onko kenellekkään muulle tämä tuttua?

omena87

huoh,elikkäs aina ku oon löytännyt jonkun uuden miehen,luulen aina rakastuvani siihen oikeasti, mutta aina kuukauden tai parin jälkeen alan ahdistua,on pakko päästä pois siittä suhteesta,pakko päästä "vapaaksi", takerrun liikaa miehen virheisiin ja puutteisiin, siittä alkaa turha valittaminen ja kiukkuilu ja lopulta ero... mutta kuitenkin alan eronkin jälkeen haikailla jälleen sitä miestä,mutta ei meistä tule enään kaveria suurempaa...liittyykö tämä mitenkään oinaan luonteeseen vai onko tämä vain minun omaa omituista käytöstä jonka tulisi loppua? helppikää!

7

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaapi

      olla oinaan merkkejä ;) Itsellä ollut aina sama juttu, nuo 'virheet' ovat vieneet voiton...tähän asti. Olen tullut siihen tulokseen, ettei ne miehet sittenkään ole olleet niitä 'oikeita' minulle, sitä kun niin aina vain toivoi :( Minä kun en tyydy mihinkään, sen lopullisen pitää olla sitten enemmän kuin mahtavaa, vai mitä!
      Uskon, että sinnikkyys palkitaan ja nyt olen löytänyt sen 'oikean', ei ole ollut 3kk aikana mitään valittamista, eikä varsinkaan virheitä.
      Tsemppiä!

    • Oinas 29.03

      Sama homma mulla. Oinas 29.03

      • Miksiköhän...

        ...pitää aina lyödä päätä seinään. Onnistun kerta toisensa jälkeen ajamaan itselleni kuitenkin rakkaat ihmiset pois. Ja usein jos joku yrittää lähestyä, ensimmäinen asenteeni on EI KIINNOSTA, paitsi jos olen ensin ehtinyt tarkastella toista ja pitää silmäpeliä tarpeeksi pitkään. Vaikeaa itsellenikin. Joudun varmaan olemaan lopun ikäni yksin.


    • tada

      mulla on sama homma.. ja luulen että kohta en saa ketään ku oon tällänen.. :) onko muita ?

    • iita32

      kas vaan tutulta kuullostaa...mun suhteet kun vaan ovat kestäneet vuosia...virheitä ja vikoja, pilkun viilaamista...onkohan itsessä jotain vikaa?? eron jälkeen vois palata kaveruus asteelta takaisin...turhaan
      oinas -75

    • oinas4760

      Todella tuttua:(Oinas jos rakastuu oikeasti niin se on vaan valonvälähdys joka tapahtuu hyvin harvoin,ihastua sitä voi montakin kertaa,mutta se taas päättyy niin kuin sinä tuossa kirjoititkin...Kaikista viisainta olisi kirjoittaa lappu jääkaapin oveen ja luetella omat luonteen negatiiviset puolet ja kun joku kohdalle sattuu ja sitä rupeaa taas katsomaan toisen vikoja...NIIN JUOSTA JÄÄKAAPILLE JA KATSOA MITÄ ON TULLUT KIRJOITETUKSI!!Tämä toimii!!

    • oinas myös..

      Mulle käy kanssa aina samanlailla.. Nyt olen kuukauden ollut suhteessa, alussa minullakin oli tunteet kuumina,ja nyt olen melkein täysin kyllästynyt. Silti haluan huomiota tältä mieheltä. Olen taas tässä samassa tilanteessa, pää ihan sekaisin ja ahdistaa niin pirusti..

      Itse etsimällä oikein etsin virheitä toisesta, niitä tulee koko ajan lisää, sitten jossain vaiheessa ne kaikki vaan räjähtää pihalle. Pitäis varmaan taas lähteä uusille apajille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe