Miten voi mainostaa ohjelmaa sinkkuäidille sulhanen nimellä? onko ne äidit ainoastaan viikonloppuisin äitejä vai koitetaanko tässä vain harhauttaa oikeita sinkkumiehiä? Muuten en yhtään ihmettele, jos noi naiset on yh-äitejä ja tulevat kyllä tollaisella käytöksellä pysymäänkin. Eihän sinkkumiehen hermot kestä tollaista juoksuttamista ja yhden ihmisen elämän eteen työskentelyä. Jerry Hall haki palvelijaa itsellensä ja mikseivät ohjelman kehittäjät tehneet tässä samanlaista formaattia. Parisuhteen kanssa tolla ohjelmalla ei ole mitään tekemistä. Rumat aina itkee, että sisäinen kauneus on tärkeintä ja nyt olen rumien kanssa samaa mieltä. Karamelli voi ja usein onkin kaunis päältä, mutta maku sen vasta ratkaisee, onko se hyvää.
Miten voi?
2
268
Vastaukset
- kyllästynyt...
voi elämä...
voit nyt täysin omaperäisen idean keksineenä lukea noi muut aiheet, asiaa on jo puitu kyllästymiseen asti.
kuka sinkkumies on niin tyhmä että "harhautuisi" luulemaan että neidit ovat jotain muuta kun yksinhuoltajaäitejä?
Profiilisi perusteella: aika fiksu äijä olet =D ONNEKSI emme näe sinua televisiossa tapailemassa sinkkuäitejä (naurua). tähän perään sanot kuitenkin että vitsivitsi, mutta oikeasti tekstisi pitää kuitenkin paikkansa ja voit suhteen kariutuessa sanoa että mähän kerroin että olen ..... persoonallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512