huoh,elikkäs aina ku oon löytännyt jonkun uuden miehen,luulen aina rakastuvani siihen oikeasti, mutta aina kuukauden tai parin jälkeen alan ahdistua,on pakko päästä pois siittä suhteesta,pakko päästä "vapaaksi", takerrun liikaa miehen virheisiin ja puutteisiin, siittä alkaa turha valittaminen ja kiukkuilu ja lopulta ero... mutta kuitenkin alan eronkin jälkeen haikailla jälleen sitä miestä,mutta ei meistä tule enään kaveria suurempaa...liittyykö tämä mitenkään oinaan luonteeseen vai onko tämä vain minun omaa omituista käytöstä jonka tulisi loppua? helppikää!
onko kenellekkään muulle tämä tuttua?
7
1305
Vastaukset
- taitaapi
olla oinaan merkkejä ;) Itsellä ollut aina sama juttu, nuo 'virheet' ovat vieneet voiton...tähän asti. Olen tullut siihen tulokseen, ettei ne miehet sittenkään ole olleet niitä 'oikeita' minulle, sitä kun niin aina vain toivoi :( Minä kun en tyydy mihinkään, sen lopullisen pitää olla sitten enemmän kuin mahtavaa, vai mitä!
Uskon, että sinnikkyys palkitaan ja nyt olen löytänyt sen 'oikean', ei ole ollut 3kk aikana mitään valittamista, eikä varsinkaan virheitä.
Tsemppiä! - Oinas 29.03
Sama homma mulla. Oinas 29.03
- Miksiköhän...
...pitää aina lyödä päätä seinään. Onnistun kerta toisensa jälkeen ajamaan itselleni kuitenkin rakkaat ihmiset pois. Ja usein jos joku yrittää lähestyä, ensimmäinen asenteeni on EI KIINNOSTA, paitsi jos olen ensin ehtinyt tarkastella toista ja pitää silmäpeliä tarpeeksi pitkään. Vaikeaa itsellenikin. Joudun varmaan olemaan lopun ikäni yksin.
- tada
mulla on sama homma.. ja luulen että kohta en saa ketään ku oon tällänen.. :) onko muita ?
- iita32
kas vaan tutulta kuullostaa...mun suhteet kun vaan ovat kestäneet vuosia...virheitä ja vikoja, pilkun viilaamista...onkohan itsessä jotain vikaa?? eron jälkeen vois palata kaveruus asteelta takaisin...turhaan
oinas -75 - oinas4760
Todella tuttua:(Oinas jos rakastuu oikeasti niin se on vaan valonvälähdys joka tapahtuu hyvin harvoin,ihastua sitä voi montakin kertaa,mutta se taas päättyy niin kuin sinä tuossa kirjoititkin...Kaikista viisainta olisi kirjoittaa lappu jääkaapin oveen ja luetella omat luonteen negatiiviset puolet ja kun joku kohdalle sattuu ja sitä rupeaa taas katsomaan toisen vikoja...NIIN JUOSTA JÄÄKAAPILLE JA KATSOA MITÄ ON TULLUT KIRJOITETUKSI!!Tämä toimii!!
- oinas myös..
Mulle käy kanssa aina samanlailla.. Nyt olen kuukauden ollut suhteessa, alussa minullakin oli tunteet kuumina,ja nyt olen melkein täysin kyllästynyt. Silti haluan huomiota tältä mieheltä. Olen taas tässä samassa tilanteessa, pää ihan sekaisin ja ahdistaa niin pirusti..
Itse etsimällä oikein etsin virheitä toisesta, niitä tulee koko ajan lisää, sitten jossain vaiheessa ne kaikki vaan räjähtää pihalle. Pitäis varmaan taas lähteä uusille apajille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059