Miten jaksan elämässä eteenpäin miten pystyn menemään takaisin töihin.
En pysty edes päivíttäisiä asioita hoitamaan.
Olen niin väsynyt, sairas ja voimaton
täysin työkyvytön tällä hetkellä.
Millä rahoilla tulen toimeen elämässäni?
Miksei jumala ole auttanut minua
vaikka hän on auttanut muita?
lukihäiriöinen
5
250
Vastaukset
- mika33
Oletko vielä rukoillut mulle
kuinka kauan aikaa aioit jatkaa
ja kuinka kauan aikaa kannattaa rukoilla?
Eikö kannattaisi lopettaa kun apua ei ole tullut.- Lukihäiriöinen
En lakkaa rukoilemasta, muista Jeesus on heikoissa väkevä, minän uskon siihen, että Jeesus pitää sinusta huoen, vaikka kaikki ei mene sillätavoin niinkuin itse toivoisit.
Voin sanoa ei minullakaan mene niin, kyllä Jeesus parhaiten tietää, mikä on sinulle parasta. Siunausta ja toivoa elämään sinulle.
- avuksi
Nää on nyt sitten käytännön asioita, en ota tässä kantaa hengelliseen puoleen:
Jos olet sairauden vuoksi työkyvytön, voithan käydä lääkärissä pyytämässä sairaslomaa. Ei töihin tarvitse mennä, jos on työkyvytön.
Sosiaalitoimistossa kannattaa käydä juttelemassa, jos ei ole rahaa ruokaan. Perus hengissäpysyminen on kaiketi Suomen maassa vielä turvattu sosiaaliturvan avulla.
Ahdistuksista voi jutella ja omia asioita miettiä toisen ihmisen kanssa Palvelevassa puhelimessa:
http://www.evl.fi/kkh/to/kpk/pap.html
Sen jälkeen, jos on edelleen ahdistava olo, kannattaa varata aika mielenterveystoimistoon. Sairaudet rassaa ja käy voimille, ja silloin on hyvä saada tukea, ja ammatti-ihminen on siinä hyvä.- Lukihäiriöinen
On totta että sinulla on asiat niinkuin ovat.
Ei ole Jumalan lapsille anneta mitään ilmaiseksi.
Kaikeen on apua saatavilla, kun sitä hakee.
Se ei ole totta että kenellekään apu tulee kotiin, toivon että käyt puhumassa asioistai asian tuntioiden kanssa.
Tiedätkö että tomimalla saat asiasi kuntoon.
Heillä on velvollisuus auttaa sinua.
Hekin ovat ihmisiä ja heiltäkin löytyy inhimillisyyttä.
Rukoilen puolestasi.
Älä menetä toivoasi, sillä et ole missään nimessä yksin. Minäkin olen rukoillut puolestasi enkä varmaan ole ainoa. Jumala on Sinuakin jo auttanut ja auttaa joka päivä vaikket aina sitä huomaa. Olet enkelten ja hyvän energian ympäröimä tälläkin hetkellä.
Kiinnitä katseesi syksyn kauneuteen ja väriloistoon, aurinkoisiin hetkiin - sivuuta harmaat äläkä jää rypemään itsesääliin. Monella on asiat vielä paljon huonommin kuin Sinulla, usko pois! Älä vaadi itseltäsi liikaa äläkä syyllistä itseäsi - salli itsellesi tämä heikompi, voimattomampi aika johon sinulla on täysi oikeus. Vahvempien päivien aika tulee vielä, olen siitä täysin varma.
Lämpimiä ajatuksia enkelten siivin lähettelee sinulle cherry :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195324- 523276
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372918Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭242159En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111907- 1181667
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101528Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525- 1041457