Duunari vs. valuuttakauppa!

Professori

Kun tätä palstaa lueskelee niin huomaa että WinClubilaisten ohella kaikki muutkin valuuttakaupan harrastajat leimataan hulluiksi tai pöpeiksi!Eli toisinpäin käännettynä jos emme ole suuria johtajia kiltisti lihottavia ahkeria 7-16 (-ruokatunti) duunareita ja tienaa sitä 1500 euron palkkaa niin tunnumme olevan yhteiskuntakelvottomia.

3

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • proffa kirjoitat

Ja ei todellakaan pidä paikkaansa!
      Älä edes yritä siirtää puhetta muihin asioihin...

Hauskaa työviikkoa Sinullekin, Professori ;)

• Professori

Kaikkihan ne täällä mielipiteitään kertoo ja toisilta se näin kielletään.

Mutta voisko joku sitten puhua siitä valuuttakaupasta?Onko se jotenkin vaikeaa?
        Vai suututtaako koko ajatuskin ja ei voi mieltään malttaa olla mollaamatta?

• uhkapeliä ilmassa
        Professori kirjoitti:

Kaikkihan ne täällä mielipiteitään kertoo ja toisilta se näin kielletään.

Mutta voisko joku sitten puhua siitä valuuttakaupasta?Onko se jotenkin vaikeaa?
        Vai suututtaako koko ajatuskin ja ei voi mieltään malttaa olla mollaamatta?

Taitaapi olla niin että jymmäytetty on oikein urakalla. Siis kun ei taida löytyä koko suomi24.fi "oikeeta" osioo sille
        (no jaa, en tiedä enkä oo sellasta löytäny)

tuossa olisi josta vois ehottaa
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004

tuos talous ja raha - mut sielläkin osiossa valuutta iha muita ku
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003

no uskoisin, että tässä vaiheessa suututtaa urakalla. Joku winclub puhuu, mut sit se ei puhukaan ja sit se ei olekaan ja sitten uhkataan ja... tiedäthän sinä, tätä jatkunee jonkin aikaa... sen voi ennustaa, suh helposti. Ei se tule loppumaan kuin seinään... jatkuu ja rytinällä... ei voi nyt tässä vaiheessa mitään...

Hauskaa tätä työntäyteistä kuuta, minä menen ny Kelaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60