Helluntailaisten ei kannata avata tänään televisiota 19.15 ykköskanavalta.
Sieltä tulee nimittäin dokumentti, jossa luomisopin ja ID:n kannattajille "lievästi" naureskellaan.
Yksi lause pisti silmään onhjelman arvostelusta: "Järkevälle ihmiselle asioiden ja satujen erottaminen on helppoa".
Noinhan se on, mutta pitäytykää te uskovat vaan satumaailmassanne.
Luomisoppi vs.
39
620
Vastaukset
- luulet
näiden "järkevien" sanovan minulle, kun kerron heille Jeesuksen parantaneen minut monta kertaa ja aina hetkessä.
Viimeisetä sairaudesta on nyt 12 vuotta ja silloin minut vietiin teho-osastolle ja perheelleni ilmoitettiin, että en selviä, sillä tilanne on toivoton ja kuitenkin selvisin seitsemän tunnin päästä, kun minut sinne vietiin, eli seitsemän tuntia nukuin siellä kaikenlaisiin laitteisiin kytkettynä ja herätessäni olin terve ja lääkärit ja hoitajat olivat täyden hämmingin vallassa katsellessaan monitorien ilmoittamia terveitä lukuja. Niin hämmästyneitä, että lähettivät jäljestäpäin jonkun hoitohenkilöstöön kuuluvan kyselemään minulta, että "mitä oikein tapahtui" ja sain vastata, että Jeesus taasen paransi.- ajattelevat sinusta
muuta kuin vastaavat.
He vastaavat hyvin varovasti ehkä suurin piirtein näin: "Selittämättömiä paranemisia tapahtuu maailmalla useinkin. Se, että ne ovat selittämättömiä, ei tee niistä ihmeparanemisia."
He ajattelevat sinusta: "Taas yksi harhaanjohdettu onneton."
Miten vastauksesi liittyi dokumenttiin luomiskertomus vs. evoluutioteoria? Sitä en ymmärrä. - jumalankieltäjä
ateisti olen parantunut monesta sairaudesta lääkärien, lääkkeiden, hoitojen tai ajan kanssa, niin onko se todistus evoluutioteorian oikeellisuudesta?
- vastauksen liittyy
ajattelevat sinusta kirjoitti:
muuta kuin vastaavat.
He vastaavat hyvin varovasti ehkä suurin piirtein näin: "Selittämättömiä paranemisia tapahtuu maailmalla useinkin. Se, että ne ovat selittämättömiä, ei tee niistä ihmeparanemisia."
He ajattelevat sinusta: "Taas yksi harhaanjohdettu onneton."
Miten vastauksesi liittyi dokumenttiin luomiskertomus vs. evoluutioteoria? Sitä en ymmärrä.siinä, että "järkevät" ovatkin tietämättään niitä tyhmiä.
Nämä lääkärit ja hoitohenkilökunta ovat kylläkin tunnustaneet, että vaikka he eivät voi käsittää tapahtunutta on heidän tunnustettava, että jokin suurempi VOIMA puuttui asiaan. - ihmiset
jumalankieltäjä kirjoitti:
ateisti olen parantunut monesta sairaudesta lääkärien, lääkkeiden, hoitojen tai ajan kanssa, niin onko se todistus evoluutioteorian oikeellisuudesta?
saavat avun lääketieteestä, joka on todella hyvä asia, mutta minä en saanut ja sen ovat asiantuntijat, eli lääkärit itse sanoneet, sanoessaan, että apua ei enää ole saatavissa.
Sain avun Jeesukselta ja olen saanut usein, eli saan Häneltä avun aina. ihmiset kirjoitti:
saavat avun lääketieteestä, joka on todella hyvä asia, mutta minä en saanut ja sen ovat asiantuntijat, eli lääkärit itse sanoneet, sanoessaan, että apua ei enää ole saatavissa.
Sain avun Jeesukselta ja olen saanut usein, eli saan Häneltä avun aina.pystynyt sitä vertaa sinua varjelemaan, ettet olisi joutunut teho-osastolle. Ja mitä sitten olisi tapahtunut, ellet olisi sinne päässyt?
- koskaan pystyy
vastauksen liittyy kirjoitti:
siinä, että "järkevät" ovatkin tietämättään niitä tyhmiä.
