...ei tarvitsisi tälläisiäkään viestejä kirjoitella.
En tiedä mitä mieltä ylläpito ja muut keskustelijat ovat pienestä keräys kirjoituksestani. Olen 24 vuotiaana loukkaantunut ja jouduin pyörä tuoliin. Nyt vanha tuolini on käynyt huonoksi ja aiheuttaa mm painehaavoja jalkoihini. Eräs yhdistys on nyt sitten päättänyt ruveta keräämään minulle varoja uutta tuolia varten. Käykäähän tutustumassa keräys sivuihin osoitteessa http://www.majakat.com/kerays.htm jos vaikka tuntuisi siltä että haluaisit ottaa osaa tai muuten vaan tukea asiaa. Anteeksi se että kirjoitus meinaa mennä ehkä hiukan liikaa mainostukseksi, mutta jotain on tehtävä kun hätä on suuri. Oma eläkkeeni ei riitä koko tuolin hankintaan, ja kunta ei tuolia ole luvannut hommata, joten siksi vetoankin ja pyydän apua kaikilta mahdollisilta tahoilta
oisinkin miljonääri...
teejii74
1
551
Vastaukset
- MMJKLMS
JOS MÄ OISIN MILJÖNÄÄRI MÄ KÄÄNTÄISIN HIFKIN KURSSIN NOUSUUN...JA OSTAISIN ITTELLENI KOIRAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684