...mutta aika vähäisiä sellasia.
Kuitenkin se vähän häiritsee ku tuntuu siltä et rintakehän alle muodostuu ilmaa ku nikotiinipurkkaa on jauhanu pari min. Mistä vois johtua
Nikotiinipurkasta ilmavaivoja
6
2100
Vastaukset
- Luulisi kyllä
että Airways niminen purukumi tuommoista aiheuttaisi, ehhehh...
No mutta asiaan. eikai siinä purkalla väliä ole onko nikotiini vai ei, jos sitä vain tulee nieleskeltyä ilmaa siinä kumia jäystäessä.- cccccccccccc
No ei tällasta tapahdu muita purukumeja jauhaessa. Ja se ilman tuntuminen rinnan alla tuntuu hieman närästykseltä mutta hieman kivuliaammalta ja nipistävämmältä.
- Sirkku-Helena
Ja ilmavaivojen lisäks muitakin vaivoja! Huonoa oloa, pahoinvoinnin tunnetta, kipua palleassa ja rinnassa. Olen syönyt niko-purkkaa reilu vuoden, ja olen nyt siihen koukussa! Miten siitä pääsis eroon?? Inhottaa koko purkka, ja älykallista. Mut en todellakaan halua alkaa polttaa uudelleen!
- ...
Tiedän sen kivun rinnassa, siksi lopetinkin tupakanpolton ja kokeilin kyllä purkkaa ja laastareita, mutta niistä tuli niin karmea olo.
Mitä jos keksisit jonkun toisen "vouhotuksen"?
En tiedä, mistä pidät, mutta itse aloitin virkkaamisen kun olen (ollut) käsityöihminen. Virkatessa on käsillä tekemistä, ja nyt ihan tutkitusti käsitöillä on mielihyvää tuova vaikutus (oli juuri uutisissa, mutta linkkiä en äkkiseltään löytänyt).
Tsemppiä.
- ilmavaivoja
Joku yhteys siinä on, koska minua ainakin alkaa helvetillisesti vatsaa vääntää ja pierettää, jos joku tupakoitsija tulee lähelle, esim. kirjastossa tai bussissa.
Ei muuten ole hauskaa, vaikka naurattaakin!
;-))- ccccccccc
Aika erikoista
Joo no ei tämä nikotiinipurkan aiheuttama vaiva enää ole niin paha kuin alussa... kyl tämän kestää ja kohta sitä ei varmaankaan enää esiinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004403
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!452051- 631723
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706