Nämä lääkärit ja hoitohenkilökunta ovat kylläkin tunnustaneet, että vaikka he eivät voi käsittää tapahtunutta on heidän tunnustettava, että jokin suurempi VOIMA puuttui asiaan.selvittämään kaikkea. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nämä selittämättömät tapahtumat olisivat yliluonnollisia, saatika sitten jumalan aikaansaamia.
Sata vuotta sitten uskovat vetosivat sellaisiin "ihmeparantumisiin", jotka nyttemmin on selvitetty. Tämä ei lisää luottamusta Jumalan olemassaoloon, vaikkakaan uskovat pystyvät senkin selittämään itselleen.
Evoluutioteoria on tänään murskaavan ylivoimainen luomisoppiin nähden. Siitä ei yksikään kiihkouskova helluntailainen pääse yli eikä ympäri. - lääkäreitä ja lääketiedettä,
ihmiset kirjoitti:
Sain avun Jeesukselta ja olen saanut usein, eli saan Häneltä avun aina.kun kerran saat avun Jeesukselta AINA?
"Sain avun Jeesukselta ja olen saanut usein, eli saan Häneltä avun aina." - Hän olisi
Työmies2 kirjoitti:
pystynyt sitä vertaa sinua varjelemaan, ettet olisi joutunut teho-osastolle. Ja mitä sitten olisi tapahtunut, ellet olisi sinne päässyt?
pystynyt minut pitämään niin terveenä, kuin nyt olen ollut nämä 12 vuotta, mutta se, että jouduin ssairastamaan kolme niin vakavaa sairautta, että niissä kaikissa olisi maanpäällinen elämäni loppunut johtuu siitä, että näiden vaikeiden sairauksien kautta minusta tyhjennettiin poissa sitä mitä minussa ei enää tarvitse olla.
Tulin luonteeltani täysin uskolliseksi ja vapaaksi ja en voi verratakaan itseäni siihen, mitä olin ennen näitä sairauksia, vaikka jo silloin olin uskossa Jeesukseen.
Monet Jeesuksen omat käyvät kovan tien läpi, ennen, kuin kelpaavat Jeesuksen kanavaksi. Lihansaasta, jossa on itsekkyys särjetään poissa ja näin uudesti syntyneistä tulee uusia astioita, joissa Pyhä Henki asuu.
Montako kertaa olen keskustellut kanssasi ja toivoisin jo siemenen lähtevän itämään, mutta minä en voi muuta kuin kylvää, Jumala Itse antaa kasvun. - uskomaan,
koskaan pystyy kirjoitti:
selvittämään kaikkea. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nämä selittämättömät tapahtumat olisivat yliluonnollisia, saatika sitten jumalan aikaansaamia.
Sata vuotta sitten uskovat vetosivat sellaisiin "ihmeparantumisiin", jotka nyttemmin on selvitetty. Tämä ei lisää luottamusta Jumalan olemassaoloon, vaikkakaan uskovat pystyvät senkin selittämään itselleen.
Evoluutioteoria on tänään murskaavan ylivoimainen luomisoppiin nähden. Siitä ei yksikään kiihkouskova helluntailainen pääse yli eikä ympäri.koska usko on LAHJA, jota saa pyytää, eli ovelle saa kolkutella.
Et kykene uskomaan vaikka kerronkin seuraavaa sinulle. Ehkäpä oletkin kuullu Ulla Kristina Schömanista, joka kertoo, että hän puhuu Jumalan kanssa ikäänkuin puhelimessa.
Tämän saman lahjan minä sain Jeesukselta ja minä kuvaan sitä niin, että Jeesus puhuu henkeeni Pyhän Hengen kautta. Taisi mennä yli kaiken sen minkä sinä tahtoisit vilä totta olevan, mutta hyvä on toivossa elää, että pienen pieni siemen tuli sydämeesi asumaan ja Jumala antaa sille Itse kasvun.
Uskovaisen elämä on vapaata ja ihanaa ja jokainen, joka ei sitä usko, ei tunne totuutta. - en ole käynyt
lääkäreitä ja lääketiedettä, kirjoitti:
kun kerran saat avun Jeesukselta AINA?
"Sain avun Jeesukselta ja olen saanut usein, eli saan Häneltä avun aina."kertaakaan lääkärissä, mutta jos Jumala suo minulle sellaisen sairauden vielä, että tarvitsen lääkäriä, niin sitten menen.
