Eilen illalla kello 21.39 Suomen yllä nähtiin superbolidi eli yli 100 kertaa täysikuuta kirkkaampi tulipallo. Kyseessä on kirkkain tähdenlento mitä Suomesta käsin on havaittu yli 30 vuoteen.
http://www.ursa.fi/blogit/ta/index.php?title=suberbolidi_rajahti_suomen_ylla&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Suberbolidi räjähti
10
1424
Vastaukset 10
- pyöristäkin suli,
se on uhvo!
Oli kyllä aika vaikuttava posahdus se. Ihan valkosena välähti joka paikka. Onneksi olin just ikkunaan päin, muuten ois mennyt kyllä ohi tuollaset maailman menot. Upeeta!
Mutta YLE:n tektitv:n sivulla puhutaan oikeen jostain radioaallosta.. :D
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/598/- Starman
Valovoimaltaan tosi mahtava.
Mutta tuo YLE:n sivuille viittaaminen menee kiville. Eri asiasta kyse. Se ettei valtakunnan firman sivujen kulmissa ole julkaisu- / päivityspäivämäärää ei ole tavatonta. Sama ongelma kronologian seuraamisessahan on WEB:ssäkin. Näissä lärpätyksissä ajantasaisuus on ok. - Suvi:)
..Kun yhtäkkiä tuulilasin yläreunaan ilmestyi kirkas vana, jonka kärjessä oli pallo. Kauan ihmeteltiin jälkeenpäin kaverin kanssa, että mikä tuo oli, kun raketit nousee ylöspäin, eikä ikinä noin kirkasta tähdenlentoakaan olla nähty. Hyvä, että selvisi, mikä se oli.
- superbolidi
ja isompiakin.
- Paniikki!
Todennäköisesti seuraavien viidenkymmenen vuoden aikana tulee ainakin yksi samanlainen. Apua! Me kuollaan kaikki!
- superbolidi
Paniikki! kirjoitti:
Todennäköisesti seuraavien viidenkymmenen vuoden aikana tulee ainakin yksi samanlainen. Apua! Me kuollaan kaikki!
APUWAAA!!! Wiirus tuli Suomeen!!!!!
- Henq
superbolidi kirjoitti:
APUWAAA!!! Wiirus tuli Suomeen!!!!!
Hei lopettakaas ny tollaset asiattomat " Wiirus " jutut sun muut. Puhukaa asiaa jos on puhuttavaa ..
- cokos
Näin saman ilmiön!
Olin juuri töissä taksissa kun näin sen valoilmiön ja mainitsin siitä asiakkaalleni.Olin hyvin ihmeissäni kun pimeä taivas muuttui hetkeksi ihan kirkkaan sinipunaiseksi. Kyytiläinen vain totesi että pikkupojat leikkii raketeilla tienvarressa... Kello oli jotakin 21.35. Seuraavana päivänä luin siitä tv:n tekstisivuilta ja totesin että siinä se pikkupoikien "rakettiammuskelu" oli... Se oli "Superbolidi"... = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61201
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1641019Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216803- 63748
- 66744
- 67666
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22636Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135626Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 51512
- 47495
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483- 37468
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?98466Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40463- 30463
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440