Vielä nolottaa kun muistan

tsik....

Olin juuri aloittanut seurustelun poikaystäväni kanssa. Ikää meillä oli runsaat 14vuotta ja luonnollisesti asuimme kumpikin vanhempiemme kanssa. Poikakaverillani ei silloin ollut omaa kännykkää ja soitinkin usein heidän kotipuhelimeensa. Ainoa haitta oli että hänen isänsä vastatessa heidän äänensä muistuttivat jonkinverran toisiaan.
Tapanamme oli kullan kanssa jutella toisillemme ällösuloisella lapsenäänellä. Eräänä kertana flunssassa soittaessani olin omasta mielestäni varma että puhelimeen vastaaja oli poikakaverini ja aloin löpisemään puhelimeen huonosta olostani suloisella lapsenkielellä. Karmea totuus paljastui vasta parin lauseen päästä kun hänen isänsä ilmoitti että jos hän nyt kuitenkin kutsuisi poikansa puhelimeen...

3

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottaNUT???

että munansa suuhusi ottamalla
      kurkkukipu laantuisi??

• tsik....

Mistä ihmeestä te nerot noi oikeen tiedättekin!?!!! Voi vekkulia, ota tutti suuhun ja mene nukkumaan...

• uskovainen//
        tsik.... kirjoitti:

Mistä ihmeestä te nerot noi oikeen tiedättekin!?!!! Voi vekkulia, ota tutti suuhun ja mene nukkumaan...

Mulle on tapahtunu aika saman tapanen juttu joskus 13 vuotiaana... Mulla oli uskonnon kokeet tulossa ja kiltina ja ahkerana opiskelijana panttasin kokeisiin, sit soi puhelin ja siella oli yks perhe tuttu jonka luo oli muuten tarkotus menna visiitille samaisena paivana... no mahan menin vastaamaan puhelimeen ja ihan mitaan ajattelematta vastasin puhelimeen et "rakas jeesus siunaa meita" hiljasuus ja sit olin ihan niinkun et mita vittuu ma oikein teen hyva etten paiskannut luuria korvaan niin paljo havetti xD ... nyt tosin nauran asialle. Et talleen tanaan mut tekevalle sattuu tekemattomalle ei mitaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe