Vielä nolottaa kun muistan

tsik....

Olin juuri aloittanut seurustelun poikaystäväni kanssa. Ikää meillä oli runsaat 14vuotta ja luonnollisesti asuimme kumpikin vanhempiemme kanssa. Poikakaverillani ei silloin ollut omaa kännykkää ja soitinkin usein heidän kotipuhelimeensa. Ainoa haitta oli että hänen isänsä vastatessa heidän äänensä muistuttivat jonkinverran toisiaan.
Tapanamme oli kullan kanssa jutella toisillemme ällösuloisella lapsenäänellä. Eräänä kertana flunssassa soittaessani olin omasta mielestäni varma että puhelimeen vastaaja oli poikakaverini ja aloin löpisemään puhelimeen huonosta olostani suloisella lapsenkielellä. Karmea totuus paljastui vasta parin lauseen päästä kun hänen isänsä ilmoitti että jos hän nyt kuitenkin kutsuisi poikansa puhelimeen...

3

2231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottaNUT???

että munansa suuhusi ottamalla
      kurkkukipu laantuisi??

• tsik....

Mistä ihmeestä te nerot noi oikeen tiedättekin!?!!! Voi vekkulia, ota tutti suuhun ja mene nukkumaan...

• uskovainen//
        tsik.... kirjoitti:

Mistä ihmeestä te nerot noi oikeen tiedättekin!?!!! Voi vekkulia, ota tutti suuhun ja mene nukkumaan...

Mulle on tapahtunu aika saman tapanen juttu joskus 13 vuotiaana... Mulla oli uskonnon kokeet tulossa ja kiltina ja ahkerana opiskelijana panttasin kokeisiin, sit soi puhelin ja siella oli yks perhe tuttu jonka luo oli muuten tarkotus menna visiitille samaisena paivana... no mahan menin vastaamaan puhelimeen ja ihan mitaan ajattelematta vastasin puhelimeen et "rakas jeesus siunaa meita" hiljasuus ja sit olin ihan niinkun et mita vittuu ma oikein teen hyva etten paiskannut luuria korvaan niin paljo havetti xD ... nyt tosin nauran asialle. Et talleen tanaan mut tekevalle sattuu tekemattomalle ei mitaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe