Tuolla alempana pyysin hänelle apua, mutta sain itse kokea uskovaisten tuomiota.
ON KYSYMYS LAPSESTANI ei minusta.
Olkaa hänelle armahtavaisia.
pyydän esirukousta tyttäreni puolesta jotta huomaisi kuinka hyväksi käytetty on jokatavalla ja osasisi irrottautua suhoavasta suhteesta.
Pyydän voimia koulunkäyntiin (8v)lapselleen ja ettei öiti henkisesti hylkäöisi häntä.
Alkoholisoituminen on lähellä, rahat menee niin seurustelukumppaniin kuin kapakoihin
Ei Jeesuskaan tuominnut ja työntänyt ketään luotaan, äläkää tekään tehkö sitä.
Itse minä joskus tulen seisomaan suuren tuomarin edessä, kuten jokainen meistä.
Tyttärellleni apua
9
397
Vastaukset
- Itsekin ihmeitä kokenut kon...
sinulle hätääntynyt äiti pyydän Jeesukselta.Hän ei tuomitse eikä käännytä sinua pyyntösi kanssa pois.Herra,auta tätä tytärtä ja hänen lastaan.Lohduta ja päästä ahdistuksesta.Anna rakkautesi ja vapautesi valaista koko perhettä ja tyttären silmien avautua totuuteen tilanteesta.Vain Jumala voi auttaa.Hän myös sinua hätääntynyt siunatkoon ja antakoon sinulle lohtua ja toivoa.
- rukous on puhetta Jumalalle
luotaan ketään, joka pyytää Häneltä apua, aivan sama mitä ihmiset sanovat! Jeesus sanoo: "Tulkaa minun tyköni kaikki...niin minä annan teille levon!" "Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla, ja saavat LAHJAKSI pelastuksen.." Noin lukee Isossa Kirjassa.
- erityisesti
pienen 8-vuotiaan tytön elämään. Jeesus rakasti erikoisesti lapsia. Hän pitäköön huolta pienestä koululaisesta ja auttakoon äitiä niin, että hänestä on tämän huoltajaksi! Hyvä Jeesus, kuule rukoukseni nimessäsi Amen!
- cypressgirl
Luotaan pois työntänyt ja kehtaa itseään kristityksi kutsua?
Rukoilen voimia teille ja tyttärellenne, lapsenlapsellenne. Usko Jumalalle ja rakkaus lähimmäisille. Kaikki eivät osaa tai uskalla turvata Jumalaan ja välillä sitä jää paikalleen vaikka eteenpäin olisi parempi siirtyä. Siunattu on tyttäresi äidin rakkaudella.- cypressgirl
Uskossa kristitty on vapaa kaikkien asioiden herra eikä kenenkään alamainen, mutta rakkaudessa hän on kaikkien palvelija ja jokaisen alamainen. (Martti Luther Kristityn vapaudesta )
cypressgirl kirjoitti:
Uskossa kristitty on vapaa kaikkien asioiden herra eikä kenenkään alamainen, mutta rakkaudessa hän on kaikkien palvelija ja jokaisen alamainen. (Martti Luther Kristityn vapaudesta )
Niin jeesushan sanoi: sallikaa lastentulla minun tyköni..... He ovat viattomia vanhempiensa toilailuihin.
Oli lohduttavaa lukea viestejänne, ei ainuttakaan syytettä vaan tukea, luottamusta ja lohtua.
Kiitos.maagikko kirjoitti:
Niin jeesushan sanoi: sallikaa lastentulla minun tyköni..... He ovat viattomia vanhempiensa toilailuihin.
Oli lohduttavaa lukea viestejänne, ei ainuttakaan syytettä vaan tukea, luottamusta ja lohtua.
Kiitos.Hienoa nähdä hyvän energian lopulta voittavan, ainahan niitä vastavoimiakin on liikkeellä, ei kai sille mitään voi.. Jaksetaan kuitenkin uskoa, toivoa ja rakastaa niin kaikki kääntyy hyväksi!
Ilahduttavaa nähdä kuinka monen sydän on heltynyt suuren äidinrakkautesi ja hätäsi edessä. Meitä on nyt liikkeellä monta rukoilijaa, kukin omalla tavallaan liikauttamassa universumin energioita ja koskettamassa tyttäresi elämää. Löytäköön se oikean uomansa Jumalamme ja enkeleiden avulla. Rukoilen edelleen kaikkien Teidän puolesta. Siunaavin ajatuksin cherry :)
- ..............
Ei rukoilla sitä mistä emme mitään tiedä. Toivotaan että tapahtumat kääntyvät oikein päin ja kaikki kulkee hyvää virtaa kohti. Kaikkea hyvää ja hyvää elämää.
- ............
En ole uskovainen mutta toivon hyvää elämää kaikille. Se ei minun mielestä tee minusta huonoa ihmistä. Hyvää elämää ja jaksamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195324- 523276
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372918Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭242159En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111907- 1181667
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101528Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525- 1041457