Meninhän lääkärien luokse noiden vakavien sairauksienikin kanssa ja vaikka he eivät kyennetkään minua auttamaan, saivatpahan ainakin nähä, että on olemassa Ylin Lääkäri joka kykenee kaikessa auttamaan. Hän olisi kirjoitti:
pystynyt minut pitämään niin terveenä, kuin nyt olen ollut nämä 12 vuotta, mutta se, että jouduin ssairastamaan kolme niin vakavaa sairautta, että niissä kaikissa olisi maanpäällinen elämäni loppunut johtuu siitä, että näiden vaikeiden sairauksien kautta minusta tyhjennettiin poissa sitä mitä minussa ei enää tarvitse olla.
Tulin luonteeltani täysin uskolliseksi ja vapaaksi ja en voi verratakaan itseäni siihen, mitä olin ennen näitä sairauksia, vaikka jo silloin olin uskossa Jeesukseen.
Monet Jeesuksen omat käyvät kovan tien läpi, ennen, kuin kelpaavat Jeesuksen kanavaksi. Lihansaasta, jossa on itsekkyys särjetään poissa ja näin uudesti syntyneistä tulee uusia astioita, joissa Pyhä Henki asuu.
Montako kertaa olen keskustellut kanssasi ja toivoisin jo siemenen lähtevän itämään, mutta minä en voi muuta kuin kylvää, Jumala Itse antaa kasvun.vaikka keuhkoputkentulehdus, et terveyskeskukseen mene, vaan rukoilet. Saattaahan sekin tosin parantua ihan itsestäänkin.
- elää harhoissasi
uskomaan, kirjoitti:
koska usko on LAHJA, jota saa pyytää, eli ovelle saa kolkutella.
Et kykene uskomaan vaikka kerronkin seuraavaa sinulle. Ehkäpä oletkin kuullu Ulla Kristina Schömanista, joka kertoo, että hän puhuu Jumalan kanssa ikäänkuin puhelimessa.
Tämän saman lahjan minä sain Jeesukselta ja minä kuvaan sitä niin, että Jeesus puhuu henkeeni Pyhän Hengen kautta. Taisi mennä yli kaiken sen minkä sinä tahtoisit vilä totta olevan, mutta hyvä on toivossa elää, että pienen pieni siemen tuli sydämeesi asumaan ja Jumala antaa sille Itse kasvun.
Uskovaisen elämä on vapaata ja ihanaa ja jokainen, joka ei sitä usko, ei tunne totuutta."vapaana" minun puolestani.
Hän olisi kirjoitti:
Montako kertaa olen keskustellut kanssasi ja toivoisin jo siemenen lähtevän itämään, mutta minä en voi muuta kuin kylvää, Jumala Itse antaa kasvun.miksi sinun pitää luikuilla ilman nimimerkkiä? Siksikö, ettet joutuisi perustelemaan mitään koskaan, vaan satusi kerrottuasi voit kadota ja ilmestyä taas vaivihkaa johonkin toiseen keskusteluun?
- olen
Työmies2 kirjoitti:
vaikka keuhkoputkentulehdus, et terveyskeskukseen mene, vaan rukoilet. Saattaahan sekin tosin parantua ihan itsestäänkin.
niin sanonut? Lääketiede on hyvä ja hyödyllinen ja jos sen apua tarvitsen niin sitä myös haen. En vain ole tarvinnut pitkään aikaan, enkä turhaan ala silloin sitä hakemaankaan.
- kerroin
Työmies2 kirjoitti:
miksi sinun pitää luikuilla ilman nimimerkkiä? Siksikö, ettet joutuisi perustelemaan mitään koskaan, vaan satusi kerrottuasi voit kadota ja ilmestyä taas vaivihkaa johonkin toiseen keskusteluun?
syyn siihen tuolle huutomerkki profeetalle. Mene ja lue sieltä.
olen kirjoitti:
niin sanonut? Lääketiede on hyvä ja hyödyllinen ja jos sen apua tarvitsen niin sitä myös haen. En vain ole tarvinnut pitkään aikaan, enkä turhaan ala silloin sitä hakemaankaan.
mihin sinä lääketiedettä tarvitset, jos Jeesus sinut aina parantaa?
kerroin kirjoitti:
syyn siihen tuolle huutomerkki profeetalle. Mene ja lue sieltä.
kun en tiedä, mikä viesti on sinun kirjoittamasi?
