"Oletko sä ihminen?"

Ståhl ulos

Katja Ståhlin tuomarointi oli kehnompaa kuin olin kuvitellut. Tyylistään on enää varttisentti siihen, että se rupeaa kuulostamaan tylyltä. Nyt jo oli rimaa hipovia kommentteja: 14-vuotiaalle pojalle ei ihmetellä "oletko sä ihminen vai mikä sä olet" eikä 50-vuotiaalle tarvitse meuhata kuin ÄIJÄ (varsinkin jos on itse alle 50v nainen). Ja 10-vuotias tyttö ymmärtää ihan jo suomeakin, ei tarvitse lässyttää kuin vauvalle.

Tuottajalle töitä: Ståhl oppiin tai sympaattisempi nainen tilalle!

6

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mua ärsytti

kyseinen "tuomari". Jotenkin tuli sellainen olo, että yrittää kauheasti..

• Blondit kiertoon

...kyseinen Blondi ollut aikoinaan koheltamassa, jossain maikkarin"viihteettömässä" akka-köyrissä,
        menneinä vuosina??

Mutta samaa, pätemisen tarvetta kun aikakaan ei tee tehtäväänsä???

• paskeri

Homohuivi-Saikkonen ainaki heti ulos sieltä. Äijä ei tiedä mistään mitään eikä todellakaan ole tarpeeksi asiantuntuva tuomariksi!

• totta!

Saikkonen jos joku joutaisi pois, ärsyttävän tärkeilevä tyyppi!

• raimo1

yhtiö joka tuottaa suomen talentin on fremantle ja sen toimitusjohtaja on marika makaroff ja sen kaveri on katja ståhl. miksiköhän katja ståhl on talentin tuomari?

• eipäsjuupas

Katja on rento, huumorintajuinen ja ilmeikäs. Ainakin Jyrkissä oli monta vuotta ja nyt käsittääkseni Suosikin päätoimittajana, eli ei ihan turha mediapersoona. Katja ja Timo on hyviä tuomareita molemmat! Mut ihan sama ketä siihen tuomaristoon olisi valittu, aina olisi jollakin jotain sanomista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      3738
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2353
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      60
      1758
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe