Olen tutkinut heidän taustojaan ja jokainen sinkkuelämää sarjassa pätähtenä olevista nelikosta kykenee Sivuttais-Spagaattiin!!!! siksi ne on sinne valittu koska Spagaatin saaminen on jokaisen VELVOLLISUUS!!
Koko nelikko saa Spagaatin..
NotkeaNaaras86
4
898
Vastaukset
- Suomen kielen taitoinen
Minä taivutan mieluummin kieltä kuin spagaattilihaksiani.
- .............................
pelkästä harjoittelusta/venyttelystä siinä on kyse.
- notta huoria
Arvaa miksi ? Tollasessa sarjassa on tärkeää että nainen saa jalat niin levälleen kun vaan voi, jotta sinne haarojen väliin mahtuu mahdollisimman monta siitintä kerralla, huoria kun ovat tossa sarjassa.
- oot sinä kumma
kun spagattiasi koko ajan ja joka palstalla tarjoilet. Mikä fiksaatio sinulla on ja luulenpa ette ole naaras ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960