Hotellit ja hostellit

maalainen**

Voiskos joku vinkata mitkä hotellit ja hostellit löytyvät läheltä Pasilan jäähallia?

12

1030

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(:(..

pasilassa ei ole jääHALLIA.

• SheDevil2

Se on Hartwall Areena, ei Pasilan jäähalli. Lähin hotelli on Messukeskuksen vieressä Holiday Inn. Länsi-Pasilassa ja oikeastaan yhtä lähellä on Sokos Hotel Pasila. Sitten Hotelli Ava on alle 2 km päässä Karstulantiellä. Eikä Stadin Hostelkaan kaukan ole, alle puoli tuntia sinnekin kävelee jos liikkuu niin myöhään, että 7B on lopettanut jo liikennöinnin.

http://www.hotelli-ava.fi/
      http://www.stadionhostel.fi/cms/?ca=tervetuloa&lang=1

• maalainen**

Kiitos linkeistä ja vinkeistä. Eiköhän tuosta löydy majapaikka konserttia varten. Kyse on Helsingin jäähallista. Mut mielsin et jäähalli ois lähellä Pasilaa siks sanoin Pasilan jäähalli...(tää oli sille näsäviisaalle joka kertoi et Pasilassa ei oo jääHALLIA ;)))

• ????.
        maalainen** kirjoitti:

Kiitos linkeistä ja vinkeistä. Eiköhän tuosta löydy majapaikka konserttia varten. Kyse on Helsingin jäähallista. Mut mielsin et jäähalli ois lähellä Pasilaa siks sanoin Pasilan jäähalli...(tää oli sille näsäviisaalle joka kertoi et Pasilassa ei oo jääHALLIA ;)))

oletko varma minne olet menossa? helsingin jäähalli on töölössä. aika eri suunnalla mitä hartwall areena on.

• ,..,
        ????. kirjoitti:

oletko varma minne olet menossa? helsingin jäähalli on töölössä. aika eri suunnalla mitä hartwall areena on.

sori ei sais nauraa, mut ei taida tosiaan tuo kysyjä olla kartalla =)

• =)=)
        ,.., kirjoitti:

sori ei sais nauraa, mut ei taida tosiaan tuo kysyjä olla kartalla =)

hupsut lantakasojen sankarit isossa kaupungissa =)

• maalainen**
        ????. kirjoitti:

Oon menossa Helsingin jäähalliin. Eikös tuo Hotelli Ava ole lähelläkään??? Paljonkos Hartwalin ja jäähallin välimatka on?

• selvennystä
        maalainen** kirjoitti:

Oon menossa Helsingin jäähalliin. Eikös tuo Hotelli Ava ole lähelläkään??? Paljonkos Hartwalin ja jäähallin välimatka on?

Hartwall Areena on Helsingin uusi jäähalli, joka on melko lähellä Pasilaa. Edullinen hotelli Ava on myös suhteellisen lähellä.

• siinä toinen tollo
        selvennystä kirjoitti:

Hartwall Areena on Helsingin uusi jäähalli, joka on melko lähellä Pasilaa. Edullinen hotelli Ava on myös suhteellisen lähellä.

vai ihan 10-vuotta vanha "uusi" halli(!)

• Maalainen**
        selvennystä kirjoitti:

Kiitos vaan kaikille osallistuneille. Löytyihän tuo Hesan kartta nyt sitten piirongin laatikosta joten kyllähän ne Hartwall ja Helsingin jäähalli on minun näkökulmasta aivan "lähekkäin" kun täällä "maalla" tuollaset kolme-neljä kilometriä ei ole matka eikä mikään kävellä.
        Kyllä minä vaan siihen Helsingin jäähalliin oon tulossa Nightwishin konserttiin ;)))
        Pari viikkoa sitten kävin siinä samassa jäähallissa myös konsertissa joten eiköhän se halli löytyne ihan vanhasta muistista kuten myös tuo Hartwall on tuttu paikka. Mut ei sitä aina osaa noista kaupunginosista puhua niin selkeesti et Hesalaiset pysyis mukana (joo, ei tartte vetää hernettä nenään).
        Että oikeesti kiitos sille joka Ava-hotellia suositteli :)

• tuollaisesta
        Maalainen** kirjoitti:

Kiitos vaan kaikille osallistuneille. Löytyihän tuo Hesan kartta nyt sitten piirongin laatikosta joten kyllähän ne Hartwall ja Helsingin jäähalli on minun näkökulmasta aivan "lähekkäin" kun täällä "maalla" tuollaset kolme-neljä kilometriä ei ole matka eikä mikään kävellä.
        Kyllä minä vaan siihen Helsingin jäähalliin oon tulossa Nightwishin konserttiin ;)))
        Pari viikkoa sitten kävin siinä samassa jäähallissa myös konsertissa joten eiköhän se halli löytyne ihan vanhasta muistista kuten myös tuo Hartwall on tuttu paikka. Mut ei sitä aina osaa noista kaupunginosista puhua niin selkeesti et Hesalaiset pysyis mukana (joo, ei tartte vetää hernettä nenään).

asiattomasta kirjoittelusta.Toivottavasti
        sinulla on kiva reissu tänne Helsinkiin:)

• apu on lähellä
        Maalainen** kirjoitti:

ei haittaa. siellä maalla on muutenkin sellainen hälläväliä-asenne kaikkeen tärkeään. Keinosiemennykset otetaan sitten jo tosissaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe