onko mahdollista
saako kirjallisen suorittaa ilman aikarajaa
6
1527
Vastaukset
- niin...
Ilman aikarajoituksia ei kai kysy autokoululta
- minun mielestä
Jos siis tarkoitit teoriakoetta, niin siinä on mun mielestä puolen vuoden aikaraja, siitä kun oot saanut sen ajokorttiluvan, sitten täytyy taas uusia ajokortti lupa
- Kiki
Haet vaan vaikka peruslääkäriltä todistuksen että jännität tai menet lukkoon tossa tilanteessa, se kirjoittaa muutaman lauseen lausunnon lievästä paniikkihäiriöstä, ja saat typerät aikarajat pois, jolloin se vastaa enemmän normaalielämää se koe.
Ja hinta tuolloinkin sama 15€- suulliseen teoriakokeeseen
olet oikeutettu kolmen "tavallisen" yrityksen jälkeen. Tuossa tapauksessa maksat ajotutkinnon hinnan eli 33,-.
Suulliseen kirjalliseen pääsee myös siinä tapauksessa että sinulla on todistus esim. lukihäiriöstä. Todistuksen PITÄÄ kirjoittaa erikoislääkäri, -terapeutti, tai erityisope, tms. Todistus myös hyväksytyttävä tutvolla, ja tässätapauksessa hinta 15e. - Kiki
suulliseen teoriakokeeseen kirjoitti:
olet oikeutettu kolmen "tavallisen" yrityksen jälkeen. Tuossa tapauksessa maksat ajotutkinnon hinnan eli 33,-.
Suulliseen kirjalliseen pääsee myös siinä tapauksessa että sinulla on todistus esim. lukihäiriöstä. Todistuksen PITÄÄ kirjoittaa erikoislääkäri, -terapeutti, tai erityisope, tms. Todistus myös hyväksytyttävä tutvolla, ja tässätapauksessa hinta 15e.jos on kuuro, psyykkinen sairaus, lukihäiriö tms tms saa sen tehdä suullisena, ja psyykkisen sairauden voi myös esittää
itse esitin, ja sain mm. vapautuksen armeijasta ja aikarajattoman teoriakokeen
- hidastus
Saat suorittaa ku sulla on todistus lukihäiriöstä tai oot vähintään kolme kertaa tullu hylätyks tavanomaisessa kokeessa. Tai on "maahanmuuttaja", kaikki käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757