Siklenka puotti hanskat niin Leo veti maahan kilpparit ja huuti et auttakaa auttakaa. Hah hah, mikä neiti!!!
Komarov on Ämmä!!!
15
2050
Vastaukset
- Kukamitähäh?
Niin. Nehän oli siellä lätkää pelaamassa, eikä nyrkkeilemässä.
- PeksiSS
Voi vittu mikä neiti toi Komarov. Saatanan mikkihiiri porukka koko pelikans.
- petterisihvo
PeksiSS kirjoitti:
Voi vittu mikä neiti toi Komarov. Saatanan mikkihiiri porukka koko pelikans.
..lukkolaista vtuttaa kun turpaan tulee pelillisesti mikkihhiriltä jotka sattuvat johtamaan sarja, voi voi itku potkuraivari. Sklenko se neiti on kun takaapäin käy hakkamaan, toivottavasti saa pitkän pelikiellon.
- myllyttäjä
petterisihvo kirjoitti:
..lukkolaista vtuttaa kun turpaan tulee pelillisesti mikkihhiriltä jotka sattuvat johtamaan sarja, voi voi itku potkuraivari. Sklenko se neiti on kun takaapäin käy hakkamaan, toivottavasti saa pitkän pelikiellon.
...mainittu, että SATTUMOISIN johtaa sarjaa. Yleensähän poikaa on tosiaanki kannettu jo täs vaihees kautta... Vaikka eipähän lahdes tän paremmin ole koskaan menny, nyt on sentään saatu tollasia huippuluokan naisnäyttelijöitä kuten ämmämäinen komarov (en kirjottanu isolla kirjaimella, kun ei taida ansaita). Lintutarhan ex-maajoukkuekoutsikin pyytelee tv-matsissa domareita jotka ei ainaskaan meille viheltäis jäähyjä...
- vasen pakki.
myllyttäjä kirjoitti:
...mainittu, että SATTUMOISIN johtaa sarjaa. Yleensähän poikaa on tosiaanki kannettu jo täs vaihees kautta... Vaikka eipähän lahdes tän paremmin ole koskaan menny, nyt on sentään saatu tollasia huippuluokan naisnäyttelijöitä kuten ämmämäinen komarov (en kirjottanu isolla kirjaimella, kun ei taida ansaita). Lintutarhan ex-maajoukkuekoutsikin pyytelee tv-matsissa domareita jotka ei ainaskaan meille viheltäis jäähyjä...
runkuttaja! mene seuraamaan naisten käsipalloa, sopii sulle kuin nenä päähän. Mitähän sinä olet tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen? Itse olen harrastanut sitä ja pari pelikaveria pääsi ihan NHL:ään asti, minulla ei ollut lahjjoja sinne asti mutta yritin ainakin, toisin kuin sinä joka itket täällä omaa kurjuuttasi pelle!
- myllyttäjä
vasen pakki. kirjoitti:
runkuttaja! mene seuraamaan naisten käsipalloa, sopii sulle kuin nenä päähän. Mitähän sinä olet tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen? Itse olen harrastanut sitä ja pari pelikaveria pääsi ihan NHL:ään asti, minulla ei ollut lahjjoja sinne asti mutta yritin ainakin, toisin kuin sinä joka itket täällä omaa kurjuuttasi pelle!
...huonomuistista apinaa. Ethän sä edes ole ikinä ollu kaukalossa, oot omassa pikku mielikuvituksessas keksiny itelles tollasia muistoja. Sähän olit siellä lahden hallilla tyhjentämässä roskiksia ja täyttämässä jääpusseja huoltajille. Ja kaverit NHL:ssä, BUAHAHHAAHHAA, eihän sulla runkulla ole koskaan ollu kavereita eikä (niinku itse kerroit (kirjaimellisesti)): lahjjoja. Hyvää syyskautta sullekin - URPO.
- joope34
Ja näit varmaan urheiluruudusta vain tilanteen lopun. Sikalenko tuli kolmantena miehenä tilanteeseen,takaapäin, veti Komarovia takaapäin nyrkillä päähän, jonka jälkeen aloitti hakkaamisen ja jatkoi vaikka Komarov oli maassa. Tosi mies kun takaapäin uskalsi tulla, taitaa ollakin b-rapun miehiä tämä rauman ämmä.
- just de
tappelut on aina kuulunut jääkiekkoon...
ja jos jaksaa ärsyttää pelistä toiseen ni pitäis olla myös munaa tapella vastaan eikä vetää mitään sikiö-asentoa. ei siklenkakaan niin kovaa vedelly etteikö komarov olis halutessaan pystyny vastaamaan., siis jos olis ollu sitä munaa...
oli melkeen yhtä hauska tilanne ku pari vuotta sitten eräs nimeltä mainitsematon riitapukari haasto hal gillin tappeluun ja sit luisteli niin saatanasti karkuun et en o ikinä nähny moista ennen ;) - Buaahhhahahaa
Teidän täytyy kääntää komeronoven pää oikeaan suuntaan, niin kukaan ei käy vahingossa takaapäin kimppuun. On se ämmä tämä komeronovi!
- Sarjajohtajat
pännii hah hah! Itke poika itke!
- Weivi
Onko kellään videoo tosta tappelusta
- Arksitoijja
Weivi kirjoitti:
Onko kellään videoo tosta tappelusta
Minulta löytyy...
- sinä.
Taisit olla katsomossa, kun noin tarkan selostuksen laitoit.
kuvittele tilanne lätkämatsin erätuolla: minä sinua ärsyttämässä ja mun 196cm pitkä ja yli sata kiloinen kaveri lyö sinua takaraivoon ja jatkaa pahoinpitelyä kun makaat jo maassa.
Taidat olla aivan idiootti ! - MMJKLMS
LEKSA ON MAALINTEKIJÄ.JA TAITELIJA..SELLAISTA NYKYKIEKKO KAIPAA..ITSE OLISIN JOS OLISIN PELAAJA NIIN KOMAROV-TYYLINEN JA VIELÄ PARAS PISTEMIES 14 13-27 TEHOPISTETTÄ
- Heh kai se sit on toi komarovi
"vihaa" jopa oman joukkueen pelaajat.
Kyselkääpä kukin oman joukkueenne pelaajilta kuka on liigan hauskin kaveri eli paskapää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802