En oikein löytäny mitään, mihin tämä kävisi, mutta kokeillaan.
Eli mikä olisi paras säilytyspaikka sikareille, kun ei ole humindoria, eikä tarvetta hankkia.
Polttelen joskus ihan halpoja kaupan sikareita esim. hyvän juoman kanssa, mutta missä niitä säilyttää etteivät kuivaisi? Niitä olisi hyvä olla jemmassa, kun ei koskaan tiedä milloin "tarvii" :D
Olisiko esim. jääkaappi? Nuuskaahan kuuluu säilyttää jääkaapissa.
Sikarien säilytys
5
7835
Vastaukset
Hoffnarin pikku riikkiset sikarit tulee säilyttää omassa rasiassaan pikkutakin povitaskussa. Sieltä ne on helppo kaivaa esille tarvittaessa. Maistuvat parhaimmilta sherryn tai liköörin seurassa. Jääkaappi tai joku muu säilytystila on pelkkää elvistelyä, koska hintansa puolesta niitä ei tarvitse säilytellä. Illassahan tuo laatikko hupenee, yhtä matkaa juotavan kanssa.
Typy ilkeyksissään paljasti pienen heikkouteni, en juurikaan juo alkoholia, se on totta. Muita paheita en onneksi hänelle ole paljastanut:)))
Typy oikeasti haavelee minusta, mutta ei sitä saa ääneen sanottua:))))
- JudgeCooper
Clinttonin setä voisi jeesata. Hänellähän oli oiva kikka pitää sikari kosteana.
- katskuu
Hei, ostin itse kuubasta aitoja habana sikareita rasiallisen, ja pelkään pahoin että ne ei säily ilman kunnon säilytystapaa, mutten tiedä mikä on oikea tapa, help me.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285