niin se Tuiterin Tuomas

yleX

...jaksaa moittia säännöllisesti Aria yle x:llä.Tänään taas ,kuinka huonosti Ari lausuu englannin.Naureskelee ja ivaa.Sitä mieltä on suuri ongenkoukku Tuomas.

50

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman.

Musta Tuomas on huippu, mutta nyt en kyllä ymmärrä sitä. :D Miten niin muka Arin englanninlausuminen verrattavissa Tommi Mäkiseen? :D Ja muutenki aina ivailee. Mikä nyt Tuomasta oikein vaivaa?

• antipatioita

Aria kohtaan. Ei siinä mitään muuta oo.

• kyllähän mä
        antipatioita kirjoitti:

Aria kohtaan. Ei siinä mitään muuta oo.

sen tiedän, mutta naurattaa vaan tuo Tuomas, kun pitää aina muistaa vähän pilkata "Idols-Aria". :D Tosin se Tuomaksen tulkinta HMC:sta oli aika hieno. :D

• sillä
        kyllähän mä kirjoitti:

sen tiedän, mutta naurattaa vaan tuo Tuomas, kun pitää aina muistaa vähän pilkata "Idols-Aria". :D Tosin se Tuomaksen tulkinta HMC:sta oli aika hieno. :D

oikein on Aria vastaan? Onko kertonut syytä?

• ylex
        sillä kirjoitti:

oikein on Aria vastaan? Onko kertonut syytä?

minäkin pidän todella Tuomaksesta ja odotan aina häntä työvuoroon,mutta miinus tulee tästä nälvimisestä-tosin hän arvosteli Anna Abreun End of love -videon,"että ei ole oikein uskottava,on kuin Anna kävelisi isoveljen kanssa" Totta vie hän oli siinä kyllä oikeassa....

• toimittajathan

ivaa Aria. Ei semmosta toimittajaa ookkaan joka ei ivais.

• ihmisten musamaust
        toimittajathan kirjoitti:

ivaa Aria. Ei semmosta toimittajaa ookkaan joka ei ivais.

mitä ne kirjottelee ja mitä ei ku eihän ne eikä me sitä tunneta henk.koht ja se mitä woi arwostella on ääni ja musa *** kaikki ei tykkää kummastakaa eikä tietty tarwiikkaan ku ihmisii on joka junaa ***

mitä oon seurannu enkä oo ees kowin tarkkaan niin osa on positiiwisii kommenttei ja osa ei niinku kaikil muillakin***

• se lausukkin

huonosti ja muutenkaan ei ole kovinkaan uskottava.

• Mäkinen vai?

Joo, totta turiset. Ei mee Tommilla hyvin.

• enkkuu wääntää kuhan ny
        Mäkinen vai? kirjoitti:

Joo, totta turiset. Ei mee Tommilla hyvin.

jotai selwää saa ***

ei räikkösen enkkukaa korwii hiwele mut samahan se on ****

must on ylipääns pääasia et asia tulee selwäks ja sama se on sille ääntämisel *** ei muualla kiinnitetä sellasee mitää huomioo *** suomes on kait joku alemmuuskompleksi et pitäs olla aina niiku alkuperäset *** kuulisitte miten monet muun maalaiset raiskaa enkkuu ja nauraa waa päälle ja hywin tulee asiat selwäks***

• ku sanoin et kumma ku
        enkkuu wääntää kuhan ny kirjoitti:

jotai selwää saa ***

ei räikkösen enkkukaa korwii hiwele mut samahan se on ****

must on ylipääns pääasia et asia tulee selwäks ja sama se on sille ääntämisel *** ei muualla kiinnitetä sellasee mitää huomioo *** suomes on kait joku alemmuuskompleksi et pitäs olla aina niiku alkuperäset *** kuulisitte miten monet muun maalaiset raiskaa enkkuu ja nauraa waa päälle ja hywin tulee asiat selwäks***

mun korwaan ei arin biisit yhtään särähdä waik mun toinen äidinkieli on englanti kaksoiskansalaisuuden takii *** eihän se tietty lausu niinku alkuperäset mut miks pitäis ??? enkku on maailmankieli ja sitä puhutaan monis mais ja sellasel korostuksel ku siihen maahan sopii ***

ei muualla pohdita sellast et milt mä ny mahdan kuullostaa eikä toisten ääntämisiin puututa waan pannaan pokkana meneen*** suomes ja tol tuomaksel taitaa ol itsetunto-ongelmii ku noin ottaa sydämel toisten asiat ja niit kommentoi *** pankaa sil lohdutukseks et "älä itke iines waik et ookkaan paras ja pyyhi nenäs nii ehkä sustaki jotai wiel tulee " ***

• oikeimpa hyvin
        ku sanoin et kumma ku kirjoitti:

mun korwaan ei arin biisit yhtään särähdä waik mun toinen äidinkieli on englanti kaksoiskansalaisuuden takii *** eihän se tietty lausu niinku alkuperäset mut miks pitäis ??? enkku on maailmankieli ja sitä puhutaan monis mais ja sellasel korostuksel ku siihen maahan sopii ***

ei muualla pohdita sellast et milt mä ny mahdan kuullostaa eikä toisten ääntämisiin puututa waan pannaan pokkana meneen*** suomes ja tol tuomaksel taitaa ol itsetunto-ongelmii ku noin ottaa sydämel toisten asiat ja niit kommentoi *** pankaa sil lohdutukseks et "älä itke iines waik et ookkaan paras ja pyyhi nenäs nii ehkä sustaki jotai wiel tulee " ***

...samaa sanoo ystäväni,että täällä kiinnitetään ihan mielettömästi huomiota siihen,ja siksi monet ei uskalla puhua,kun pelätään sitä jonka englanti on koulussa ollut kymppi.Minä en myöskään huomaa Arin englannissa mitään mikä särähtäsi korvaan,vaikka ulkolaisissa ohjelmissa usein aito engl. tai aito amerikkalanen murre kyllä sorahtaa korvaan.

• ****'

keksisi toimittajan vaatteissa jos haluaisi lähteä mollauslinjalle?

Äänivaroihin ei enää kannata puuttua. Sille vain naurettaisiin kun kehitys on itseasiassa mennyt entistä parempaan suuntaan.

Lavasäteily on ollut huomatavasti párempi kuin uskottiin ja Ari on ottanut yleisön haltuunsa uskomattoman hyvin. Ihmiset viihtyvät keikoilla ja kokevat Arin yleisökontaktin erinomaisena - jopa niin että on päästävä taas uudelleen kokemaan keikan luoma positiivinen elämys.

Ari sai kuin saikin kunnon bändin ympärilleen joka siinä ohessa on tullut suosituksi ja yleisön rakastamaksi osaksi Arin keikoilla. Siihenkään ei uskottu vaan hapuiltiin jotain todennäköistä floppia Arin kyvyistä selviytyä tästä puolesta.

Mustamaalausyritykset ovat epäonnistuneet. Käytös on niinkuin se on. Aitoa ja teeskentelemätöntä. Joskus kiroillaan mutta hyvät puolet nostavat vaakakupin plussan puolelle. Avoimuus loistaa kasvoista ja antaa positiivista energiaa ihmisille. Siis ei pure sekään, että keskustelisi noista v...u sanoista ellei halua itse joutua naurunalaiseksi. Lonkeropullotkin ovat lennelleet niin harvoin, ettei enää voi maalailla legendaarisen mäkihyppääjä tapaista tulevaisuutta mukaan kuvioihin.

Mitä sitten jää jäljelle? Ennglanninkielen ääntäminen. Varmaan pian sujuu sekin paremmin kuin meidän parhaalta vientivaltiltamme tänään. Eipä kannata murehtia. Ari hoitaa varmaan hommansa ja luultavasti treenaa niin, että tulee hyvää jälkeä jatkossakin.

• pohdit

...sitä, kuinka Ari on onnistunut vesittämään epäilyn toisensa jälkeen. Kaveri oppii asioita tosi nopeasti. Tuo englannin kielen ääntämisen mollaaminen on minusta aika hämmästyttävää Arin lähtökohdat huomioiden. Arilla ei ole lukiotaustaa, vaihto-oppilasvuotta tai työkokemusta ulkomailta tietääkseni, joten englantia on opittu Suomessa korvakuulolta. Itse olen ajatellut, että Ari ääntää hyvin - paljon paremmin kuin monet toimittajat. Usein musikaaliset ihmiset, joilla on harjaantunut kuulomuisti, kehittyvät vieraiden kielten ääntämisessä muita nopeammin.

Ja suomalaiset ääntävät hyvin maailman mittakaavassa englantia. Ajatelkaa vaikka venäläisten liudentavaa ääntämistä, intialaisten bollywood-englantia tai Kauko-Idän ärrättömyyttä. Ja siellä sentään on sakkia!

• ihme on

tämä Tuomas on? Missä se oikeesti vaikuttaa ja mikä, kuka se oikeen ,kertokaa.
      Mistä sen tavoittaa, että voi kommentoida hänelle itselleen?
      Ylipäätänsä tollanen solvaaminen on vähän niiku iskuja vyön alle tai sidottua löis, yhtä raukkamaista. Käyttää foorumiansa omien mielipiteittensä esille tuomiseen, ammattitaidotonta.

• juontaja

onpi hän. Antaa sen lätistä. Mitä näistä välittämään. Jokaisella on omat mielipiteet. Jos ei kelpaa niin ei tartte kelvata. Eiks se näin mennyt?

• on ainoastaan
        juontaja kirjoitti:

onpi hän. Antaa sen lätistä. Mitä näistä välittämään. Jokaisella on omat mielipiteet. Jos ei kelpaa niin ei tartte kelvata. Eiks se näin mennyt?

siitä että käyttää radioaaltoja omien mieltymyksiensä esille tuontiin ja vielä verorahoilla, Ylen kun omistaa valtio. Ammattitaidotonta, hyvin typerää.
        Jos ei osaa alustaa ja valmistella juonto-osuuksiansa päätyy juuri tälläiseen.

• toi munkin
        on ainoastaan kirjoitti:

siitä että käyttää radioaaltoja omien mieltymyksiensä esille tuontiin ja vielä verorahoilla, Ylen kun omistaa valtio. Ammattitaidotonta, hyvin typerää.
        Jos ei osaa alustaa ja valmistella juonto-osuuksiansa päätyy juuri tälläiseen.

korvaan särähti. En kuiteskaan viitti melua nostaa. Auttaako se Aria ollenkaan? Voi olla päinvastoin. Haluaisin tietää mikä tota tyyppiä ärsyttää Arissa?

• Ari

vei Tuomakselta naisen.

• :DD

Repesin. :D

• ole mitään vikaa

Paremmin se lontoota vääntää kuin vaikka Kotipelto tai Kakko. Fullmoonin sanoistakin sai jopa selvää Arin laulamana ;)

Arihan on itse harmitellut, ettei ääntämiseen ehditty kiinnittämään huomiota kun levyn teossa oli niin kiire. Seuraavalla levyllä ei pitäisi olla sitä ongelmaa. Mutta tokihan nämä epäilevättuomaat keksivät sitten jotain muuta nälvittävää kun ovat kerran sille tielle lähteneet.

• "epäilevä tuomas"

yrittää olla uskottava musiikkitoimittaja?;D. Oisko hakupaperit sisällä radiorockiin..

• Tuiteri :)

Totuushan on, että Ari kuuluu samaan lyhytikäiseen teini-idoliporukkaan kuin pikkug, teräsbetoni, lordi, gimmeli ym. Kun teinit kasvaa, niin Ari ikävä kyllä hiipuu pois, niin se vaan menee. Nauttikaa kuitenkin idolistanne, älkää välittäkö meistä yli parikymppisistä, jotka kuulevat Arin todellisen äänen.

• yli parikymppisistä? :D

Oliks sulla eilen 20-vuotissynttärit? Pitää vissiin tehdä vähän hajurakoa teineihin. :D

En mä viitsi sulle edes vastata asiallisesti, kun provohan sä olet, mutta käypä kerran Arin keikalla, saatat bongata yli parikymppisiä jonkun verran. ;)

T. Yli parikymppinen

• tulla järkiini

ku oon just ylittäny sen maagisen kahdenkympin rajan wai???? luuletsä et musa on kiinni jostai iäst niin et waa tietynikäset kuuntelee tiettyy musaa ??? aika yksinkertanen ajatusmalli ja kuollu jo syntyessää***

ja weikkaanpa et tuut pettymään ton tähdenlehto-diagnoosis kans mut elämähän on sarja pettymyksii et älä itke waan koit waan kestää hammast purren leirinwaihtoon asti***

ja mitä tulee jonku toimittajan dissauksiin niin ne joutuu luowiin sen mukaan mikä millonki tuntuu kansan uppoowan ja joutuu sit taas kääntämään kelkkans ku tuulet kääntyy et sellast purjehtijan meininkii noi mediahommat et ei kateeks käy eikä niil oo järjen kans mitään tekemist ***

• tuiteri :)
        yli parikymppisistä? :D kirjoitti:

Oliks sulla eilen 20-vuotissynttärit? Pitää vissiin tehdä vähän hajurakoa teineihin. :D

En mä viitsi sulle edes vastata asiallisesti, kun provohan sä olet, mutta käypä kerran Arin keikalla, saatat bongata yli parikymppisiä jonkun verran. ;)

T. Yli parikymppinen

Ari on minusta aneeminen pikkupoika, jolla on hieman nasaali ääni. En minä voi sille mitään, nämä on makuasioita.

Viime talvena jouduin kuuntelemaan Agnesin keikan ja se oli TODELLA tylsä, ei mitään sisältöä. Ari kuuluu mulla samalle listalle, paljon melua tyhjästä, sori.

• tähän liittyy?
        tuiteri :) kirjoitti:

Ari on minusta aneeminen pikkupoika, jolla on hieman nasaali ääni. En minä voi sille mitään, nämä on makuasioita.

Viime talvena jouduin kuuntelemaan Agnesin keikan ja se oli TODELLA tylsä, ei mitään sisältöä. Ari kuuluu mulla samalle listalle, paljon melua tyhjästä, sori.

Makuasioita joo, mutta jos et ole edes keikalla käynyt niin ooppa ääneti ;)

• tuntojas ku

saat toki olla mitä mielt tahans ja totuus on et mikään ei uppoo kaikkiin *** se waan et turha on yleistää ettei kukaan yli kakskymppinen diggaa sitä ku sehän ei pidä paikkaans ja on sitä prowo-osastoo kutes tiedät***

jos agnesia ja aria wertaa nii katoin täs taannoin siskon videoi ja waik siin on karismaa nii sen enkunääntämys mua kyl häiritsi jossain määrin et must se wois laulaa hewii puolaks tai sit bestata sitä ääntämystään ku se wie terän koko musast ***

arin enkunääntämys mua ei häiritse kun ei se niin pahast oo pieles et siit jotai ongelmii heijastuis kokonaiswaikutelmaan *** itseasias se on jopa parempi kuin muutamal muulla suomalaisel suositul hewilaulajal joita ny en wiitti nimelt mainita mut kaikki warmaan tietää keitä tarkotan ***

tähän liittyy? kirjoitti:

Makuasioita joo, mutta jos et ole edes keikalla käynyt niin ooppa ääneti ;)

Ja niille on tehneet tusinabiisejä yks sun toinen. Ei kukaan tee sydänverellään ;) toisille biisejä, kuten omalle bändille.

Vertaa Turuseen, natuvissysten uus levy on täynnä upeita teoksia ja Tarjan uus on ihan tehtaasta.

En vaan jostain syystä osaa fanittaa, kuuntelen vain musiikkia.

p.s. Jos kysyt mitä Turunen tähän liittyy niin...

tuntojas ku kirjoitti:

saat toki olla mitä mielt tahans ja totuus on et mikään ei uppoo kaikkiin *** se waan et turha on yleistää ettei kukaan yli kakskymppinen diggaa sitä ku sehän ei pidä paikkaans ja on sitä prowo-osastoo kutes tiedät***

jos agnesia ja aria wertaa nii katoin täs taannoin siskon videoi ja waik siin on karismaa nii sen enkunääntämys mua kyl häiritsi jossain määrin et must se wois laulaa hewii puolaks tai sit bestata sitä ääntämystään ku se wie terän koko musast ***

arin enkunääntämys mua ei häiritse kun ei se niin pahast oo pieles et siit jotai ongelmii heijastuis kokonaiswaikutelmaan *** itseasias se on jopa parempi kuin muutamal muulla suomalaisel suositul hewilaulajal joita ny en wiitti nimelt mainita mut kaikki warmaan tietää keitä tarkotan ***

,mutta yritin puolustaa Tuomasta, joka on järkijätkä.

• "epäilevä tuomas"

kuitenkin fanitat Tuomasta? Taidatte kuulua samaan läskiperseiden kerhoonkin, jossa kahdehditte laihoja ja hyvännäköisiä kundeja?;D

• hevi-idoleita :D

Ja niille on tehneet tusinabiisejä yks sun toinen. Ei kukaan tee sydänverellään ;) toisille biisejä, kuten omalle bändille.

Vertaa Turuseen, natuvissysten uus levy on täynnä upeita teoksia ja Tarjan uus on ihan tehtaasta.

En vaan jostain syystä osaa fanittaa, kuuntelen vain musiikkia.

p.s. Jos kysyt mitä Turunen tähän liittyy niin...

Noissa kahdessa ei ole muuta yhteistä kuin tv-sarja, jota kautta ponnahtaneet ihmisten tietoisuuteen ja ensimmäisen levyn osalta tuo "muiden tekemien kappaleiden esittäminen".

Jos nyt haluat välttämättä vertailla, niin Agnesin levy on täyttä poppia verrattuna Arin levyyn joka sekään ei niin heviä ollut kuin odotettiin. Mutta seuraavalla levyllä se tulee Arin mukaan korjaantumaan ja myös se, että Ari tulee tekemään sille biisit itse bändinsä kanssa. Sitten saadaan sitä sydänverellä tehtyä matskua. Mutta mistä vetoa, ettei sulle sekään tule kelpaamaan. Ei tuolla ennakkoasenteella.

• kaikki on

järki jätkiä jotka mollaavat Aria. Näinhän tää joittekin mielestä menee.

"epäilevä tuomas" kirjoitti:

kuitenkin fanitat Tuomasta? Taidatte kuulua samaan läskiperseiden kerhoonkin, jossa kahdehditte laihoja ja hyvännäköisiä kundeja?;D

Vaikka en ulkonäköseikoista niin välitäkään, niin tuomasta kantsii tosiaan ennenmin kuunnella kuin katsoa :D

Itse olen 178/67 ja rasvaprosentti 15, eli läskiä löytyy kymmenen kiloa.

hevi-idoleita :D kirjoitti:

Noissa kahdessa ei ole muuta yhteistä kuin tv-sarja, jota kautta ponnahtaneet ihmisten tietoisuuteen ja ensimmäisen levyn osalta tuo "muiden tekemien kappaleiden esittäminen".

Jos nyt haluat välttämättä vertailla, niin Agnesin levy on täyttä poppia verrattuna Arin levyyn joka sekään ei niin heviä ollut kuin odotettiin. Mutta seuraavalla levyllä se tulee Arin mukaan korjaantumaan ja myös se, että Ari tulee tekemään sille biisit itse bändinsä kanssa. Sitten saadaan sitä sydänverellä tehtyä matskua. Mutta mistä vetoa, ettei sulle sekään tule kelpaamaan. Ei tuolla ennakkoasenteella.

"Me tehdään seuraavan levyn biisit itse ja siitä tulee huippu!"

Onnea vaan.

• mitä on tulossa
        Tuiteri :) kirjoitti:

"Me tehdään seuraavan levyn biisit itse ja siitä tulee huippu!"

Onnea vaan.

En minä tiedä, etkä varmasti sinäkään. Mutta pointti olikin tuo omien biisien tekeminen jota niin kovasti peräänkuulutit. Jos sieltä tulee skeidaa niin onpahan ainakin omaa skeidaa ;D

• enkä sitä mitä luulen
        kaikki on kirjoitti:

järki jätkiä jotka mollaavat Aria. Näinhän tää joittekin mielestä menee.

et mun pitäis haluta mut meit on monee junaan ja jotku waan on itsetunnoltaan mua heikompii ja sekin pitää hywäksyy ***

mult on tultu oikeen kysyyn ku esim. klasoo oon kuunnellu julkisest jossai et kuin tollanen rasta ny klasoo kuuntelee;;; oon sit waan wastannu et "kato tälleen" ja nauranu päälle ***

Koiwusen musaa on huudatettu wähän siel ja tääl ja ei oo kauheesti jengi ihmetelly kun niil ny on muutaki ihmettelemist ku mein musat *** muuteski suomes on wähä huwittawaa tää touhu ku on noit ns. rokkipoliisei joka puskas ;;; ei niit muuall silleen esiinny ja on wapaampaa meininkii muutenki ;;; esim. hollannis ei takuulla kukaa tuu kyseleen toisen musamaun perään ku siel riittää wähän leweempää kaawaa ku tääl ***

• yleens joku linja ja se

täytyy sit kans pitää eli tän opin mukaan tän tuomaksen on pysyttäwä kannassaan tai menee uskottawuus *** aika waikeet tulee olemaan ja luulenki et tuomas on ammattinsa vuoksi pikemminki tuuliwiiri-tuomas ku "tuomas seisoo niinku tammi"-tuomas ;;; hhehhee;; seitsemän weljest on muuten yliweto kirja millä opil tahans *** taitaa ol ainoo opus minkä oon lukenu wapaaehtosest ja useemman kerran ***

muuten sellast wiel et ei kunnon jätkii tarwii puolustel eikä selitel niiden sanomisii ku oletuksena on et ne hoitaa sen puolustuksensa ite mikäli katsoo tarpeelliseks eikä muiden awull ***

yleens joku linja ja se kirjoitti:

täytyy sit kans pitää eli tän opin mukaan tän tuomaksen on pysyttäwä kannassaan tai menee uskottawuus *** aika waikeet tulee olemaan ja luulenki et tuomas on ammattinsa vuoksi pikemminki tuuliwiiri-tuomas ku "tuomas seisoo niinku tammi"-tuomas ;;; hhehhee;; seitsemän weljest on muuten yliweto kirja millä opil tahans *** taitaa ol ainoo opus minkä oon lukenu wapaaehtosest ja useemman kerran ***

muuten sellast wiel et ei kunnon jätkii tarwii puolustel eikä selitel niiden sanomisii ku oletuksena on et ne hoitaa sen puolustuksensa ite mikäli katsoo tarpeelliseks eikä muiden awull ***

Sullon ihan jonkun pikkuvanhan kakaran jutut ;)
        En viitsi provosoitua, sori.

• waa ihan yleisest

Sullon ihan jonkun pikkuvanhan kakaran jutut ;)
        En viitsi provosoitua, sori.

et älä kuwittele ittestäs liikoja *** en sorita jos en sun kategorioihis sowi ku mul merkkaa waa se et sowin omiini ***

• biisit
        mitä on tulossa kirjoitti:

En minä tiedä, etkä varmasti sinäkään. Mutta pointti olikin tuo omien biisien tekeminen jota niin kovasti peräänkuulutit. Jos sieltä tulee skeidaa niin onpahan ainakin omaa skeidaa ;D

arin levyllä nytkin suur. osaksi. eipä ole ainakaan ylipääsemätöntä tehdä parempaa..

• on susta skeidaa
        biisit kirjoitti:

arin levyllä nytkin suur. osaksi. eipä ole ainakaan ylipääsemätöntä tehdä parempaa..

Niin käy kertomassa mielipiteesi Timo Tolkille, Marco Hietalalle jne...

• biisiensä takana
        on susta skeidaa kirjoitti:

Niin käy kertomassa mielipiteesi Timo Tolkille, Marco Hietalalle jne...

Mutta eipä taida uskallus riittää.

• ei riitä
        biisiensä takana kirjoitti:

Mutta eipä taida uskallus riittää.

uskallus? Varmaan sanoisin suoraan jos jätkät kysyis multa. Ylijäämäbiisejä mitälie..

Eihän tilauksesta ole syntynyt koskaan mitään hyviä biisejä, kun ajattelee aikasempia i-voittajia yms popparikisavoittajia, euroviisuista nyt puhumattakaan.

jos joku muu kuin ari laulais noi sen biisit, levy olis ajat sitten ollu alelaarissa. en ole käynyt keikoilla, mutta uskon kyllä että ovat livenä parempia. arin ääni ei ollut parhaimmillaan levyllä kun vertaa idolsiin, ja siitäkin on varmaan keikkakokemusten myötä parantanut..?

• ei ollut mitään
        ei riitä kirjoitti:

uskallus? Varmaan sanoisin suoraan jos jätkät kysyis multa. Ylijäämäbiisejä mitälie..

Eihän tilauksesta ole syntynyt koskaan mitään hyviä biisejä, kun ajattelee aikasempia i-voittajia yms popparikisavoittajia, euroviisuista nyt puhumattakaan.

jos joku muu kuin ari laulais noi sen biisit, levy olis ajat sitten ollu alelaarissa. en ole käynyt keikoilla, mutta uskon kyllä että ovat livenä parempia. arin ääni ei ollut parhaimmillaan levyllä kun vertaa idolsiin, ja siitäkin on varmaan keikkakokemusten myötä parantanut..?

totta. Tilauksesta syntyy suurin osa biiseistä oli tilaus sitten omaan tai toisen tarpeeseen- kyllä ammattilaiset osaa tehdä tilaustöitä. Tämä pätee niin kevyessä kuin myös klassisessa musiikissa muista taiteen lajeista puhumattakaan.
        En myöskään ymmärrä mihin vertaa Arin ääntä FFTFssä kun se pianoman ja voittajabiisi on ainoot studioäänitykset mitä Arista on tähän mennessä tehty.

• ylijäämäbiisei duunat
        ei riitä kirjoitti:

waa kyl ne aina tosissaa on liikentees ku se on kuiteskin niillekin mainost ja kuka ny huonoo mainost ittestää haluis antaa ***

kutes on huomattu nii niiden nimet kulkee lewyn mukana ja jos siel olis jotai huithait-hulinaa-biisei wälis nii arwakkaas kenen maineeseen se myös kolahtais ***

must noi biisit ei tosin oo parhait mahdollisii mut ei myöskää missään tapaukses huonoja *** our beast ja lewyn nimikkobiisi on jopa keskimääräst parempii ja hmc on kans tawallaan nero *** makuasia on sit jos ei jostain biisist tykkää niinku esim. mulle ei mene stormwind millään opilla, mut en silti wäitä et se ois teknisest huono biisi kuhan waa ei mua miellytä ***

lewyn yhdistävä punainen lanka on arin ääni joka on kyl melko uniikki millä tahansa mittaril mitattuna ja se tawallaan nostaa noi biisit kokonaan irti sabluunoist joihin ne ois muuten tungettu***

• asiaa!
        ylijäämäbiisei duunat kirjoitti:

waa kyl ne aina tosissaa on liikentees ku se on kuiteskin niillekin mainost ja kuka ny huonoo mainost ittestää haluis antaa ***

kutes on huomattu nii niiden nimet kulkee lewyn mukana ja jos siel olis jotai huithait-hulinaa-biisei wälis nii arwakkaas kenen maineeseen se myös kolahtais ***

must noi biisit ei tosin oo parhait mahdollisii mut ei myöskää missään tapaukses huonoja *** our beast ja lewyn nimikkobiisi on jopa keskimääräst parempii ja hmc on kans tawallaan nero *** makuasia on sit jos ei jostain biisist tykkää niinku esim. mulle ei mene stormwind millään opilla, mut en silti wäitä et se ois teknisest huono biisi kuhan waa ei mua miellytä ***

lewyn yhdistävä punainen lanka on arin ääni joka on kyl melko uniikki millä tahansa mittaril mitattuna ja se tawallaan nostaa noi biisit kokonaan irti sabluunoist joihin ne ois muuten tungettu***

Tuo oli kaikki niin 100-prosenttisesti totta, ei mitään lisättävää. Pakko vaan kompata, kun niin hyvin tuli tossa kaikki oleellinen sanottua. :D

• asiaa paitsi
        asiaa! kirjoitti:

Tuo oli kaikki niin 100-prosenttisesti totta, ei mitään lisättävää. Pakko vaan kompata, kun niin hyvin tuli tossa kaikki oleellinen sanottua. :D

sillon ku jauhan paskaa *** mut toi juttu on kyl tasan noin et siihen on turha kenenkää mitää wastawäitteit esittää ***

• soi taas

FFTF YleXillä ja Tuomas on toimitusvuorossa. Saa nähä, tuleeko kommenttia. :D

• tais nuo

uutiset estää enemmät kommentit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      75
      3597
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2694
    3. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      81
      2627
    4. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      58
      2418
    5. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      91
      2337
    6. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      249
      2146
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      43
      1922
    8. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      44
      1759
    9. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      15
      1491
    10. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      149
      1408
    Aihe