eli semmonen kysymys olis et onko kellään tietoo noista kuvauspaikoista? eli esim. stellanssis sijainti kiinnostaisi! kaikki paikat kiinnostaisi :) kiitos jo etukäteen !
Vastaukset 15
- sisäkuvaukset
tehdään konalassa sijaitsevassa teollisuushallissa, jonne on siis rakennettu kaikki asunnot, stellans, kentauri yms. lavasteina. Ulkokuvauksia tehdään ympäri Helsinkiä. Esim. Pihlajakadun ulkokuvaukset tehdään Eirassa Huvilakadulla. Kentauri on sijaitsevinaan samankadun varrella ja stellanskin aika lähellä. Mutta kaikki sisäkuvaukset tehdään pääsääntöisesti studiossa. Tämän päivän jakso tosin on kuvattu oikeasti Haikon kartanossa.
- ei ihan siellä
Vaan Kentauri on juurikin tuon huvilakadun takana menevällä kadulla (siis salkkaritalon takana) ja mikä hauskinta, siellä on kaxi kentauria, toinen on peilikuva siitä...
Ja tottakai joitain paikkoja on oikeasti olemassa, lentokentät, laivat, erilaiset hotellit.
Mutta mitä veikkaatte, meneeköhän ismo sitten sairaalahoitoon siihen samaan huodeeseen, studioon jossa muutkin on hoidossa?
Toi on muuten hieno tehoste, että routaketon ikkunan takana on nykyjään liikennettä, eikä vain valokuvaa... - fani sayl salkkarit
mikä se haikon kartano on? missä semmonen on? olen katsonut tähän asti kaikki salkkarit, oon paras
- Anonyymi
fani sayl salkkarit kirjoitti:
mikä se haikon kartano on? missä semmonen on? olen katsonut tähän asti kaikki salkkarit, oon paras
Porvoossa on Haikon kartano.
- YxxxKaxxx
Stellansin ulkokohtaukset kuvataan Raatimiehenkadulla.
- paikan päällä käynyt
Täälä on majatalo amanda ja pihlajakatu http://www.youtube.com/watch?v=KiU6jmtHdIY
- viuhku
Pihlajakatu on Helsingin Ullanlinnassa sijaitseva Huvilakatu, Kentauri taasen on Pietarinkadulla, oikeastaan Kapteeninkadun risteyksessä, Pietarinkatu 20:ssä, Majatalo Amanda sijaitsee Armfeltintiellä, jossa on Eiran huvilat. Ja kaikki sisäkuvaukset Konalassa. Aikoinaan se Club Geelin ulkokuvat taisivat sijaita lähellä Pohjoisrannan makasiinejä Laivastokadulla.
- dsafsdaf
pihlajakatu on kylläkin jakomäessä, siinä kontulan kupeessa lähellä "narkkitoria"
- Anonyymi
Tuolla näkyy myös:
https://maphub.net/tapahtumapaikatsalkkarit/salkkarit - Anonyymi
Missä oli se Mariannan, Johannan ja Raakelin koti?
- Anonyymi
Ja Mariannan isän?
- Anonyymi
Pietarinkatu 19, Helsinki (Barbaari/Kentauri)
- Anonyymi00015UUSI
Missä Ismon alkuperäinen kauppa Ismon valinta (myöhemmin Stellans) oli?
- Anonyymi00016UUSI
Missä Club Geelin kuvauspaikka sijaitsi?
- Anonyymi00017UUSI
MTV:n studiolla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661070
- 69762
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40736- 149716
- 72697
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37665Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)76623- 45596
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k201559Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111547Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19530Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 47442
- 81436
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112435Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline102404- 52393
- 17392
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene23383