Sarjassa on sotilaspappia ja suntiota kirkon työntekijöitä. Monesti väännetään rautalangasta oikeita arvoja ja sovinnaisuus on kova sana. Huomasin että sarjan taustajoukoissa on paljon entisiä taistolaisia olisiko tässä jonkinlainen anteeksipyynnön ja sovituksen maku.
Uskontoa korostetaan
6
1182
Vastaukset
- se, että
sarjan käsikirjoittaja Hänninen on pappi. Malmivaaran saisi toisaalta kirjoittaa johonkin Afrikkaan ettei tarvitsisi katsella hänen näyttelemistään.
- outoa on,
että joka mutkassa on pappia, ja pappia, ja suntiota. Olisi vähempikin riittänyt, vaikken mikään ateisti olekaan.
- ihmeellisintä oli, että
Minusta oli hyvin outoa ja ihmeellistä, että paikallinen luterilainen kirkkoherra alkoi näytellä sarjassa kirkkoherran roolia. Kyseisellä saarnamiehellä oli mitä ilmeisimmin mennyt todellisuus ja fiktio pahasti sekaisin jo hänen omassa elämässänkin.
- Uskottavuus on
kärsinyt jo kauan aikaa sitten. Ennen jopa tykkäsin katsoa Kotikatua mutta juonikuvioissa ja henkilöissä ollaan niin suossa etten vaivaudu kuin joskus vilkaisemaan. Se naispappi pitäisi häätää jonnekin kauas. Myös se aids-perhe jo hornan tuuttiin.
- Kotikatu tv.7:aan
Viime jaksossa vasta uskontoa olikin.
Papiksi vihkimistä ja muslimirukousta.
No, se on semmoinen sarja sitten.- jakso olikin,
toivottavasti ei oteta tavaksi. Jossain kohtaa jokaisella tulee kyllästyminen vastaan.
Pappia, piispaa piisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512