HELLOU

Minne ravintolaan kannattaa mennä Seinäjoella, mistä voisi löytää naisen itsellensä. En etsi mitään plösähtänyttä, masennuslääkkeitä popsivaa hermorauniota , enkä mitään telaketjufemakkoa. Ihan sellainen normaali nuorehko nainen olisi kiikarissa, joka vielä ymmärtäisi, ettei papin aamenta ole pakko odottaa. Missä mahtaisi olla sellainen paikka, missä todennäköisesti voisi "lykästää"

19

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karhu III

on se paikka asemaa vastapäätä. :)

• Pitänee käydä siellä, mutta muistaakseni se oli juuri sellaisten plösähtäneiden eronnoiden naisten paikka, joilla kuppi maistuu vähintää kolme kertaa viikossa.

• jota etsit.

Asemaa vastapäätä.

• G_hetto

Tasoa sieltä ei löydy. Mutta B-luokan ainekset on saatavissa,aina huumekauppaa myöte. Että parempiakin paikkoja on olemassa seinäjoella.

• G_hetto kirjoitti:

Tasoa sieltä ei löydy. Mutta B-luokan ainekset on saatavissa,aina huumekauppaa myöte. Että parempiakin paikkoja on olemassa seinäjoella.

Oon minä siellä käyny. Tarkentaisinkin tässä, että etsin naista, joka on kolmekymppinen enkä naista, joka olisi juonut kolmekymmentä vuotta. Tollaiset pienet asiat kaipaa tarkennusta. Tosin teidän ohjeilla löydän itseni jostain homokuppilasta......................taas. Joutuu sitten taas ihmettelemään, että onpa siellä vihamielistä sakkia, kun kaikki miehet tuijotti:(

• ravintolassa

just ole ne juopot, mee hyvä mies vaikka kirjastoon, sielläkin on naisia,

• alkoholi nostaa naisen testosteroidi pitoisuutta, jolloin hän on seksuaalisest halukkaampi. Kirjastoon menevä nainen haluaa vain rentoutua eikä ole niinkään innostunut hakemaan puolisoa sieltä. Ravintolassa naiset ei katsele paheksuvasti jos hakeutuu juttuihin, mutta kirjastossa hälytetään heti vahtimestari paikalle, joka kantaa niska-perseotteella pihalle. Siitähän seuraa se, että saa sitten kyttääjän ja aharistelijän maineen.
        Sen jälkeen ei tartte haaveilla piparin saamisesta Seinäjoella. Joten kirjasto ei ole hyvä paikka (eikä muuten uimahallikaan :( .)

• Alkoi..
        mave kirjoitti:

alkoholi nostaa naisen testosteroidi pitoisuutta, jolloin hän on seksuaalisest halukkaampi. Kirjastoon menevä nainen haluaa vain rentoutua eikä ole niinkään innostunut hakemaan puolisoa sieltä. Ravintolassa naiset ei katsele paheksuvasti jos hakeutuu juttuihin, mutta kirjastossa hälytetään heti vahtimestari paikalle, joka kantaa niska-perseotteella pihalle. Siitähän seuraa se, että saa sitten kyttääjän ja aharistelijän maineen.
        Sen jälkeen ei tartte haaveilla piparin saamisesta Seinäjoella. Joten kirjasto ei ole hyvä paikka (eikä muuten uimahallikaan :( .)

naurattamaan toi sun uimahallikommenttisi ja ihan pakko kysyä että puhutko kokemuksesta...

• Alkoi.. kirjoitti:

naurattamaan toi sun uimahallikommenttisi ja ihan pakko kysyä että puhutko kokemuksesta...

Mutta oon nähny miten, jotkut osaamattomat neuvoo sieltä hakemaan seuraa.

• jäin vain
        mave kirjoitti:

Mutta oon nähny miten, jotkut osaamattomat neuvoo sieltä hakemaan seuraa.

funtsimaan että jos uimahallissa joku bongaa tipuja niin tuleeko miten äkkinäinen loppu sille ornitologille.

Entäs jos joku meistä naisista tekisi lähempää tuttavuutta jonkun uimarihepun kanssa,mikähän olisi vastaanotto.Ei sillä että aikoisin kokeilla,ihan teoreettinen kysymys tämä.

• uimahallia
        jäin vain kirjoitti:

funtsimaan että jos uimahallissa joku bongaa tipuja niin tuleeko miten äkkinäinen loppu sille ornitologille.

Entäs jos joku meistä naisista tekisi lähempää tuttavuutta jonkun uimarihepun kanssa,mikähän olisi vastaanotto.Ei sillä että aikoisin kokeilla,ihan teoreettinen kysymys tämä.

häirikön ja hullun maineen saa vähemmälläkin=))

• jäin vain kirjoitti:

Jos mies vonkaa naista uimahallilla on hän perverssi , sovinistisika joka saa porttikiellon uimahalliin. Naisen vongatessa on hän kansainvälinen ihminen, joka ei hae seuraa kapakoista vaan sivistyneesti urheilullisesta paikasta.

• Ei koskaan H.häjy

millainen mies etsii naista,kerro itsestäsi,minä neuvon paikan...

• neuvoa

saattaa myös olla niin, ettei kysyjä ole läheltäkään Seinäjokea, eikä tartte paikallistiedon lisäämistä täältä suunnalta.

• neuvoa kirjoitti:

saattaa myös olla niin, ettei kysyjä ole läheltäkään Seinäjokea, eikä tartte paikallistiedon lisäämistä täältä suunnalta.

Ihan ollaan pelipaikoilla, mutta metsästyspaikat on vain hukassa:(

• muttei viitti. Tollainen kolmenkympin tietämillä oleva nainen, joka on suht tasapainoinen immeinen, olisi hakusessa, joten mistä niitä löytää?

• lenkki-ihminen
        mave kirjoitti:

muttei viitti. Tollainen kolmenkympin tietämillä oleva nainen, joka on suht tasapainoinen immeinen, olisi hakusessa, joten mistä niitä löytää?

naimisissa,jos ovat jonkinlaisella ulkomuodolla varustettuja.Jotku ovat kyllä jo uusintakierroksella,jos kumppani osoittautui sopimattomaksi pitkän päälle.Että katsele vain ympärillesi ei välttämättä löydy mistään kapakasta.

• lenkki-ihminen kirjoitti:

naimisissa,jos ovat jonkinlaisella ulkomuodolla varustettuja.Jotku ovat kyllä jo uusintakierroksella,jos kumppani osoittautui sopimattomaksi pitkän päälle.Että katsele vain ympärillesi ei välttämättä löydy mistään kapakasta.

pitäiskö mun taas aloitaa kuntoilu? tosin mä oon aika trimmatussa kunnossa:(

• neitokainen
        mave kirjoitti:

pitäiskö mun taas aloitaa kuntoilu? tosin mä oon aika trimmatussa kunnossa:(

olikaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe