Onko täällä palstalla paljon miehiä, joita kiihottaa rehevät naiset. Naiset joilla on reilusti reittä, mahaa, persettä ja tissiä. Teille upeille naisille sanoisin, että teitä on ilo katsella ja olette aina päivän pelastus (varsinkin jos on vähän avokaulausempi paita ;)).
Rehevät naiset
17
3936
Vastaukset
ainakin minusta rehevät naiset on parhaita,laihat ei minua kiinnosta.
- iloa ompi
avokauluksisesta paidasta jos se näyttää monta kerrosta rintaa? kyllä kunnon tissejä yksikin kerros riittää kiinteän vatsan yläpuolella!!
- Rowen82
Kyllä reheviä naisia ilo on katsella.
- huomannut
en ole huomannut kovin laajaa ihailua, vaikka olen rehevä nainen ja muuten ihan nätti ja laitettu.
Viikonloppunakin oli baarissa, ei ollu mitään tunkua ympärillä, vaikka oli avokaulaista jne.
Eli ei se ihan niin mee että vientiä olis. Kyllä ne hoikat sai tanssia enemmän. Taas yksi syy alkaa laihduttaa. - ja pitkäjänteisyyttä
huomannut kirjoitti:
en ole huomannut kovin laajaa ihailua, vaikka olen rehevä nainen ja muuten ihan nätti ja laitettu.
Viikonloppunakin oli baarissa, ei ollu mitään tunkua ympärillä, vaikka oli avokaulaista jne.
Eli ei se ihan niin mee että vientiä olis. Kyllä ne hoikat sai tanssia enemmän. Taas yksi syy alkaa laihduttaa.laihdutukseen!!! se ei ole aivan helppo juttu ainaskaan jos haluaa pysyviä tuloksia!
- XL-Fan
huomannut kirjoitti:
Eli ei se ihan niin mee että vientiä olis. Kyllä ne hoikat sai tanssia enemmän. Taas yksi syy alkaa laihduttaa.Olen joskus huomannut taas baarissa, että jos lähestyn upean rehevää naista niin saan aika torjuvan vastaanoton. En tiedä johtuuko siitä, että itse en edusta runsasta muotoa vai mikä.
- tai sitten
XL-Fan kirjoitti:
Olen joskus huomannut taas baarissa, että jos lähestyn upean rehevää naista niin saan aika torjuvan vastaanoton. En tiedä johtuuko siitä, että itse en edusta runsasta muotoa vai mikä.
ne epäilee sun v*****levan niille, pelleilevän tai muuta sellaista. Aika monella rehevällä naisella on kuitenkin huono itsetunto ja -luottamus ja tunne siitä, että heistä ei voi pitää sellaisina kuin he ovat. Varsinkin kun mies on eri kaliiberia kuin nainen itse, tulee helposti ajatus siitä, että mies on jututtamassa ihan vain kiusallaan. Silloin on helpompi torjua kuin kokeilla onneaan, että jos tuo mies olisikin tosissaan liikkeellä.
- lady40+
XL-Fan kirjoitti:
Olen joskus huomannut taas baarissa, että jos lähestyn upean rehevää naista niin saan aika torjuvan vastaanoton. En tiedä johtuuko siitä, että itse en edusta runsasta muotoa vai mikä.
Voisiko mahdollisesti olla niin, että itse käyttäydyt rehevää naista lähestyessäsi jotenkin omituisesti? Hävettääkö sinua hieman, t.s. pelkäätkö muiden tuomitsevan mieltymystäsi? Vai miksi olet tämän aiheen aloittanut Fetissi-otsakkeen alle, etkä esim. neutraalille Seksi-sivulle? Pidätkö itse mieltymystäsi poikkeavana? Jos niin on, se tietenkin heijastuu käytöksestäsi.
- tai sitten
lady40+ kirjoitti:
Voisiko mahdollisesti olla niin, että itse käyttäydyt rehevää naista lähestyessäsi jotenkin omituisesti? Hävettääkö sinua hieman, t.s. pelkäätkö muiden tuomitsevan mieltymystäsi? Vai miksi olet tämän aiheen aloittanut Fetissi-otsakkeen alle, etkä esim. neutraalille Seksi-sivulle? Pidätkö itse mieltymystäsi poikkeavana? Jos niin on, se tietenkin heijastuu käytöksestäsi.
XL-naisista pitävät kirjoittavat tällä palstalla.. Jotenkin siitä tulee vastenmielinen olo, kun mies ilmaisee kiinnostuksensa fetissinä. Kaikille XL-nainen ei kuitenkaan ole fetissi, vaan ihan tavallinen rakas ihminen sellaisena kuin hän on. Siksi olisi ollut mukavampaa lukea tämäkin aloitus todellakin tuolta Seksi-palstalta. ..Jos aloittajalla ei sitten todellakin ole kysymys fetissistä.
- Anonyymi
tai sitten kirjoitti:
ne epäilee sun v*****levan niille, pelleilevän tai muuta sellaista. Aika monella rehevällä naisella on kuitenkin huono itsetunto ja -luottamus ja tunne siitä, että heistä ei voi pitää sellaisina kuin he ovat. Varsinkin kun mies on eri kaliiberia kuin nainen itse, tulee helposti ajatus siitä, että mies on jututtamassa ihan vain kiusallaan. Silloin on helpompi torjua kuin kokeilla onneaan, että jos tuo mies olisikin tosissaan liikkeellä.
Se on juuri noin kuten kirjoitat! Olen 52v mies, urheilen säännöllisesti ja siksi kroppa hyvässä kunnossa ja se on ongelma!
Minua ei kiinnosta kuin rehevä muotoiset kypsät naiset, pehmeät runsaat muodot.
Hyvin, hyvin harvoin saan nauttia näistä seksikkäistä naisista, nuorempia ns. trimmattuja naisia kyllä saisin, mutta ei kiinnosta vähääkään.
Lähes aina, kun lähestyn kiinnostavaa naista tulee pakit ja en todellakaan ole mitenkään huonosti käyttäytyvä tai pahan näköinen.
Ja tämä ottaa aivan hitosti päähän, kun ei viitsi antaa mitään vonkaajan kuvaa itsestään. - Anonyymi
huomannut kirjoitti:
Eli ei se ihan niin mee että vientiä olis. Kyllä ne hoikat sai tanssia enemmän. Taas yksi syy alkaa laihduttaa.Älä ala laihduttamaan, kiitos. Rakastan reheviä naisia, olette seksikkäitä ja mitä haluttavampia.
Meitä kaltaiseni on todella paljon, siis todella paljon. Miesten kanssa puhutaan tietenkin naisista, mistäpä muusta ja kyllä oikeasti ihaillaan reheviä muotoja isoja rintoja, reheviä pakaroita ja reisiä, siis yleensäkin rehevistä naisista.
Ongelmana onkin se, että miehet usein arkoja tekemään aloitteita ja taas sinunlaisesi uhkeat naiset luulevat, että teitä ei kuitenkaan haluta, eli kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa, molempia kyllä löytyy.
Tämä on 53v kokemuksen syvällä rintaäänellä todettu sinulle ja muille upeille reheville naisille.
- Anonyymi
Kyllä mieluummin vähän pyöreä tai lihava. Lasteni äitikin on aika lihava. Tosin liika lihavuus voi olla joillekin este seksiin mutta ei voi yleistää.
Se kokemus jäi yhdestä entisestä deitistä anorektisesta naisesta että en saanut edes kunnolla erektiota kun naisella ei ollut laihuuden takia kunnon rintoja.
Roikkuvat pehmeät rinnat iso pylly ja maha ne miestä kiihottaa.
Lihavat naiset ei myöskään ole liian miesmäisiä. - Anonyymi
Kyllä kiihottaa, välillä mietin toimistolta vanhempaa naista ja hänen isoja rintojaan kuinka ne heiluisivat kun annan hänelle kunnon kyydit. Jospa se saisi sen äkäisen naisen paremmalle mielelle
- Anonyymi
Löytyykö muuta kanavaa miten saisi yhteyden?🤭
- Anonyymi
Kyllä, sellainen xl tai plussakoon nainen on minunkin makuuni. Kun vain on kurvikas ja nätti, hiukset päässä, eikä tatuoitu, eikä juoppo. M53 Pirkanmaalta etsii edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sellainen xl tai plussakoon nainen on minunkin makuuni. Kun vain on kurvikas ja nätti, hiukset päässä, eikä tatuoitu, eikä juoppo. M53 Pirkanmaalta etsii edelleen
Aivan mustan karvoituksen verhoma vittu plussaa. Vaihtoaskel.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T7i6T8
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628