Winclubilaisen
7
1730
Vastaukset
- Haluan tollasen!
...
- vaudevau
Vinklupilainen "valuuttatreideri" lienee myös duunannut DX tojota korollaansa siihen wunderbaumien ja subbarin viereen jonkinlaiset kannettavan läppärin josta voi tehdä pisnestä silloinkin kun on ajamassa pikkukissojen perässä pil**rallia kyllä. Eipähän pääse pisnesmiehellä bisnekset valumaan ohi amisteluiden takia.
Olisi mukava nähdä joku kuvakin joskus tällaisesta vinklubilaisen pisnesmiehen autosta.
:)
- työaseman käyttöön
Ohjeistus käyttöön:
""Mahtaako treidareilla olla Ratti ja pedaalit? Kun kääntää rattia vasemmalle kippaa kaiken laitaan ja kun oikealle niin ostaa kaiken laidasta. Kaiuttimista kuuluu urheiluauton murinaa ja pedaaleja painelemalla vilkkuu valot tietokoneen näytön päällä. Siinä voi kuvitella olevansa Ferrarin ratissa. Tätä lähemmäs Ferraria eivät WC:läiset pääse.""- Professori
Mites lähelle Ferraria Sinä pääset?Vai tuleeko WinClub mieleen aina kun näet sellaisen ohi menevän?
- tosi mukava
treidaus nurkkaus. Paljon mukavempi ku tää nykyinen.
Ihan tosissaan sanoin. - Traaderi
Tälläistä olen suunnitellukkin.Useampi platformi.Niin vois hyödyntää noi PAYROLLS-FRIDAYT paremmin.
- Ulkohuussi
Muistakaa kaikki pitää tulla viivästettynä ja onhan pissapoika laitettu niin, että kusee silmille kunnolla.
WC:n hyväksymä kusetus tarra pitää olla koneissa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657