Kaupassa käynti on muuttumassa uskonnolliseksi tapahtumaksi. Kaupankassalla on oikeus olla myymättä kaljaa useissa supermarketeissa, eräiden tietojen mukaan myös sianlihan käsittelemistä varten on jouduttu vaihtamaan kassaneitejä kesken ostotapahtuman. Monikulttuurisuus, eli muslimeiden outojen tapojen hyväksyminen etenee päivittäin.
Lontoossa kaupankassa vaihtuu useissa marketeissa, uusi myyjä pyydetään paikalle, jos ostoslistalla on alkoholituotteita. Mitä tämä tarkoittaa pitkällä aikavälillä kaupanalalle lienee kysymysmerkki, ongelmilta ei kuitenkaan voida välttyä tulevaisuudessa.
Muslimit ovat huonointen menestyvä ryhmittymä työelämässä, niin koulutuksen kuin työllistymisen osalta. Tästä on useita tutkimuksia olemassa, työnvieroksuminen ja lahjakkuudenvastustus on olennainen osa muslimin elämää, sekä eittämättä uskonnolliset säädökset koskien sitä mitä saa - tai mitä ei saa tehdä. Muslimit eivät ainakaan paranna tilannetta vaatimalla mitä omituisimpia normeja työelämään.
Tällä kertaa muslimit ovat saaneet aikaan keskustelua kaupanalalla Englannissa, lupa kieltäytyä alkoholin myynnistä on käytössä osissa marketteja. Jos asiakkaalla on sixpäkki tai bisse ostoksien joukossa, myyjä poistuu paikalta ja englantilainen myyjä tulee lopettamaan kassatapahtuman. Vaihtoehtoisesti on esitetty, että kaupat perustaisivat alkoholittomia kassoja, joissa muslimitkin voisivat työskennellä.
Eräs uutinen asian tiimoilta löytyy täältä:
http://www.thisislondon.co.uk/news/article-23414476-details/Muslim checkout staff can refuse to sell drink/article.do
Bisse kärryssä - kassa vaihtuu
16
624
Vastaukset
- anti-,islam
Käsittämätöntä!!!!!
Kyllä tämä alkaa mennä jo liaan pitkälle. Mitä vitun helvettiä ne tekee täälä sivistyksen parissa, pysyisivät sielä saatanan aavikkolla ajatuksineen ja ideoineen. - en käy koskaan kyseisessä k...
Näin on asiat, loppuu kyseisessä kaupassa käynti siihen paikkaan!
- mt manower
Samat sanat, eka kauppa Suomessa joka tolle linjalle lähtee saa vetää laput luukulle, lafka saa sulkea ovensa.
- kenkää huonolle myyjälle
45 kuva perseeseen ja äkkiä ulos kaupasta.
- 123hopsansaa
Miten niin englantilaiset typeriä. Homma on täällä suomessa samanlainen ennenkuin huomaatkaan.
myydään alkoholia yleisesti. muslimit myy. ai niin mutta Turkkihan ei olekaan muslimimaa.
- karvapääaivoton
Ja vielä kerran kyllä karvapää sä olet saatanan tyhmä,juo sinä vaan sitä vuohen maitoa.
- Stafroty
kyl typerältä tuollainen sääntö, mutta sitä voidaan jokaisesta uskonnosta löytää, samanlaisia hölmöyksiä, joita uskovaiset itse eivät tajua, koska niin "kuuluu tehdä"
- !
Pöyristyttävähkömmänpuoleisehkoa!
- Nollåtta
on mulle käynyt kaupassa montakin kertaa niin ettei kaljaa ole myyty. no jätin silloin kaikki ostokset siihen kassahihnalle ja kävelin uudelleen kaupppan ja keräsin tavarat ja kaljat uusiksi. joka kerta viimeistään toinen kassa ne kaljat myi, oli kunto sitten mikä tahansa.
paitsi silloin kun yritin esittää siwassa mahdollisimman selvää ja miehekkäästi tempaisin kaljakorin käteeni. koko kori pulloineen levisi lattialle. silloin en viitsinyt edes yrittää ostaa kaljaa tai muutakaan vaan läksin pois.- Heh...
heh.
- narki-holistit
Heh... kirjoitti:
heh.
täisiin.. koska jopa 1 miljoonaa Alkoholistia makaa suomen saloilla Duunareiden ruokittavana ja Juotettavana.... tekevä Löytää aina Duunia.. mutta parivuotta viinaa paatoimisesti juonut ei enää duuniin pysty,, eikun Siperiaan..
- Tele pani
Onhan tuo ihan yleisesti tiedossa, että älyköt eivät ole uskovaisia ja tyhmät ovat. Tyhmiä on niin helppo manipuloida.
- ja mene toiseen
kauppaan niin typerä muslimi tulee saamaan kenkää kun kaikki tekevät niin.
- joku raja
Kun minä menen kassalle, kassa vaihtuu. Mikään muslimi ei minua palvele, PRKL.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230