naiskiekko

calle

on lähinnä vitsi. Liigassa 6 joukkuetta.Niistä viimeisen eli Tapparan maaliero kolmen pelin jälkeen 0-62.

7

2222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan vaan

heh,hyvä calle,get a life..

• niku1

asiaa. Kaikkia se ei tunnu miellyttävän. Näin siinä käy kun naiset yrittävät matkia miehiä joka asiassa.

• heaven7
        niku1 kirjoitti:

asiaa. Kaikkia se ei tunnu miellyttävän. Näin siinä käy kun naiset yrittävät matkia miehiä joka asiassa.

Mies luotiin maailmaan ensin! Ja SITTEN VASTA nainen väännettiin kylkiluusta. Joten, yksi mies vastaa n. 31 naista. Eläköön!!

• poikako vai
        heaven7 kirjoitti:

Mies luotiin maailmaan ensin! Ja SITTEN VASTA nainen väännettiin kylkiluusta. Joten, yksi mies vastaa n. 31 naista. Eläköön!!

Pelasko Aatami lätkää 31 Eevaa vastaa vai???
        Eiköhä koeta pysytellä täälläki vaa täsä jääkiekossa, vaikka se näyttää aika hankalaa oleva, ps. huomaa et on ukkoiki linjoil ei muute tiedä mistää mitää!

• ei missään LIIGASSA!!!
        poikako vai kirjoitti:

Eiköhä koeta pysytellä täälläki vaa täsä jääkiekossa, vaikka se näyttää aika hankalaa oleva, ps. huomaa et on ukkoiki linjoil ei muute tiedä mistää mitää!

Ihan vaan nokkavalle kommentoijalle tarkennus:Naiset pelaa sarjaa,ei voida puhua liigasta.

• enemmän
        poikako vai kirjoitti:

...meitä miehiä jotka ovat aidosti kiinnostuneita naisten jääkiekosta, muutenkin kuin olympialaisissa!
        Sen olen tänä syksynä huomannut esim. työkavereideni kanssa keskustellessani että taidettiin joutua naurun alaisiksi tuon Tappara sekoilun myötä.
        Onneksi on taso levenemässä uusien tyttökiekkoon satsaavien joukkueiden/seurojen myötä.

• daa mies
        enemmän kirjoitti:

...meitä miehiä jotka ovat aidosti kiinnostuneita naisten jääkiekosta, muutenkin kuin olympialaisissa!
        Sen olen tänä syksynä huomannut esim. työkavereideni kanssa keskustellessani että taidettiin joutua naurun alaisiksi tuon Tappara sekoilun myötä.
        Onneksi on taso levenemässä uusien tyttökiekkoon satsaavien joukkueiden/seurojen myötä.

kuinka moni sm-sarja joukkue tällä
        hetkellä kehittää naiskiekkoulua?
        pelaajat noukitaan muista seuroista
        ei juniori työtä ollenkaan. Tapparalla oli
        mutta pää tuli vastaan Kärpät ja Cats vielä kasvattavat muut kolme onkin eri asia, divari
        suomi- sarja jpoukkueista on viime kauden
        jälkeen lopettanut yli 50 pelaajaa mistä
        korvaajat? liitto HERÄTYS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe