VEDEN JUONTI

desperate

Mikä ihme tää veden juonti on, ku pitäis juoda joku 2 litraa vettä päivässä. Sehän vain lihottaa! Söin tänää erehdyksissäni yhden pizzapalan ja se pisti janottamaan, no olen sitten juonut vettä n. 1 litran ja jaffa light 0.5 litraa. Paino noussut kilon ja vatsa on kuin pomppupallo :/ En juo enää ikinä!

Juon muuten päivässä yleensä vajaa 0.5 litraa light limuja (en tykkää yleensä vedestä) eihän noista ole haittaa, ku jotkut väittää että ne lihottaa, mutta eihän niissä ole edes kaloreita!

12

4200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Mary-

      Tämä taitaa olla vitsi... Ehkä se pizzapala lihottaa enemmän kuin litra vettä...

    • ---

      Joit siis litran vettä ja "lihoit" kilon. Litra vettä = kilo. EI saattanut sitten tulla mieleen että se vain nestettä, ei rasvaa... Onnea vaan juomisen lopettamiselle, toivottavasti kuolet janoon.

      • ex-anorektikko

        Jaa että vesi lihottaa..jaahas..tää on kyl jotai ihan uutta..ehkä se on siitä pitsan palasta kuitenkin..Vedessä ei oo yhtään kaloreita,et ei siitä kyllä lihoo voin kiistellä tästä asiasta vaikka pää panttina!
        Vesi sitäpaitsi vie nälkää ja ei tuu syötyä kun juo sillä mahansa täyteen,ei kuitenkaan yli litraa tunnissa,sit voi tulla ongelmii..mut joo älä nyt hullu sitä vettä pois jätä vaan se pitsa,mut kaikki tavallaan.


      • Jjlkcjnvhjk
        ex-anorektikko kirjoitti:

        Jaa että vesi lihottaa..jaahas..tää on kyl jotai ihan uutta..ehkä se on siitä pitsan palasta kuitenkin..Vedessä ei oo yhtään kaloreita,et ei siitä kyllä lihoo voin kiistellä tästä asiasta vaikka pää panttina!
        Vesi sitäpaitsi vie nälkää ja ei tuu syötyä kun juo sillä mahansa täyteen,ei kuitenkaan yli litraa tunnissa,sit voi tulla ongelmii..mut joo älä nyt hullu sitä vettä pois jätä vaan se pitsa,mut kaikki tavallaan.

        Vesi ei lihota, lihominen on osaks perittyä, voihan syöminen pahentaa lihoomista mut vesi ei todellakaan lihota, ensinnäkin se on vanhin voitehista vielä, vettä voi juoda koska tahansa?


    • Atom*

      Siinä ei ole lainkaan kaloreita, ja vaikka sä joisit kuinka sitä, niin sä et liho grammaakaan.

      Eikä se sillai elimistöön jää. Tietysti litra vettä painaa kilon, mutta sehän poistuu eikä sinänsä muuta mikskään sun elimistössä.

      Tää on vaan joku tunteellinen hysteria, miks pelkää vedenjuonti, se ei perustu tosiasioihin, toisaalta, mikä anorektin elämässä perustuis tosiasioihin.

    • ..................

      Ensinnäkin, sun pitää syödä 9000 YLIMÄÄRÄISTÄ kaloria lihoaksesi kilon rasvaa, toiseksi, vesi ei lihota. Eikä se yksi pala pitsaakaan tee mitään. Ehkäpä se vesi ja pitsa vain painaa hetken siellä mahassa mutta EI LIHOTA.

      • limut 1,5L

        on melkeenpä sama asia. Light limussa ei ole kaloreita.. no 0,3kcal/100ML on cocacola zerossa, mitä itse lipitän. Vie todella tehokkaasti nälän. Itse en pystyisi pizzaa syömään. Lihottaa kyllä varmasti.


      • ...
        limut 1,5L kirjoitti:

        on melkeenpä sama asia. Light limussa ei ole kaloreita.. no 0,3kcal/100ML on cocacola zerossa, mitä itse lipitän. Vie todella tehokkaasti nälän. Itse en pystyisi pizzaa syömään. Lihottaa kyllä varmasti.

        Yksi pitsapala ei kylläkään lihota. Ihme asiantuntijoita täällä....


      • ............................
        limut 1,5L kirjoitti:

        on melkeenpä sama asia. Light limussa ei ole kaloreita.. no 0,3kcal/100ML on cocacola zerossa, mitä itse lipitän. Vie todella tehokkaasti nälän. Itse en pystyisi pizzaa syömään. Lihottaa kyllä varmasti.

        Pala pitzaa ei kyllä varmasti lihota. Sulla on ilmeisesti aivotkin jo kuolleet....


      • desperate
        ............................ kirjoitti:

        Pala pitzaa ei kyllä varmasti lihota. Sulla on ilmeisesti aivotkin jo kuolleet....

        Enhän mä nyt sitä tarkottanukkaan, että vesi kaloreiden takia lihottaisi! Vaan sitä, että kun jos juon vettä paljon, niin maha on niin pallo, että housut ei mene kiinni ja muutenki täysi olo ja paino nousee juuri sen verran mitä vettä olen juonu (TIETENKIN) eikä se paino ainakaa mulla ole seuraavaan aamuun mennessä laskenut.


    • Jjlkcjnvhjk

      Kyl vesi on paras, sehän on vanhin voitehista, en usko että vesi lihottaa, vettä voi juoda sillon ku jano, se on vanha uskomus että vettä pitäs juoda 3 litraa päivässä tai päänsärkyyn, ei mulla oo ainaka ollu koskaan ongelmia, vaikka en juo vettä ku kahvissa enintään, sillon voin juoda jos on jano, enkä juur kuivu vaikka en juo pisaraakaan päivässä, ellei oo jano si? 3 litraa on uskomus, hölyn pölyä. Musta moni terveys-juttu on hölyn pölyä, ite en ainaka usko moneenkaan.

    • voivoivoi

      Vesi on hyväksi, mutta kaikki kevyt tuotteet ovat myrkkyä!! Lopettakaa se omaan napaan tuijottelu, ja katsokaa elämää ympärillänne, siellä on paljon mielenkiintoista ja kaunista, myös vähemmän kaunista. Minä,minä, minä ajattelu on tyhmää ja itsekästä!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe