julkkisihastus

rasitusko?

Oletteko koskaan ollut ihastunut johonkin laulajaan tai muuten julkisudessa olevaan henkilöön??Ehkä rupattelut keikoilla ja pieni leikinlasku tekivät tepposen..ihastuit...OIKEASTI.Kuinka se on vaikuttanut elämääsi?Positiivisesti vai rasitteena itsellesi??

10

1793

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorempana

ihastuttua yhteen jos toiseenkin laulajaan, mutta ne ajat on jo menneet... Ikä ja oma kumppani etunenässä lienee syinä.

• höpsö

sattuuhan sitä. onko tuorekki tapaus? tietty riippuu ihan minkä ikäinen oot jne.. alussa ihanaa, mut kun ura urkenee niin välit etenee.. tosin ei kaikissa tapauksissa. mut hei, LUOVUTTAJAT EI VOITA KOSKAAN!

• näin...

Joo, todellakin! Aluksi se oli niin ihanaa, mutta ajanmyötä..no, siitä en halua puhua. Nyt oon paljon realistisempi asian suhteen.

• Merihullu666

Bruce Dickinsoniin ofc

• ikänsä.ehkä.58v

Ihastuin siihen varakkaaseen amerikkalaiseen talk-show naisjuontajaan. Nyt en just muista hänen nimeään. Sielukas värillinen pieni nainen hän on.

• Tyttötykkäätubettajasta

Jacksepticeye<3
      Youtubaaja...... Ongelma on siinä että hän kun nyt sattuu olemaan 26 ja sielultaan 15.. Niin on iiiso ihastus tullut.. Surullista vaan se..

Itse olen 12.......

• siihen.mie.ihastuin

Muistaako joku sen pienen värillisen amerikkalaisen naisen. Hänellä on TV:ssä oma show. Iältään 57v. ja varakas.

• Anonyymi

Öö, mä olin 7

• Viivipiste

Ei kai tällä palstalla ole sentään alle viisitoista vuotiaita? Eikö julkkiksiin ihastuminen ole teinien juttui?

• Anonyymi

Alexandra DaDDario

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      404
      1691
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      950
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      139
      790
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe