Onko muilla vanhemmilla vastaavia kokemuksia?
-Lapset ulkona räkäposkella
-aikuiset juttelevat keskenään
-kiusaamiseen ja tuuppimiseen puututaan nihkeesti
Alhoniityn päiväkoti
4
1953
Vastaukset
- entinen harjoittelija
olet aivan oikeassa. ämmät ei paljon muuta tee kun juoruilee keskenään.
- syödä liikaa täytekakkua
viedä tenavaansa yhtään mihinkään päiväkotiin jos ei luota tai epäilee ettei omaa pikku- kullannuppua hoidetakaan kunnolla.kukaa sillä rahalla( siis palkka) viitsikään vahtia kolmattakymmentä pikkuhitleriä ja muuta käytöshäiriöistä tottelemattomuuteen opetettua oikeuksiaan peräävää tenavaa.mieti sitä.ja millä hintaa ne naperot sen oikeutensa saavat.ja yrittäjät vielä ilmaiseksi kun tuloja ei löydy.
- xbm
kannattaisko pitää räkänokat sairaana kotona ja antaa palaute viksusti kyseiselle päiväkodille, eikä vikistä täällä nimettömänä. Onko se jossain kiellettyä ettei aikuiset saisi jutella keskenään?
- ...
Eiköhän siellä Alhoniityssä kuten muissakin päiväkodeissa aika hyvätasoista hoitoa kuitenkin saa.. Jos harmittaa tällaiset asiat niin niistä kannattaa ehdottomasti puhua. Ei se henkilökunta pure ja jos puree niin sehän ei ole vanhemman vika. Asiallisessa hengessä nämä asiat yleensä hoituvat, mutta näillä palstoilla valittamalla tuskin..
Jos lapsesi on kovin räkäinen niin kylmä tosiasia on, että todennäköisesti jokunen muukin lapsi on.. Jatkuvasti ei ole mahdollista pyyhkiä räkää juuri sinun kullannuppusi poskesta vaikka kovasti yrittäisikin. Itse alan ihmisenä en ikinä päästä lasta esim. kiisselit naamalla ulos enkä anna räänkään kovin kauan naamassa vanheta. Kuitenkin on syytä muistaa, että erilaisia ihmisiä tässä ollaan eli niillä henkilökunnan jäsenilläkin on omat tapansa toimia ja jokainen tapa ei välttämättä ole paras mahdollinen..
Töniminen ja tuuppiminenkin on niin asiayhteydestä riippuvaista, ettei aina voi (varsinkaan) vanhempi sanoa mistä on kyse. Ihan joka kinaan ei kannatakaan puuttua, kyllä isommat lapset jo osaavat vähän itsekin puolustautua.. Todellista kiusaamista ei juurikaan pk-ikäisillä esiinny, mutta jos esiintyy niin nostapa kuule kissa pöydälle. On kai se vanhempana sinun tehtäväsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274