- en mihinkään,
Työmies2 kirjoitti:
mihin sinä lääketiedettä tarvitset, jos Jeesus sinut aina parantaa?
mutta jos joskus satun tarvitsemaan, niin sitten tarvitsen. En aliarvioi lääketiedettä ja toivon, että muutkaan eivät sitä tee.
Itse olen täysin terve ja tasapainoinen ja onnellinen ja arvaat missä syy piilee, vai arvaatko, että Jumala elää ja huolehtii omistaan. - sellainen
Työmies2 kirjoitti:
kun en tiedä, mikä viesti on sinun kirjoittamasi?
viesti, joka ei ole rekistöröitynyt, eikä käytä ilman rekisteröitymistäkään nimimerkkiä. Etköhän löydä, jos aiheen muistat mistä on kysymys.
sellainen kirjoitti:
viesti, joka ei ole rekistöröitynyt, eikä käytä ilman rekisteröitymistäkään nimimerkkiä. Etköhän löydä, jos aiheen muistat mistä on kysymys.
vaan, jos huvittaa.
joka elää ja toimii,nykyajan ihminen pyrkii kiistämään kaiken yliluonolisen,luottaa siihen että tiede pystyy selittämään kaiken.
- "hengellistää" ka...
aksu521 kirjoitti:
joka elää ja toimii,nykyajan ihminen pyrkii kiistämään kaiken yliluonolisen,luottaa siihen että tiede pystyy selittämään kaiken.
Arkipäiväiset tapahtumat, jotka meille tavalliselle ihmiselle ovat normaaleja, ovat uskoville suuria Herran kätten töitä.
Simpanssi on sinunkin serkkusi - uskova. Tahdoit tai et. Siinäkään ei ole mitään yliluonnollista. - masamasa
Voit rauhassa uskoa omaan uskoosi. Itsekin uskon Jumalaan. Teho-osastolla olen tosin joutunut olemaan hieman pitemmän aikaa kuin sinä. Ei siellä minua Jumala tai Jeesus parantanut. Kyllä ne olivat lääkärit ja sairaanhoitajat, jotka kolmivuorotyössä istuivat sänkyni äärellä. Pitivät hengityskoneessa ja olivat kytkeneet minut älyttömään määrään letkuja. Minulla koomasta herättäyäni meni aika pitkä aika huomata, missä edes olin. Kuolluthan minun piti kuulemma olla. Kun sitten aloin vaatimaan tupakille pääsyä, topakka hoitaja sanoi: "Tältä osastolta ei kukaan ole omin jaloin kävellyt pois, saatika röökille."
- ML213
Joskus on hyvä pohtia ja tutkia tarkemmin esim. ihmisen käyttäytymiseen/kehitykseen liittyviä oppeja.Samaan sarjaan kuulunee evoluutioteoriakin.
Niin, "parisataa" vuotta sitten totuutena pidettäville kehitysteorioille nauretaan lähes yleisesti, mikä liittyy ihmisen kehitykseen.Sinä aikana heille teoriat oli tieteellinen totuus.
Saaden sivullisena huomauttaa, että on "mahdollista" miten parinsadan vuoden päästä evoluutioteoria on samoin naurun alainen teoria.
Niin, ihminen on vaan rajallinen hahmottamis/päättelykyvyiltään ja yleensä pitää totuutena sinä aikana jolloin hän elää.
Niin, edelleen ihmettelen:Miten ihmeessä Raamattu ja sen sanoma totuudesta on voinut säilyä tähän aikaan saakka.Huomioikaapa teorioiden muuttumisia ihmiskunnassa.Niitä tulee ja menee jatkuvasti.- elää pullossa.
Tuo pullo koostuu Raamatusta ja uskonnollisesta liturgiasta, jotka arvostelematta nielet.
Jos kuuntelisit vähääkään radiota, katsoisit tiededokumentteja tai edes luonto-ohjelmia televisiosta, jos lukisit uskonnosta riippumattomia sanomalehtiä, tietäisit, mille länsimaissa nauretaan.
Ja suurin hauskuus on "Raamatun sanoma "totuudesta"".
