että Jumala pelastaa syntisen helvetin ”ikuisesta piinasta > taivaaseen" - eikä hänen synnin turmelevasta ja kuolemaan johtavasta tilastaan > iankaikkiseen elämään Jumalan valtakunnassa.
Johannes 8
21 Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi:
"Minä menen pois. Silloin te etsitte minua, mutta TE KUOLETTE SYNTEIHINNE.
Minne minä menen, sinne ette te pääse." Juutalaiset kummastelivat: "Ei kai hän aio tappaa itseään, kun sanoo: 'Minne minä menen, sinne ette te pääse'?" Jeesus sanoi heille: "Te olette lähtöisin alhaalta, minä YLHÄÄLTÄ. Te kuulutte Tähän maailmaan, mutta MINÄ EN tähän maailmaan KUULU.
Siksi sanoin teille, että TE KUOLETTE SYNTEIHINNE. Ellette usko, että minä olen se joka olen, TE KUOLETTE SYNTEIHINNE."
Näin siis Jeesus sanoi juutalaisille ja se yhtä pätevä meille kaikille, ilman Jumalan armoa Jeesuksessa me kuolemme synteihimme, jos emme ota vastaan Jumalan armoa Jeesuksessa - ME KUOLEMME SYNTEIHIMME..
Et ole adventisti jos uskot (3 )
2
168
Vastaukset
- sama...
Samapa tuo mihin sitä kuolee! Aika moni kuolee syöpään, synti ei tietääkseni ole tappava tauti :)
Älä turhaan heräile, yrittää tuo eksyttäjä sanoa!
Hyvä olisi saada ikuinen elämä maan päällä (kuten ellenismissä opetetaan, että ei taivaassa, vaan täällä) - mutta jos ei kiinnosta sellainen sinua
- niin ei sitten muuta kuin v ain haihdut olemattomiin kuoltuasi.
Kuinka moni tahtoisikaan haihtua pois helvetillisestä elämästä maan päällä - mutta tietää sisimmässään, ettei se vapauta.
Vaan sitten tulee peruuttamaton ja loppumaton tuomio.
Kiitos Herralle, ettei tuo ateistinen oppi - mihin puu kaatuu, siihen se maatuu; suurinpiirtein - saa tuulta mustien siipiensä alle.
Niin sitten - kiitos Herralle - ahdistuneillekin ihmisille jää aikaa etsiskellä Jeesusta elämäänsä.
Kun ei oman käden kautta rohkene - kiitos armon Herran - poistua maan päältä.
Sanopa sinä alex-kasi - rakkauden jumala - oletko niin helä, että ikuinen tuomio kestää vain muutaman sekunnin, vai oletko niin julma, että se kestää jopa useita minuutteja?
Mutta tässä vähän vinkkiä asian pohdintaan:
Jes 66:23-24
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48].
Et ole oikea adventsimi, jos et hylkää ellenismiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492