoitti:
aamulla se lähti tyköstä, enkä saanu edes tyköttää :((
käypi yleensä. mutku joo mitään en myönnä. nyt kyl poistyköistit jalat suustani.
- eläköön
muttamutta kirjoitti:
aamulla se lähti tyköstä, enkä saanu edes tyköttää :((
tykö!
- Nääsnääs
??? kirjoitti:
ei se kyl o mikään sana mut kun ei muuta syntyny
-sen voi kirjoittaa, tosikko. .-//
- YKS vaan.
muttamutta kirjoitti:
aamulla se lähti tyköstä, enkä saanu edes tyköttää :((
hyvä,hyvä..
- tampereen
Nääsnääs kirjoitti:
-sen voi kirjoittaa, tosikko. .-//
henkilö. olen niin tyhmä että en ymmärrä viestiäsi. onko tuo (-//) mitä?
- tyttäresi
semmonen mikä puuttuu sun päästäsi hullu.
- hulluksiko
luulet. palsta on huuhaa!!!
- tyttäresi hyvä hullu
hulluksiko kirjoitti:
luulet. palsta on huuhaa!!!
olet huuhaata
- tästäkin
tyttäresi hyvä hullu kirjoitti:
olet huuhaata
piti tehdä vendetta. kysyn vaan :(
- pöhhöh
tästäkin kirjoitti:
piti tehdä vendetta. kysyn vaan :(
on vendetta?
- sepäs
pöhhöh kirjoitti:
on vendetta?
on verikosto. italiassa jos esim. suvun jäsentä on loukattu (tapettu) kosto siirtyy jälkipolville. et siltä pohjalta.#
- mita sina
sepäs kirjoitti:
on verikosto. italiassa jos esim. suvun jäsentä on loukattu (tapettu) kosto siirtyy jälkipolville. et siltä pohjalta.#
halua sanoa kosto veri hullu ola sina
- suomenkielestä
ei se ruotsikaa niin kaunista o, heinäsaaren ne saa kuulostamaan jotenkin vammaselta- höö öö ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438