moikka!!
halusin siis kysellä et onko jolla kulla kokemusta jumittavasta hevosesta? hoitohevosena mulla on lv ori joka on säyseä ja yhteistyöhaluinen mut sisälle tuotaessa se jumittaa AINA johonki kohtaan. hevonen ei ole peloissaan siesoo vain rauhallisesti ja silmissään ilme et hei mitä nyt on oikein tekeillä. Huonoja kokemuksia ei hepolla ole sisälle tulosta eli ei se sitäkään ole. On yritetty niin et se tulee tyhjään talliin ja niin et se tulee talliin jossa kaverit jo on. mikään ei auta!!! perutettaessa se vain ärtyy...on siis koitettu peruuttaakkin ku tuntuu et se vaihde ainakin sillä on :) eli epätoivoisesti kaipaisin neuvoja!!!!
hevoseni jumittaa!!!
4
563
Vastaukset
- sama juttu
Itselläni oli siis ihan sama ongelma!! Kokeilimme eri tapoja mutta viimein otin ämpäriin vähän namia ja houkuttelin sillä. Kun hevonen oli karsinassa annoin namit sille (ei todellakaan paljno vaan pari naksua että "ropistus" kuuluu) itse olen hoitanut ongelmani niin.
- scotland yard
olen ajatellut itsekkin samaa keinoa mut jotenki se on pistäny vastaan siinä et joudunko sit aina tuomaan hevosen noin sisälle..miten teille kävi??? tuleeko nyt ihan hyvin?
- Toimis...
scotland yard kirjoitti:
olen ajatellut itsekkin samaa keinoa mut jotenki se on pistäny vastaan siinä et joudunko sit aina tuomaan hevosen noin sisälle..miten teille kävi??? tuleeko nyt ihan hyvin?
Mulla se toimi ihan hyvin. Kyl se siitä sitten meni kunhan muisti aina antaa ne namit se4n jälkeen, mutta muista ei todellakaan paljoon.
- jou"
Itse opetin sisälle tuloon silleen että..
aina kun tulee karsinaan, ruokakupissa on odottamassa porkkananpala tai päiväkaurat tms. jotain minkä perässä tulee. Nyttemmin tulee halukkaasti talliin vaikka ei olisikaan herkkuja tiedossa. Toisinaan aina laittaa kuppiin jotain niin ei hepalle muistu vanhat temppuilut mieleen.
Kyllä se siitä alakaa sujumaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057