Et näköjään tajua sitääkään, että teoriat on tehty muuttumaan. Kiveen hakattuja faktoja on vähän ja se, jos mikä, antaa luottamusta tieteen tekijoiden työhön.
Raamatun "muuttumaton totuus" on kokenut inflaation juuri sen muuttumattomuuden johdosta. J hassuinta on, että muuttumattoman Raamatun tulkinnat ovat heittäneet häränpyllyä aikojen saatossa. Nuo häränpyllyt johtuvat tieteen saavutuksista, joiden johdosta Raamattua on ollut pakko selittää uusiksi, jotta se ei joutuisi täysin naurunalaiseksi. - hyvä...
toteamus ja kysymys viestisi lopussa. Uskottomat eivät käsitä, että usko todistetaan sisimpäämme ja mikään ei saa meitä luopumaan kalleimmastamme, eli todistetusta uskosta, jossa on pelastusvarmuus ja turva.
Kautta aikojen Jumalan omat ovat luopuneet vaikka mistä, mutta uskosta eivät, eivät kuoleman miekan edessäkään, sillä he tietävät, että uskovaiselle ei tule kuolemaa muuta, kuin siinä mielessä, että tästä maallisesta asumuksesta pääsee irti, eli pääsee vapauteen. - ML213
elää pullossa. kirjoitti:
Tuo pullo koostuu Raamatusta ja uskonnollisesta liturgiasta, jotka arvostelematta nielet.
Jos kuuntelisit vähääkään radiota, katsoisit tiededokumentteja tai edes luonto-ohjelmia televisiosta, jos lukisit uskonnosta riippumattomia sanomalehtiä, tietäisit, mille länsimaissa nauretaan.
Et näköjään tajua sitääkään, että teoriat on tehty muuttumaan. Kiveen hakattuja faktoja on vähän ja se, jos mikä, antaa luottamusta tieteen tekijoiden työhön.
Raamatun "muuttumaton totuus" on kokenut inflaation juuri sen muuttumattomuuden johdosta. J hassuinta on, että muuttumattoman Raamatun tulkinnat ovat heittäneet häränpyllyä aikojen saatossa. Nuo häränpyllyt johtuvat tieteen saavutuksista, joiden johdosta Raamattua on ollut pakko selittää uusiksi, jotta se ei joutuisi täysin naurunalaiseksi.Et näköjään tajua sitääkään, että teoriat on tehty muuttumaan. Kiveen hakattuja faktoja on vähän ja se, jos mikä, antaa luottamusta tieteen tekijoiden työhön.
Raamatun "muuttumaton totuus" on kokenut inflaation juuri sen muuttumattomuuden johdosta. J hassuinta on, että muuttumattoman Raamatun tulkinnat ovat heittäneet häränpyllyä aikojen saatossa. Nuo häränpyllyt johtuvat tieteen saavutuksista, joiden johdosta Raamattua on ollut pakko selittää uusiksi, jotta se ei joutuisi täysin naurunalaiseksi.
-----------
Joo, voitko tuoda esille kirjan/opiston, jonka ohjauksella mahdollistutetaan muuttamaan ihmisen käyttäytymistä positiiviseen suuntaan (eheytys/ennallistaminen),- yhtä voimakkaasti kuin Raamatun sanomalla.
Edelleen on voimassa tarjoukseni: Tuhat euroa(verottomana) sille, joka poistaa puhehäiriö Änkytyksen ihmiseltä, muun kuin Raamatun ohjeistuksen avulla.Siis toisin kuin Raamatusta aktivoituvilla mielikuvilla.
Huomioinet, miten tänä aikana tiedostetaan monet ongelmallisuudet, mutta ei mahdollistuta niitä muuttamaan "muutoin kuin Kossun ja Diapamin avulla". - ML213
ML213 kirjoitti:
Raamatun "muuttumaton totuus" on kokenut inflaation juuri sen muuttumattomuuden johdosta. J hassuinta on, että muuttumattoman Raamatun tulkinnat ovat heittäneet häränpyllyä aikojen saatossa. Nuo häränpyllyt johtuvat tieteen saavutuksista, joiden johdosta Raamattua on ollut pakko selittää uusiksi, jotta se ei joutuisi täysin naurunalaiseksi.
-----------
Joo, voitko tuoda esille kirjan/opiston, jonka ohjauksella mahdollistutetaan muuttamaan ihmisen käyttäytymistä positiiviseen suuntaan (eheytys/ennallistaminen),- yhtä voimakkaasti kuin Raamatun sanomalla.
Edelleen on voimassa tarjoukseni: Tuhat euroa(verottomana) sille, joka poistaa puhehäiriö Änkytyksen ihmiseltä, muun kuin Raamatun ohjeistuksen avulla.Siis toisin kuin Raamatusta aktivoituvilla mielikuvilla.
Huomioinet, miten tänä aikana tiedostetaan monet ongelmallisuudet, mutta ei mahdollistuta niitä muuttamaan "muutoin kuin Kossun ja Diapamin avulla".Lukekaapa syvällisesti pohtien Jesaja 32 luku kokonaan ja erikoisesti yhdistäen jakeet 4 ja 17/18.
On huomioitava miten Raamattu/Jumala mahdollistuu muuttamaan ,jopa ihmisen geneettisiä ilmentymiä tai paremminkin näivettää kielteisen geneettisyyden vaikutusta aivoissamme.On muuten melkoinen väite, mutta totta.
Niin, tehkääpä tyhjäksi tämäkin Raamatun ilmoitus.Milloin lie kirjoitettu eli Jumala on luonut ihmisen ja ihminen ei ole muuttunut aivotoiminnoiltaan juurikaan eli Raamatun ilmoitukset istuvat tänäkin päivänä ihmiseen.
Huomioikaapa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat todelliset tekijät eli lähes kaikki asiat liittyvät uskomiseen/kykyyn ja vääriin asioihin uskominen voi ongelmoittaa koko ihmisen.
Niin, Jumalattomalla ei ole rauhaa sydämmessään, joka aktivoi hänen hedelmät.Monasti nämä hedelmät on jo taakka kantajalleen. - ML213
elää pullossa. kirjoitti:
Raamatun "muuttumaton totuus" on kokenut inflaation juuri sen muuttumattomuuden johdosta. J hassuinta on, että muuttumattoman Raamatun tulkinnat ovat heittäneet häränpyllyä aikojen saatossa. Nuo häränpyllyt johtuvat tieteen saavutuksista, joiden johdosta Raamattua on ollut pakko selittää uusiksi, jotta se ei joutuisi täysin naurunalaiseksi.tai katsoisit edes luonto-ohjelmia televisiosta,
----------
Muuten TV:stä tuli tutkimus ohjelma muurahaisista ja niiden käyttäytymisestä.Koko ohjelma oli todistusta Raamatun ilmoituksesta.Sanl. 6:6...8
Siis muurahaisilla ei ole "ruhtinasta, hallitsijaa, päällysmiestä" eli nyttemmin on tutkittu, miten kaikki toimii hajujälkien avulla.Valtava toimeliaisuus ilman johtajaa.
Varmaan tämä Raamatun kohdan kirjoittaja ei tiennyt hajujäljistä mitään, mutta saipa vain totuuden mielikuvaansa. - vallinnut suhteellinen
ML213 kirjoitti:
-----------
Huomioinet, miten tänä aikana tiedostetaan monet ongelmallisuudet, mutta ei mahdollistuta niitä muuttamaan "muutoin kuin Kossun ja Diapamin avulla".rauha muutamia pesäkkeitä lukuunottamatta nyt yli 60 v. Tuo rauha ei johdu ainakaan kristinuskosta, koska uskonnollisuus on romahdusmaisesti vähentynyt kaikissa Euroopan sivistysmaissa.
Kriisit sen sijaan johtuvat paljolti uskonnoista.
Irlannin kriisin aiheuttaja on protestantit vs. katoliset- asetelma.
Balkanin kriisin aiheuttaa ortodoksit (slaavit) vs. muslimit.
Pakestiinan kriisin aiheuttaa juutalaisuus vs. islam.
Onko joku uskonnollinen ihmeparantaja pystynyt parantamaan änkytyksen?
Jaha. Ateistit siis käyttävät säännönmukaisesti kossua ja diapamia. Toisin sanoen alkoholismi ja muut riippuvuudet aiheutuvat ateismista.
:) - Jumala antaisi
ML213 kirjoitti:
Lukekaapa syvällisesti pohtien Jesaja 32 luku kokonaan ja erikoisesti yhdistäen jakeet 4 ja 17/18.
On huomioitava miten Raamattu/Jumala mahdollistuu muuttamaan ,jopa ihmisen geneettisiä ilmentymiä tai paremminkin näivettää kielteisen geneettisyyden vaikutusta aivoissamme.On muuten melkoinen väite, mutta totta.
Niin, tehkääpä tyhjäksi tämäkin Raamatun ilmoitus.Milloin lie kirjoitettu eli Jumala on luonut ihmisen ja ihminen ei ole muuttunut aivotoiminnoiltaan juurikaan eli Raamatun ilmoitukset istuvat tänäkin päivänä ihmiseen.
Huomioikaapa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat todelliset tekijät eli lähes kaikki asiat liittyvät uskomiseen/kykyyn ja vääriin asioihin uskominen voi ongelmoittaa koko ihmisen.
Niin, Jumalattomalla ei ole rauhaa sydämmessään, joka aktivoi hänen hedelmät.Monasti nämä hedelmät on jo taakka kantajalleen.sinulle selväsanaisuuden armolahjan, että saisimme selvän ajatuksistasi, jotka varmasti ovat huikeita.
- vieläkään sitten
ML213 kirjoitti:
tai katsoisit edes luonto-ohjelmia televisiosta,
----------
Muuten TV:stä tuli tutkimus ohjelma muurahaisista ja niiden käyttäytymisestä.Koko ohjelma oli todistusta Raamatun ilmoituksesta.Sanl. 6:6...8
Siis muurahaisilla ei ole "ruhtinasta, hallitsijaa, päällysmiestä" eli nyttemmin on tutkittu, miten kaikki toimii hajujälkien avulla.Valtava toimeliaisuus ilman johtajaa.
Varmaan tämä Raamatun kohdan kirjoittaja ei tiennyt hajujäljistä mitään, mutta saipa vain totuuden mielikuvaansa.antanut sinulle selväsanaisuuden armolahjaa.
Tuo kyseinen luonto-ohjelma oli mainio esimerkki evoluution voimasta. Luomiskertomusta en muista koskaan mainitun Avara Luonto- ohjelmapaikan dokumenteissa. Mikä lienee syy? - Allah on suurin
ja sen sanoma totuudesta on voinut säilyä tähän aikaan saakka?
raamatun ilmoittamat totuudet ole menettäneet merkitystään, eikä kaikkia Raamatussa ilmoitettuja Jumalan antamia haasteita ole vielä pystytty selvittämään. Tälle seuraavallekin raamatunlauseelle ovat tiedemiehet joskus nauraneet, mutta eivätpä enää naurane:
1. Moos. 15:5
"Ja hän vei hänet ulos ja sanoi: »Katso taivaalle ja lue tähdet, jos ne taidat lukea». Ja hän sanoi hänelle: »Niin paljon on sinulla oleva jälkeläisiä»".
Job 38:31
"Osaatko sinä solmia yhteen Seulasten tähdet tai avata Orionin siteet?" [Job 9:9]- enää totuus, joka
on menettänyt merkityksensä?
Se joukko, joka pitää Raamattua totuutena, hupenee kaiken aikaa.
Mitähän salattua sanomaa noihin kummallisiin lauseisiin sisältyy?
Raamatun ennustukset, tai paremminkin niiden paikkansa pitävyys, perustuvat taidokkaaseen selitykseen. Raamatun selittäjiä on mm. Vatikaani pullollaan.
Siitä taas johtuu, että monet Raamatun kohdat on selitetty kymmeneen kertaan ja aina eri lailla.
Katsele tämäniltainen TV1:n dokumentti 19.15. Suosittelen. Se avaa silmät paremmin kuin aamupesu. Olen nähnyt kyseisen dokkarin Saksassa. - oletkos dorka?
Mitä "haasteita" noissa hölynpöly-lauseissa muka on:
"kaikkia Raamatussa ilmoitettuja Jumalan antamia haasteita ole vielä pystytty selvittämään. Tälle seuraavallekin raamatunlauseelle ovat tiedemiehet joskus nauraneet, mutta eivätpä enää naurane"
- rallilauta
evoluutio ja luomisoppi jotenkin ristiriidassa? Uuuden luomistahan tapahtuu tänäpäivänäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084535Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1023284Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881787Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131397Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241243Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2551178- 521158
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551069