julkkisihastus

rasitusko?

Oletteko koskaan ollut ihastunut johonkin laulajaan tai muuten julkisudessa olevaan henkilöön??Ehkä rupattelut keikoilla ja pieni leikinlasku tekivät tepposen..ihastuit...OIKEASTI.Kuinka se on vaikuttanut elämääsi?Positiivisesti vai rasitteena itsellesi??

10

1668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorempana

ihastuttua yhteen jos toiseenkin laulajaan, mutta ne ajat on jo menneet... Ikä ja oma kumppani etunenässä lienee syinä.

• höpsö

sattuuhan sitä. onko tuorekki tapaus? tietty riippuu ihan minkä ikäinen oot jne.. alussa ihanaa, mut kun ura urkenee niin välit etenee.. tosin ei kaikissa tapauksissa. mut hei, LUOVUTTAJAT EI VOITA KOSKAAN!

• näin...

Joo, todellakin! Aluksi se oli niin ihanaa, mutta ajanmyötä..no, siitä en halua puhua. Nyt oon paljon realistisempi asian suhteen.

• Merihullu666

Bruce Dickinsoniin ofc

• ikänsä.ehkä.58v

Ihastuin siihen varakkaaseen amerikkalaiseen talk-show naisjuontajaan. Nyt en just muista hänen nimeään. Sielukas värillinen pieni nainen hän on.

• Tyttötykkäätubettajasta

Jacksepticeye<3
      Youtubaaja...... Ongelma on siinä että hän kun nyt sattuu olemaan 26 ja sielultaan 15.. Niin on iiiso ihastus tullut.. Surullista vaan se..

Itse olen 12.......

• siihen.mie.ihastuin

Muistaako joku sen pienen värillisen amerikkalaisen naisen. Hänellä on TV:ssä oma show. Iältään 57v. ja varakas.

• Anonyymi

Öö, mä olin 7

• Viivipiste

Ei kai tällä palstalla ole sentään alle viisitoista vuotiaita? Eikö julkkiksiin ihastuminen ole teinien juttui?

• Anonyymi

Alexandra DaDDario

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3803
    2. 46
      3187
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2959
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      44
      2850
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2426
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1931
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      24
      1915
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      128
      1796
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      89
      1239
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1190
    Aihe