Miksi kakkia liika tason pelaija Raumala oteta Lukkoon.Tulee hökkäykseen lisää puhtia.Pulustus saa syvytytä.Ei mene komiasti.ei pästä plei ohveihin jos ei otteta vavistusta.
Ei mene komiasti
5
246
Vastaukset
- Mikä Kuka Häh !!
Werbaali lahjakkuus on tunkenut itttensä sivuille.
kakkia pelaija oteta . hökkäykseen .Pulustus syvytytä. . pästä otteta vavistusta.- V;I;O
En nyt miniä sano.Vermuntilan temposa palijon kokeneta liika tason pelaija.Nevotteluja käydän jo.
- taitaa ollaa
V;I;O kirjoitti:
En nyt miniä sano.Vermuntilan temposa palijon kokeneta liika tason pelaija.Nevotteluja käydän jo.
oikein pirusti taklattu kirjoittelija ajalta jolloin ei ollut kypärä pakkoa.
- V,I:O
taitaa ollaa kirjoitti:
oikein pirusti taklattu kirjoittelija ajalta jolloin ei ollut kypärä pakkoa.
Tomosen vittu perkelen surkean mihen on turha nevoa tosi mihiä.Minä kylä tunen tommoset mihet itku tulee tosipaikasa.
- Jari Salokioråi
V,I:O kirjoitti:
Tomosen vittu perkelen surkean mihen on turha nevoa tosi mihiä.Minä kylä tunen tommoset mihet itku tulee tosipaikasa.
Tului itisku yahi paska mniin vainnavbs sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066