Olen joissakin sivustoissa nähnyt koko sivuston keskitetyn niin, että heti tagin alussa on ja sitten sivuston lopussa ennen tagia on
Tämä ei kuitenkaan omilla sivuillani toimi, lieneekö se, että siellä on kaikenmoisia CSS-asetteluja?
Pitäisikö minun siis jotenkin laittaa koko sivuston tagien sisään ja määritellä sitten tuo div keskitetyksi?
Sivuston keskitys
3
520
Vastaukset 3
- ---------
En tiedä (enkä nyt jaksa kokeilla), että onko pakko laittaa koko sivua divin sisään, mutta esim. siten onnistuu hyvin keskitys, että laitat sivulle vaikkapa näin:
.
.
ja tyylitiedostoon:
#keskitys
{
height:100%;
width: 80%;
margin:auto;
}- moonlady
ei ainakaan minun sivustooni tullut minkäänlaista muutosta tuolla...
- --------------
moonlady kirjoitti:
ei ainakaan minun sivustooni tullut minkäänlaista muutosta tuolla...
Kokeilepa tallentaa seuraavanlainen sivu koneellesi (kirjoitin äkkiä ulkomuistista, voi olla virheitä mutta näkyy ainakin tällä koneella ja selaimella kuten halusin):
testisivu
Tämä on reunassa.
Tämän pitäisi olla keskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1391331
- 1161306
- 1641285
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.208760- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608