..jolla rahaa, komea talo, kesämökki, vene, urheiluauto ja komea ulkonäkö. Pahitteeksi ei ole, jos osaa remontoida, korjata autoja, taitaa sähkötöitä, tekee mielellään minulle ruokaa, sivoaa, on uskollinen, huumorintajuinen, hyvä rakastaja, kiltti, miehekäs ja haluaa kantaa minua kuin kukkaa kämmenellä. Laita yhteystietosi niin palaan asiaan.
Etsitään
12
1175
Vastaukset
- impactos
Etsintään. Vit...i herätä taas tähän aikaa töihin mutta aamu parani huomattavasti kun huomasin tuon utopistisen huumoria täynnä olevan melkeinpä vois jo sanoa viikon parhaimman vitsin hah hah
Voistko laittaa minulle hakemuksen, etten turhaan ala tässä itseäni mainostamaan?
- Mutta ei
Urheiluautoa eikä rahaa. Sinua en kanna palaakaan.
Sori. Raahaa ite luus. - Pelimiehiä:::
Löytynee kaikki "KRIITEERIT" täyttävää .Tuurin kyläkaupan kulmilta.eiku sinne......
- WOT79
Rahaa olis nytkin tilillä melkeen tonni, komea on talokin vaikka neliöitä on vain 34, kesämökkikin löytyy, vaikkakin jaan sen siskon kanssa, siellä on myös soutuvene, omistan 2-paikkaisen urheiluauton, tosin 14 vuotta vanhan, olen monienkin mielestä komea. Osaan remontoida, autot korjaan todellakin itse, myös suuretkin viat. Taidan sähkötyöt, joskus tulee vähän tällejä käsille, mutta onneksi se on vain 220V, teen ruokaa, siivoan, olen uskollinen, en ainakaan ole pettänyt vielä ikinä.
Olen myöskin huumorintajuinen, riippuu mitä sillä tietty tarkoittaa. Olenko hyvä rakastaja, ota selvää. Olen todella kiltti mies, miehekkyydestä en menis sanomaan, aika poikamaisen veikeä ennemmin, mutta täydellinen en ole minäkään... Kantaisin sinua kuin kukkaa kämmenellä, mutta ennemmin pitäisin sinua sylissäni... ;-) - Paskast
Johan vitsin lykkäsit! Haista paska!
- Etkö lukenut tarkaan
Ei tosikoille! Etsitään humorintajuista ja kilttiä, vaikka vaikutatkin TOSIMIEHELTÄ! Sanotaan, että nimi on enne. Sinulla varmaankin niin. Sopii tyyliisi.
- etsillee-
Mulle riittäis tuo hyvä sängyssä uskollisuus... Ei oo nääs vielä tullu vastaan semmoista jossa noi yhdistyis :/
- Monimies
Niin.....Ihan nyt vaan tarkistaakseni......Montaakos miestä etsit....Hmmm....
- etsit
Tykkäätkö matkustamisesta? Suihkukone Seutulassa lähtövalmiina.
- tässä ketjussa
..tai muualakin olevilla olis heittää tonnia matkarahaksi? Pitäisi päästä Seutulaan taksilla nyt yöllä. Kiire. Please!
- varakas
On kiva olla kysytty mutta teitän laisia kerjääjiä on joka paikka täynnä ja minulla taso kova niin tuskin täytät kriteereitäni millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433683- 362364
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321935- 191689
- 171659
- 231578
- 241437
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai861413- 221389
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891272