"Oletko sä ihminen?"

Ståhl ulos

Katja Ståhlin tuomarointi oli kehnompaa kuin olin kuvitellut. Tyylistään on enää varttisentti siihen, että se rupeaa kuulostamaan tylyltä. Nyt jo oli rimaa hipovia kommentteja: 14-vuotiaalle pojalle ei ihmetellä "oletko sä ihminen vai mikä sä olet" eikä 50-vuotiaalle tarvitse meuhata kuin ÄIJÄ (varsinkin jos on itse alle 50v nainen). Ja 10-vuotias tyttö ymmärtää ihan jo suomeakin, ei tarvitse lässyttää kuin vauvalle.

Tuottajalle töitä: Ståhl oppiin tai sympaattisempi nainen tilalle!

6

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mua ärsytti

kyseinen "tuomari". Jotenkin tuli sellainen olo, että yrittää kauheasti..

• Blondit kiertoon

...kyseinen Blondi ollut aikoinaan koheltamassa, jossain maikkarin"viihteettömässä" akka-köyrissä,
        menneinä vuosina??

Mutta samaa, pätemisen tarvetta kun aikakaan ei tee tehtäväänsä???

• paskeri

Homohuivi-Saikkonen ainaki heti ulos sieltä. Äijä ei tiedä mistään mitään eikä todellakaan ole tarpeeksi asiantuntuva tuomariksi!

• totta!

Saikkonen jos joku joutaisi pois, ärsyttävän tärkeilevä tyyppi!

• raimo1

yhtiö joka tuottaa suomen talentin on fremantle ja sen toimitusjohtaja on marika makaroff ja sen kaveri on katja ståhl. miksiköhän katja ståhl on talentin tuomari?

• eipäsjuupas

Katja on rento, huumorintajuinen ja ilmeikäs. Ainakin Jyrkissä oli monta vuotta ja nyt käsittääkseni Suosikin päätoimittajana, eli ei ihan turha mediapersoona. Katja ja Timo on hyviä tuomareita molemmat! Mut ihan sama ketä siihen tuomaristoon olisi valittu, aina olisi jollakin jotain sanomista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe