Eilen illalla kello 21.39 Suomen yllä nähtiin superbolidi eli yli 100 kertaa täysikuuta kirkkaampi tulipallo. Kyseessä on kirkkain tähdenlento mitä Suomesta käsin on havaittu yli 30 vuoteen.
http://www.ursa.fi/blogit/ta/index.php?title=suberbolidi_rajahti_suomen_ylla&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Suberbolidi räjähti
10
1382
Vastaukset
- pyöristäkin suli,
se on uhvo!
Oli kyllä aika vaikuttava posahdus se. Ihan valkosena välähti joka paikka. Onneksi olin just ikkunaan päin, muuten ois mennyt kyllä ohi tuollaset maailman menot. Upeeta!
Mutta YLE:n tektitv:n sivulla puhutaan oikeen jostain radioaallosta.. :D
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/598/- Starman
Valovoimaltaan tosi mahtava.
Mutta tuo YLE:n sivuille viittaaminen menee kiville. Eri asiasta kyse. Se ettei valtakunnan firman sivujen kulmissa ole julkaisu- / päivityspäivämäärää ei ole tavatonta. Sama ongelma kronologian seuraamisessahan on WEB:ssäkin. Näissä lärpätyksissä ajantasaisuus on ok. - Suvi:)
..Kun yhtäkkiä tuulilasin yläreunaan ilmestyi kirkas vana, jonka kärjessä oli pallo. Kauan ihmeteltiin jälkeenpäin kaverin kanssa, että mikä tuo oli, kun raketit nousee ylöspäin, eikä ikinä noin kirkasta tähdenlentoakaan olla nähty. Hyvä, että selvisi, mikä se oli.
- superbolidi
ja isompiakin.
- Paniikki!
Todennäköisesti seuraavien viidenkymmenen vuoden aikana tulee ainakin yksi samanlainen. Apua! Me kuollaan kaikki!
- superbolidi
Paniikki! kirjoitti:
Todennäköisesti seuraavien viidenkymmenen vuoden aikana tulee ainakin yksi samanlainen. Apua! Me kuollaan kaikki!
APUWAAA!!! Wiirus tuli Suomeen!!!!!
- Henq
superbolidi kirjoitti:
APUWAAA!!! Wiirus tuli Suomeen!!!!!
Hei lopettakaas ny tollaset asiattomat " Wiirus " jutut sun muut. Puhukaa asiaa jos on puhuttavaa ..
- cokos
Näin saman ilmiön!
Olin juuri töissä taksissa kun näin sen valoilmiön ja mainitsin siitä asiakkaalleni.Olin hyvin ihmeissäni kun pimeä taivas muuttui hetkeksi ihan kirkkaan sinipunaiseksi. Kyytiläinen vain totesi että pikkupojat leikkii raketeilla tienvarressa... Kello oli jotakin 21.35. Seuraavana päivänä luin siitä tv:n tekstisivuilta ja totesin että siinä se pikkupoikien "rakettiammuskelu" oli... Se oli "Superbolidi"... = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285